لپ تاپ

گلکسی زد فولد 5 احتمالا با اسنپدراگون 8 نسل 2 و دوربین 50 مگاپیکسلی معرفی می‌شود

در‌حالی که انتظار می‌رود سامسونگ در ماه آگوست از گوشی‌های گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4 رونمایی کند، اکنون یک نشریه کره‌ای در گزارش جدید خود، برخی مشخصات نسل بعدی این گوشی‌های تاشو، یعنی زد فولد 5 و زد فلیپ 5 را فاش کرده است.

نشریه The Elec در گزارش جدیدی به نقل از منابع صنعتی خود توضیح می‌دهد که گلکسی زد فولد 5 و زد فلیپ 5 از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 بهره خواهند برد. در گزارش‌های قبلی ادعا شده بود که این چیپ قدرتمند شرکت کوالکام ممکن است در ماه نوامبر سال جاری (اواخر آبان) عرضه شود.

گلکسی زد فولد

دوربین‌های گلکسی زد فولد 5

علاوه بر تراشه، گفته می‌شود که گلکسی زد فولد 5 همچنین دارای یک ماژول دوربین سه‌گانه با سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی «ایزوسل GN3» و یک دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی در جلو خواهد بود. درباره مشخصات دوربین‌های زد فلیپ 5 هیچ توضیحاتی ارائه نشده است.

در این گزارش همچنین توضیح داده شده که سامسونگ قصد دارد بیش از 10 میلیون دستگاه از این دستگاه‌ها را در نیمه دوم سال 2023 به فروش‌ برساند. به‌طور دقیق‌تر، غول فناوری کره‌ای در نظر دارد تا 8 میلیون دستگاه از گوشی تاشو گلکسی زد فلیپ 5 و 2 میلیون دستگاه زد فولد 5 فروخته شود.

درباره نسل بعدی گوشی‌های تاشو، یعنی زد فولد 4 و زد فلیپ 4 نیز گفته می‌شود که سامسونگ امیدوار است تا به هدف فروش 15 میلیون دستگاه دست پیدا کند.

سامسونگ هنوز زمان برگزاری رویداد آنپکد بعدی خود را اعلام نکرده است. با این حال، برخی شایعات به تاریخ 10 آگوست یا 19 مرداد برای برگزاری آن و معرفی نسل جدید گوشی‌های تاشو اشاره کرده‌اند. گفته می‌شود که در این رویداد علاوه بر معرفی گوشی‌های تاشو جدید، شاهد گلکسی واچ 5/واچ 5 پرو نیز خواهیم بود. در همین رابطه، اخیرا اولین رندرهای رسمی گوشی تاشو سامسونگ گلکسی زد فلیپ 4 افشا شده بود.

شاید این مطلب جذاب باشد
خنک‌کننده آبی در برابر بادی؛ کدام یک برای CPU بهتر است؟

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا