لپ تاپلوازم جانبیموبایل و گجت

گوشی تاشو W23 سامسونگ در TENAA دیده شد

سال گذشته، سامسونگ از گوشی تاشوی W22 با همکاری China Telecom رونمایی کرد. برای آن دسته از کسانی که نمی‌دانند باید گفت که این گوشی، یک نسخه‌ی لوکس از گوشی هوشمند گلکسی زد فولد ۳ به شمار می‌رود که منحصراً برای عرضه در بازار چین طراحی و ساخته شده است. اکنون ظاهراً این دو شرکت دوباره با یکدیگر همکاری کرده‌اند تا تاشوی جدیدی به نام سامسونگ W23 بسازند که احتمالاً نسخه‌ی سفارشی‌ گلکسی زد فولد ۴ خواهد بود. در همین راستا و پیش از رونمایی رسمی، برخی مشخصات کلیدی این گوشی هوشمند از طریق قرار گرفتن در وب‌سایت صدور گواهینامه‌ی TENAA فاش شده است.

اطلاعات منتشر شده از این وب‌سایت حاکی از آن است که تاشوی W23 سامسونگ از مجموعاً ۵ دوربین، باتری با ظرفیت بالا و نسل پنجم اینترنت همراه بهره می‌برد. اما به نقل از سایر گزارش‌های مطرح شده، گوشی تاشوی لوکس غول فناوری کره‌ای مجهز به نمایشگر ۷.۶ اینچی Dynamic AMOLED 2X سامسونگ است که از رزولوشن ۲۲۰۸ در ۱۷۶۸ پیکسل، حداکثر روشنایی نمایشگر ۱۲۰۰ نیت، تراکم پیکسلی ۳۷۴ ppi و قابلیت HDR10+ پشتیبانی خواهد کرد. گوریلا گلس ویکتوس وظیفه مراقبت از این نمایشگر را بر عهده دارد و حفره‌ی نمایشگر نیز میزبان دوربین سلفی خواهد بود. علاوه بر آن، در بخش بیرونی این گوشی تاشوی یک نمایشگر ۶.۲ اینچی با رزولوشن ۸۳۲ در ۲۲۶۸، نسبت تصویر به بدنه‌ی ۲۵:۹ تعبیه شده است.

W23 سامسونگ

در مورد پردازنده‌ی این گوشی هوشمند تاشو گفته می‌شود که تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۹۵ ۵G خواهد بود، اما هنوز این اطلاعات از سوی سامسونگ به تأیید نرسیده است. در کنار این تراشه که با لیتوگرافی ۵ نانومتری تولید شده، پردازنده گرافیکی Adreno 660 نیز به پردازش تصاویر می‌پردازد. همچنین گفته می‌شود که ۱۲ یا ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی برای این تاشوی جدید تعبیه خواهد شد که کاربران می‌توانند بر اساس نیازشان دست به انتخاب بزنند. برای مقایسه باید اشاره کنیم که قلب تپنده‌ی گلکسی زد فولد ۴ اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ است و در کنار آن ۱۲ گیگابایت رم انجام وظیفه می‌کند.

شاید این مطلب جذاب باشد
شورولت سیلورادو برقی RST قدرت بیشتری ارائه می‌دهد

همانند گلکسی زد فولد ۴، سامسونگ برای این گوشی تاشو نیز یک سیستم دوربین سه‌گانه را در قاب پشتی طراحی کرده که دوربین اصلی از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی بهره می‌برد و در کنار آن تله‌فوتو ۱۲ مگاپیکسلی با زوم ۳ برابری و اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی دیده می‌شوند. اما در پنل جلویی این گوشی تاشوی جدید علاوه بر دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی که درون حفره‌ی نمایشگر قرار گرفته، یک دوربین زیر نمایشگر با دقت ۴ مگاپیکسل نیز تعبیه شده که کاربران با استفاده از آن‌ها مشکلی بابت برقراری تماس‌های ویدیویی و گرفتن عکس‌های سلفی نخواهند داشت.

در نهایت باید به باتری ۴۳۲۰ میلی‌آمپر ساعتی گوشی W23 سامسونگ اشاره کنیم که از شارژ ۸۰ واتی و شارژ بی‌سیم ۱۱ واتی برای به دست آوردن انرژی مجدد خود پشتیبانی می‌کند. افشاگر محبوب و معروف حوزه‌ی فناوری یعنی «Ice Universe» اخیراً یک  پوستر از سامسونگ W23 آینده را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته است. این پوستر، گوشی هوشمند W23 را در کنار W23 فلیپ که همان نسخه‌ی لوکس گلکسی زد فلیپ ۴ است، نشان می‌دهد.

W23 سامسونگ

انتظار می‌رود که هر دو دستگاه دارای لولاهای طلایی باشند و با یک لوگو در قاب پشتی که روی آن نوشته شده «قلب به دنیا» به کاربران عرضه شوند. از آن جا که W23 سامسونگ گواهی TENAA را به دست آورده، انتظار می‌رود که به‌زودی شاهد رونمایی از آن باشیم. غول کره‌ای دنیای فناوری ظاهراً برای نسخه‌ی با ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی این گوشی، ۲,۶۴۰ دلار قیمت گذاشته است.

منبع: Gizmochina

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا