لوازم جانبی

پیدا کردن ایرپاد دزدی شده چطور ممکن است؟

ایرپاد ها مانند هر هندزفری بدون سیم دیگری، همواره در خطر گم شدن قرار دارند. از طرفی به سرقت رفتن ایرپاد به دلیل قیمت نسبتا بالای آن نیز، مشکل دیگری است که صاحبان هندزفری اپل با آن رو به رو می شوند. اگر شما نیز با مشکل گم شدن ایرپاد به هر دلیلی رو به رو شده اید، می توانید از چند روش برای پیدا کردن airpods خود استفاده کنید. با ما در جانبی همراه باشید تا با روش های پیدا کردن ایرپاد دزدی شده یا گم شده آشنا شویم.

روش های پیدا کردن ایرپاد گم شده و سرقتی

چگونه ایرپاد گم شده را پیدا کنیم؟ اپل پاسخ های مختلفی برای این سوال پر تکرار کاربران خود دارد. ایرپاد ها یکی از محبوب ترین و ارزشمندترین لوازم جانبی موبایل هستند و گم شدن یک ایرپاد یا هردوی آن ها می تواند بسیار آزار دهنده باشد. به همین دلیل اپل با استفاده از نرم افزار اختصاصی find my این امکان را به کاربران خود می دهد تا ایرپاد های گم شده خود را پیدا کنند. علاوه براین از طریق آیکلود نیز می توانید محل airpods، airpods Pro و airpods max خود را پیدا کنید.

توجه کنید که برای ردیابی ایرپاد دزدی یا گم شده باید قابلیت Find My را روی آیفون خود فعال کرده باشید. با فعال کردن این قابلیت، علاوه بر ایرپاد می توانید تمامی لوازم اپل متصل شده به آیفون خود را بیابید.

ردیابی ایرپاد گم شده

چگونه قابلیت Find My را برای پیدا کردن ایرپاد فعال کنیم؟

برای فعال سازی این قابلیت مراحل زیر را دنبال کنید:

  • در آیفون خود وارد settings شوید
  • برنامه Find My را انتخاب کنید
  • Find My IPhone را لمس کنید
  • گزینه Find My Iphone را فعال کنید
  • Enable Offline Finding را فعال کنید
  • از فعال بودن Send Last Locations مطمئن شوید
شاید این مطلب جذاب باشد
انویدیا می‌گوید دوران کاهش قیمت گرافیک‌ها دیگر گذشته است

فعال بودن گزینه آخر اهمیت بسیار زیادی دارد. زیرا به شما اجازه می دهد حتی در مواردی که ایرپاد به گوشی متصل نیست یا باتری آن تمام شده است نیز، آخرین محل آن روی نقشه را مشاهده کنید.

پیدا کردن airpods با استفاده از Find my iphones

پیدا کردن ایرپاد با استفاده از نرم افزار Find My در آیفون

اگر ایرپاد شما به سرقت رفته یا گم شده است و از پیدا کردن آن نا امید شده اید، بهترین راهکار برای شما استفاده از نرم افزار Find My آیفون است. این نرم افزار محل دقیق انواع هندزفری بی سیم اپل مانند AirPods،  AirPods Pro و AirPods Max را روی نقشه نمایش می دهد. برای اینکار باید مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. نرم افزار Find My را روی آیفون خود اجرا کنید
  2. وارد بخش Devices شوید
  3. ایرپاد های خود را از لیست لوازم جانبی متصل به دستگاه پیدا کنید
  4. بعد از انتخاب ایرپادها،می توانید محل دقیق آن ها را روی نقشه مشاهده کنید.

پخش صدا از ایرپاد برای یافتن ایرپاد گم شده در منزل

نرم افزار  Find My، علاوه برنمایش ایرپاد ها روی نقشه، به شما این امکان را می دهد تا با پخش صدا نیز ایرپادهای گم شده خود را پیدا کنید. برای اینکار کافی است مراحل بالا را تکرار کرده و در نهایت گزینه Play Sound را انتخاب کنید. با انتخاب این گزینه برای مدت زمان 2 دقیقه صدایی از ایرپاد های شما پخش می شود. در صورت اتصال مجدد ایرپاد به آیفون این صدا قطع خواهد شد.

ردیابی ایرپاد با icloud

ردیابی Airpods گم شده یا سرقتی از طریق آیکلود

اگر با مشکل خاموش شدن گوشی آیفون رو به رو هستید یا به آیفون خود دسترسی ندارید می توانید با استفاده از مک یا هر کامپیوتر دیگری، وارد آیکلود خود شده و ایرپادهای گم شده یا سرقتی را ردیابی کنید. برای اینکار باید به صورت زیر عمل کنید:

  1. وارد وبسایت com شوید.
  2. با استفاده از اپل آی دی و رمز عبور خود وارد اکانت خود شوید.
  3. گزینه Find iPhone را پیدا کرده و انتخاب کنید.
  4. از بالای صفحه روی All Devices کلیک کنید و در منوی باز شده ایرپادهای خود را انتخاب کنید.
  5. در صورت آنلاین بودن، می توانید محل دقیق ایرپاد را مشاهده کنید.
شاید این مطلب جذاب باشد
۱۰ ماوس محبوب در دیجی کالا (۷ مهر ۱۴۰۱)

در اینجا نیز می توانید از گزینه Play Sound برای پخش صدا در airpods خود کمک بگیرید.

گم شدن یک ایرپاد، چگونه یک ایرپاد گم شده را پیدا کنیم؟

اگر تنها یکی از ایرپاد ها گم شده یا هریک از آن ها در محل های متفاوتی قرار داشته باشند، نمی توانید به صورت همزمان محل دقیق هر دو ایرپاد را روی نقشه ببینید. در این موارد بهتر است ابتدا همان ایرپادی که روی نقشه Find My دیده می شود را پیدا کنید. سپس آن را درون کیس قرار داده و نرم افزار را رفرش کنید. بعد از بستن و باز کردن مجدد نرم افزار محل ایرپاد دیگر را مشاهده خواهید کرد. استفاده از لوازم جانبی ایرپاد مانند قاب و بند می تواند مشکل گم شدن هندزفری اپل را تا حد زیادی برطرف کند. 

پیدا کردن ایرپاد آفلاین و خاموش با استفاده از find my

در صورتی که ایرپاد گم شده آفلاین یا خاموش شده باشد، محل دقیق آن قابل ردیابی نیست. با این حال شما می توانید از طریق آیفون یا آیکلود و مراجعه به نرم افزار Find My از آخرین محل آنلاین بودن ایرپاد و روشن بودن آن با خبر شوید. با کمی جستجو در محل آخرین سینگال، به احتمال زیادی می توانید ایرپاد خود را پیدا کنید.

 در بسیاری از موارد با این روش می توان ایرپاد گم شده را پیدا کرد. با این حال مشکل گم شدن هندزفری های بدون سیم باعث شده تا بسیاری از افراد ترجیح بدهند حداقل در محیط خارج از خانه یا محل هایی که احتمال سرقت و گم شدن ایرپاد زیاد است از هندزفری سیمی استفاده کنند.

شاید این مطلب جذاب باشد
آیا پاور بانک گوشی را خراب می کند؟

پیدا کردن کیس ایرپاد

گم شدن کیس ایرپاد، چگونه کیس ایرپاد را پیدا کنیم؟

پیدا کردن کیس به تنهایی ممکن نیست. اما اگر یکی از ایرپاد ها درون کیس قرار داشته باشد می توان از همان روش Find My یا آیکلود برای پیدا کردن کیس ایرپاد نیز کمک گرفت. در صورتی که باتری کیس و ایرپاد ها تمام شده باشد نیز می توانید از طریق ردیابی آفلاین، آخرین محل آنلاین بودن کیس روی نقشه را مشاهده کنید و با کمی جستجو در اطراف این محل، کیس airpods خودرا بیابید.

جمع بندی کلی مقاله

گم شدن یا دزدیده شدن ایرپاد مشکل رایجی است که بسیاری از کاربران با آن رو به رو می شوند. ما در این مقاله روش های پیدا کردن airpods را معرفی کردیم. شما می توانید با خرید بند و قاب ایرپاد تا حد زیادی از گم شدن آن ها جلوگیری کنید. در بسیاری از موارد حتی با استفاده از روش های ردیابی نیز، ایرپاد های گم شده هرگز پیدا نمی شوند. شما می توانید تجربیات خود در این زمینه را با ما به اشتراک بگذارید. همچنین کارشناسان حرفه ای جانبی همواره آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند. 

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا