لوازم جانبی

پنچ روش دسترسی رایگان به اپل موزیک را بشناسید

در گذشته، زمانی که می خواستید به موزیک یا هر فایل صوتی دیگری گوش دهید، باید فایل صوتی را با فرمت MP3، WMA، AAC، OGG، یا FlAC دانلود می کردید، آن را به CD یا فلش …انتقال می دادید و با اتصال به سیستم های پخش، به لیست موزیکی که تهیه کرده اید، گوشی می دادید.

اما در دهه های اخیر گوش دادن به موسیقی تحولات زیادی داشته است. اپلیکیشن ها و پلتفرم های مختلفی وجود دارند که امکان دسترسی به میلیون ها موزیک در سراسر دنیا را برای ما فراهم آورده اند.

یکی از این پلتفرم های شناخته شده، سرویس استریم اپل موزیک است که به بیش از 90 میلیون موزیک و هزاران پلی لیست مختلف دسترسی دارد. سرویس اپل موزیک، مزایای زیادی دارد که آن را به یکی از محبوب ترین پلتفرم های موزیک تبدیل کرده است. به عنوان مثال، اپل امکان استفاده از این برنامه به طور رایگان را برای کاربران فراهم کرده است.

اما چگونه رایگان از اپل موزیک استفاده کنیم؟ آیا راه کاری برای دور زدن اپل موزیک وجود دارد؟ تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا به این سوالات پاسخ دهیم و با روش های دریافت اشتراک رایگان اپل موزیک آشنا شوید.

روش های دسترسی به اپل موزیک بدون خرید اشتراک

آیا برنامه اپل موزیک رایگان است؟

اگر به اپل موزیک دسترسی دارید، احتمالا با باز کردن این برنامه متوجه شده اید که هیچ گزینه ای برای دسترسی به فایل ها، بدون ثبت نام و خرید اشتراک وجود ندارد. بر خلاف سایر پلتفرم های استریم که با پخش تبلیغات امکان خدمات رایگان ارائه می دهند، اپل موزیک چنین گزینه ای ندارد. اما برای استفاده رایگان از اپل موزیک و تهیه اشتراک در مدت محدود، روش های دیگری وجود دارد.

قبل از اینکه ادامه مقاله را بخوانید به یاد داشته باشید که داشتن هندزفری مناسب برای درک و لذت بردن از موزیک اهمیت بالایی دارد، از این رو بسیاری از علاقمندان موسیقی به لوازم جانبی و وسایل پخش موزیک اهمیت می دهند. مقاله بهترین هندزفری برای موسیقی، علاوه بر معرفی بهترین هندزفری بی سیم و مهمترین ویژگی های یک هندزفری خوب را به طور کامل شرح می دهد.

شاید این مطلب جذاب باشد
بعد از از دست دادن تلفن همراه چه باید کرد؟

5 راه کار ممکن برای استفاده رایگان از خدمات اپل موزیک

روش های مختلفی برای استفاده رایگان اپل موزیک وجود دارد. ما در این مقاله 5 ر وش ممکن برای دسترسی رایگان را ارائه کرده ایم. 

1. یک ماه استفاده رایگان برای نسخه آزمایشی اپل موزیک

اپل نسخه یک ماهه رایگان برای اپل موزیک ارائه می دهد. اگر اخیرا وارد اکوسیستم iPhone، iPod یا Apple شده اید و یا می خواهید چیزی غیر از Spotify یا هر سرویس دیگری که معمولاً استفاده می کنید، امتحان کنید، اپل موزیک ارزش بررسی و تست را دارد. پس از این، اپل سه ماه استفاده رایگان برای کاربران در نظر گرفته بود که طولانی ترین دوره آزمایشی در مقایسه با رقبای خود از جمله Spotify، Pandora، Amazon Music، Deezer، Tidal و غیره بود. اما اخیرا این مدت به 1 ماه کاهش یافته است. بنابراین شما یک ماه فرصت دارید تا بفهمید که آیا اپل موزیک مطابق سلیقه شما هست یا خیر. اگر فکر می کنید این برنامه برای شما مناسب نیست، می توانید قبل از پایان دوره آزمایشی اشتراک خود را لغو کنید. برای فعال کردن این دوره رایگان، وارد سایت اپل موزیک شوید و Try it free را کلیک کنید.

فعال کردن رایگان اکانت اپل موزیک برای یک ماه

2. شش ماه استفاده رایگان از اپل موزیک برای کاربران ویژه

اپل به کاربران جدید اپل موزیک که دارای AirPods، هوم پاد مینی یا هدفون Beats هستند، به جای 1 ماه، شش ماه اشتراک رایگان ارائه می دهد.

دستگاه های زیر واجد شرایط، استفاده 6 ماه رایگان از اپل موزیک هستند:

  • AirPods Pro
  • AirPods نسل دوم
  • Airpods 3
  • AirPods Max
  • هوم پاد
  • هوم پاد مینی
  • Beats Fit Pro
  • Beats Studio Buds
  • پاوربیت ها
  • Powerbeats Pro
  • Beats Solo Pro
شاید این مطلب جذاب باشد
تصاویر زمینه آیفون ۱۴ و ۱۴ پرو را با کیفیت بالا دانلود کنید

اگر به تازگی یکی از محصولات فوق را خریداری کرده اید، شما واجد شرایط استفاده آزمایشی شش ماهه رایگان خواهید بود. در نظر داشته باشید تنها 90 روز پس از اتصال این محصولات به دستگاه فرصت دارید تا حساب اپل موزیکتان را فعال کنید. همچنین تا زمانی که iPhone یا iPad شما از آخرین نسخه iOS یا iPadOS استفاده می کند، می توانید پس از جفت کردن دستگاه صوتی جدید خود با iPhone یا iPad، نسخه آزمایشی شش ماهه Apple Music را فعال کنید.

امروزه استفاده از هندزفری های بلوتوثی و ایرپادها طرفدارن زیادی پیدا کرده است. در صورتی که قصد خرید ایرپاد را دارید، مقاله معرفی و مقایسه مدل های مختلف ایرپاد می تواند راهنمای خوبی برای شما باشد.

 شش ماه اشتراک رایگان اپل موزیک در صورت اتصال دستگاه های واجد شرایط به دستگاه

3. دسترسی به اپل موزیک رایگان از طریق برنامه Shazam

راه دیگری برای دریافت نسخه آزمایشی Apple Music برای مدت طولانی تر وجود دارد. این پیشنهاد هر از گاهی از طریق برنامه Shazam اجرا می شود و هر بار مدت زمان متفاوتی برای استفاده رایگان در نظر گرفته می شود. به عنوان مثال در گذشته پنج ماه اپل موزیک، به صورت رایگان ارائه می کرد. اما در حال حاضر تنها دو ماه رایگان است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که Shazam را در iPhone، iPad یا iPod touch خود دانلود کنید. وارد برنامه اپل موزیک شوید و Try it free را انتخاب کنید. سپس به شما اجازه 2 ماه استفاده رایگان از اپل موزیک داده می شود.

2 ماه اشتراک رایگان اپل موزیک پس از نصب برنامه Shazam

4. شش ماه استفاده رایگان از اپل موزیک در اپلیکیشن Best Buy

Best Buy یک شرکت توزیع تجهیزات الکترونیکی امریکایی است و در واقع بزرگترین شرکت خرده فروشی لوازم الکترونیکی در امریکا و کانادا است. این پلتفرم گاهی تبلیغات رایگانی ارائه می دهد. به عنوان مثال اگر اپل موزیک را در قسمت سرچ آن جستجو کنید، به راحتی به نسخه رایگان شش ماهه آن دسترسی خواهید داشت. برای استفاده از این سرویس رایگان به هیچ عنوان نیاز نیست که از Bets Buy خرید کنید. تنها با ثبت نام در این پلتفرم دسترسی رایگان برای شما فراهم می شود.

شاید این مطلب جذاب باشد
ایا باتری خراب، گوشی را خراب می‌کند؟

این امکان تنها برای مشترکین جدید اپل موزیک امکانپذیر است.

مراحل دسترسی اپل موزیگ رایگان از طریق Best Buy

  • وارد وبسایت Best Buy شوید، برای خود حساب کاربری ایجاد کنید و سپس وارد حسای کاربریتان شوید.
  • در قسمت جستجوی سایت اپل موزیک را وارد کنید تا به نسخه رایگان شش ماهه دسترسی پیدا کنید.
  • بر روی دکمه add to chart کلیک کنید و اشتراک را به سبد خریدتان اضافه کنید.
  • بر روی دکمه Go to chart کلیک کنید و Check out را انتخاب کنید.
  • کد دیجیتالی به از طرف Best Buy به ایمیلتان ارسال می شود که به کمک آن می توانید اشتراک شش ماهه را فعال کنید.

امروزه استفاده از هولدرهای موبایل به علت کاهش خطرات احتمالی هنگام رانندگی، فعالیت های روزانه، دوچرخه سواری و … گسترس یافته است. مدل های مختلفی از هلدرها و در بازار وجود دارد، بهترین هولدر موبایل را می توانید از وبسایت جانبی تهیه کنید. همچنین با خرید هندزفری سیمی میتوانید کیفیت صدای فوق العاده بالایی از موزیک های درحال پخش از اپل موزیک رو تجربه کنید.

 شش ماه اشتراک رایگان اپل موزیک بعد از ثبت نام در سایت Best Buy

5. استفاده رایگان از اپل موزیک یا خرید اشتراک Apple One

استفاده از سرویس های اشتراکی را می توان یکی دیگر از روش های دسترسی رایگان به اپل موزیک دانست. Apple One نام سرویس اشتراکی اپل است که در سال 2020 معرفی شد. این سرویس اشتراکی امکان دسترسی به سرویس های Apple Music، Apple TV+، Apple Arcade، iCloud+، Apple News، Apple Fitness+ را فراهم میکند. بنابراین شما با خرید اشتراک این سرویس به راحتی و بدون هزینه اضافی می توانید از خدمات اپل موزیک استفاده کنید.

 

چگونه سرویس Apple One را در ایران خریداری کنیم؟

به دلیل تحریم ها و عدم دسترسی کاربران ایرانی به به حساب های بانکی بین المللی، امکام خرید مستقیم Apple One در ایران وجود ندارد. اما شرکت ها و وبسایت های معتبری وجود دارند که اشتراک این برنامه را برای شما، حتی با قیمت پایین تر خریداری می کنند. بنابراین شما می توانید با خرید از وبسایت های واسط مانند اکسل، سیب اپ و … ، اکانت اپل وان را تهیه کنید. با خرید این سرویس از وبسایت های واسط، اشتراک اپل وان بر روی اپل آیدی شخصی شما فعال می شود، بدون اینکه به رمز عبور اپل آیدیتان نیاز باشد.

شاید این مطلب جذاب باشد
چگونه لپ تاپ را ضد عفونی کنیم؟

3 تا 24 ساعت پس از خرید، ایمیل دعوت به اپل آیدی یا ایمیلی که هنگام خرید ثبت کرده اید، ارسال می شود. این فعال سازی از طریق روش فمیلی انجام خواهد شد.

 خرید سرویس اشتراکی apple one  و دسترسی به برنامه اپل موزیک در iOS

استفاده از اسپیکرهای حرفه ای و مناسب می تواند لذت گوش دادن به موسیقی را چند برابر کند، به ویژه اگر وقت زیادی در طبیعت و فضای بیرون از خانه می گذرانید. برای تهیه اسپیکر بلوتوثی به سایت جانبی مراجعه کنید.

کلام آخر

روش های دیگری برای دسترسی به اپل موزیک مانند ثبت نام مجددا در سایت اپل و با ایمیل جدید، و یا استفاده از نرم افزارهای جانبی برای دانلود موزیک ها از آن وجود دارد. متاسفانه مشکل این برنامه ها و روش ها، عدم دسترسی مجددا کاربران به پلی لیستی است که قبل تر تهیه کرده اند و یا در صورت دانلود با برنامه جانبی به موزیک، با کیفیت پایین تر دسترسی خواهند داشت. همانطور که مشاهده کردید روش های ارائه شده در این مقاله تنها برای مدت مشخصی امکان دسترسی رایگان را فراهم می کنند و بعد از مدتی مجبور به خرید اشتراک و اکانت اپل های موزیک خواهید بود.

در صورتی که روش های دیگری برای استفاده رایگان از اپل میشناسید، لطفا آن را در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا