لوازم جانبی

چراغ حلقه چیست و چه کاربردی دارد؟

ممکن است عکس هایی را دیده باشید که دارای نور و جلوه های جذاب هستند. در عکاسی ، نور یکی از عناصر مهم برای زیبایی تصاویر است. در سالهای اخیر ، ابزاری به نام Ringlight وارد بازار شده و در بین مصرف کنندگان محبوب شده است.

اولین لامپ حلقه ای در سال 1952 برای صنعت دندانپزشکی طراحی شد. لستر داین فلاش حلقه را برای حل مشکل پزشکان در صنعت دندانپزشکی اختراع کرد و سپس چراغ حلقه اختراع شد.

چراغ حلقه یک چراغ گرد ، شبیه به لبه خودرو است که در اطراف لنز دوربین قرار می گیرد. هدف اصلی نور حلقه روشن کردن نور نرم و یکنواخت روی جسم است. حلقه در انگلیسی به معنای حلقه است و به چراغ هایی که با هم شبیه حلقه هستند حلقه نور نامیده می شود. توصیه می کنیم قبل از خواندن بقیه مقاله ، صفحه مرور و Buy Ringlight را بخوانید و نمونه هایی از آنها را بخوانید. نگاه کن

مزیت عکاسی با نور حلقه چیست؟

عملکرد اصلی نور حلقه ای کاهش سایه ها و توزیع یکنواخت نور بر روی سوژه است. نور حلقه جلوه خاصی به چهره می بخشد و به ایجاد یک تصویر زیبا کمک می کند. Ringlight سایه های پس زمینه را حذف کرده و تصاویر را واضح تر نشان می دهد.

طرح دایره ای سایه ها را پنهان می کند و پراکندگی نور چین و چروک ها را پنهان می کند ، که این امر را برای پرتره ها ، آموزش آرایش مناسب می کند. سه اندازه مختلف حلقه در صنعت مد وجود دارد ، یکی برای آهنگ های زنگ در حرفه پزشکی و دو برای آهنگ های زنگ.

شاید این مطلب جذاب باشد
چگونه هات اسپات را فعال کنیم؟

البته این ابزار این روزها به یکی از مهمترین ابزارهای تولید محتوا تبدیل شده است. تا آنجا که برای تلفن هایی که نیازی به سه پایه ندارند و معمولاً انتخاب اکثر وبلاگ نویسان در اینستاگرام هستند ، زنگ های روشن را مشاهده می کنیم. همچنین در ادامه این مقاله چند نمونه عکس با حلقه را مشاهده خواهید کرد.

کار رینگ لایت چیست؟

کاربرد نور حلقه در صنعت عکاسی

مدت زمان زیادی طول می کشد تا از نظر علمی به یک کارگردان واجد شرایط تبدیل شوید ، اما به تصاویر و فیلم های با کیفیت در مدت زمان کوتاه نیاز دارید.

Ringlight می تواند کیفیت نور را در تصاویر بهبود بخشد. نور یکنواخت ایجاد شده در چراغ های حلقه به عنوان مرکز اصلی نور در عکاسی پرتره استفاده می شود. نور توسط LED ها تولید می شود و سپس نور ایده آل توسط لنزهای کانونی برای فاصله خاصی از موضوع عکاسی یا فیلم ساطع می شود. Ringlight یک هاله در اطراف تصاویر ایجاد می کند و یک ظاهر حرفه ای در عکس ها و محتوای ویدیویی ایجاد می کند.

نور زنگ چه تاثیری بر کیفیت فیلم دارد؟

زنگ هشدار به طور مختصر چشمک می زند در حالی که نشانگر زنگ برای مدت طولانی روشن می شود تا فیلمبرداری برای مدت طولانی ادامه یابد. این چراغ های هشدار دهنده بهترین نور را برای ثبت موضوعات وبلاگ نویس فراهم می کند.

رینگ لایت برای اینستاگرام

کاربرد چراغ حلقه در حرفه آرایشگری و نحوه استفاده از آن

آرایشگران از حلقه آموزش حرفه ای استفاده می کنند. Ringlight ویژگی های صورت را نشان می دهد و جلوه ای زیباتر به تصاویر می بخشد.

شاید این مطلب جذاب باشد
ویژگی های قاب آیفون به سبک کنسول بازی دستی Game Boy

حلقه ها به دو صورت براق و ثابت در دسترس هستند. Strobe معمولاً برای تصاویر ثابت و چراغهای ثابت برای محتوای ویدئویی استفاده می شود.

اندازه و قدرت با چراغ های حلقه متفاوت است. در عکاسی پرتره ، به نور زنگ بیشتری نیاز دارید تا سوژه را در چشم نگاه کنید و برای گرفتن عکس نزدیک از نور کم مناسب است. حلقه ها در رنگهای فلورسنت ، سفید گرم یا سفید روشن بهترین هستند. مشعل های ثابت معمولاً بهترین انتخاب برای آرایشگران هستند.

در عکاسی ماکرو از چراغ های حلقه استفاده کنید

در عکاسی ماکرو ، ما به طیف وسیعی از نور برای ثبت تصویر نیاز داریم. Ringlight تمرکز و وضوح بالایی را که در تصویر ایجاد می کند به ما امکان می دهد.

محتوای ویدئویی و تبلیغات تیزری با Ring Light ایجاد کنید

حلقه ها در صنعت فیلم و تیزر نقش مهمی در نمایش رنگی محصولات برای افزایش فروش و تبلیغ محصولات دارند.

 راهنمای خرید رینگ لایت

اندازه و ابعاد لامپ حلقه ، نکته مهمی در هنگام خرید لامپ حلقه ای

کار را با قرار دادن لنز دوربین در مرکز نور حلقه حلقه شروع می کنید. قرار دادن دوربین و نور در محل مناسب نتایج خوبی را به شما می دهد.

چراغهای ستاره ای ، به دلیل وزن زیاد ، برای قرار دادن سه پایه سبک در پایه مرکزی نیاز دارند. البته این امکان وجود دارد که چراغ حلقه خود را روی دیوار نصب کنید.

هنگام خرید این ابزار ، باید به این نکته توجه داشته باشید که این دستگاه زمان کار شما را مدیریت می کند و زمان پردازش را برای تغییر عکس کاهش می دهد.

شاید این مطلب جذاب باشد
مدارگرد تاریخ‌ساز هند در مریخ به کار خود پایان داد

بسته به کاربرد شما ، اندازه و قطر چراغ حلقه باید مناسب باشد و اگر شی عکاسی شما بزرگ است ، باید بر قطر آن عمل کنید ، در غیر این صورت ، اگر حرفه شما عکاسی ماکرو است ، به یک حلقه همراه خود نیاز دارید. قطر کوچکتر دارند در حرفه پرتره ، به دلیل نور زیاد ، به قطر بزرگتری نیاز دارید.

نوردهی مناسب موضوع

این ابزار عکس شما را با زاویه 45 درجه عالی نشان می دهد. اغلب می توانید از بیش از یک نور حلقه استفاده کنید و نور خلاق ایجاد کنید ، حتی اگر رنگ چراغ ها قابل تغییر باشد.

قرار گرفتن در معرض حلقه به عنوان یک پد

بیشتر چراغ های حلقه ای از لامپ های LED ساخته شده اند و گرم نمی شوند. با گذاشتن نور حلقه در دستان خود می توانید نورهای غیر معمول را ثبت کنید. اگرچه سیم های متصل به لامپ حلقه می تواند کمی خطرناک باشد ، اما زیبایی عکس شما را چند برابر می کند.

نمونه عکس با رینگ لایت

نشانگر پر کردن

برای ایجاد نوردهی متفاوت ، می توانید از استروبوسکوپ به عنوان نور اصلی و از چراغ حلقه برای کاهش نور استفاده کنید. نیروی بارق قوی تر از نور حلقه است و باید نیروی آن را در نظر بگیرید. علاوه بر دنده عقب ، می توانید از چراغ حلقه به عنوان چراغ کلید و از فلاش به عنوان چراغ شارژ استفاده کنید.

استفاده به عنوان بخشی از ترکیب

قرار دادن نور در پس زمینه سوژه ترکیبی جذاب ایجاد می کند. این باعث ایجاد هاله ای از نور در پس زمینه می شود. در حالت دوم ، قرار دادن لنز دوربین در جهت مناسب ، یک نوار خمیده در عکس ایجاد می کند.

شاید این مطلب جذاب باشد
مقایسۀ کیبورد گیمینگ با کیبورد معمولی

سرعت شاتر کند (محو یا کشیدن)

ترکیب فلاش استودیو با چراغ زنگ می تواند سرعت شاتر را کند یا کند کند. اگرچه این کار امکان پذیر است ، اما با کاهش سرعت شاتر سرعت خود را کاهش دهید.

فاصله خود را حفظ کرده و حفظ کنید

رعایت نکردن فاصله هنگام استفاده از چراغ های حلقه ، نور مناسب را مختل می کند و باید توجه داشت که فاصله بین قطر چراغ های حلقه شما باید در جهت خاصی با سوژه شما باشد.

حلقه ها ابزارهای روشنایی خوبی هستند. اکنون ، با اطلاعاتی که از این مقاله دریافت می کنید ، می توانید آهنگ زنگ مناسب را بدست آورید و به هدف خود در صنعت عکاسی و فیلمبرداری برسید. در مرحله بعد ، پیشنهاد می کنیم تجربه خود را در قسمت نظرات بنویسید. از طرف دیگر ، اگر سوالی دارید ، می توانید آن را در قسمت نظرات بپرسید. کارشناسان فروشگاه اینترنتی در اسرع وقت به سوالات شما پاسخ خواهند داد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا