تَلِنت (Talent)لپ تاپلوازم جانبی

نقد و بررسی کلاسیک تبلت گرافیکی مزرو VIN1060Plus

در چند سال گذشته پدیده‌ی کلاس‌های آنلاین به دلایلی مانند شیوع ویروس کرونا بسیار فراگیر شده است. در کلاس‌های آنلاین مربوط به درس‌های تخصصی در حوزه‌ی فنی و مهندسی و علوم پایه، ابزاری برای نوشتن دیجیتال اهمیت زیادی دارد. در این زمینه به غیر از تبلت‌های معمولی، می‌توان از تبلت‌های گرافیکی هم استفاده کرد. البته این نوع تبلت‌ها بین طراحان و گرافیست‌ها هم طرفداران زیادی دارند. در این ویدیو تبلت گرافیکی مزرو VIN1060Plus را مورد بررسی قرار می‌دهیم که در کل قیمت مناسبی دارد.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

همین ابتدا باید بگوییم که برای خرید یک تبلت باکیفیت و مناسب، باید حداقل حدود ۱۰ میلیون تومان هزینه کنید. اما تبلت‌های گرافیکی ارزان‌قیمت هم می‌توانند نیازهای بسیاری از کاربران موردنظر را برآورده کنند. اولین نکته‌ای که بعد از باز کردن جعبه‌ی تبلت گرافیکی مزرو VIN1060Plus توجه را جلب می‌کند، کیف نمدی جذابی است که همراه آن ارائه می‌شود. معمولا هیچکدام از تبلت‌ها با کیف ارائه نمی‌شوند و حتی اگر چنین چیزی ارائه شود، عمدتا کیف موردنظر کیفیت بالایی ندارد.

قلم مختص این تبلت گرافیکی در یک کیف نمدی جداگانه قرار گرفته است. همچنین باید به وجود یک استند برای نگه داشتن قلم، دو کابل رابط برای اتصال به دستگاه‌های مختلف، چندین سری اضافه برای قلم، یک گیره برای تعویض نوک قلم و یک دستکش مخصوص طراحی اشاره کنیم. اگر اپل و سامسونگ چنین چیز‌هایی ارائه می‌دادند، بدون شک برای آن‌ها باید به طور جداگانه دست به جیب می‌شدید.

قلم دستگاه شبیه به یک خودکار ساده طراحی شده و دو کلید فیزیکی بر روی بدنه‌ی آن دیده می‌شود. در نرم‌افزارهای مختلف این کلید‌های کارکرد‌های گوناگونی ارائه می‌دهند. به عنوان می‌توانید برای زوم کردن یا سوئیچ کردن بین قلم و پاک‌کن در نرم‌افزارهای مختلف از این کلید‌ها بهره ببرید. نوک قلم هم مشابه خودکار‌های ۰.۵ دهم است که البته در نرم‌افزارهای مختلف می‌توانید به راحتی بزرگی نوک قلم را تغییر دهید. خود تبلت ۶۷۰ گرم وزن دارد و نسبتا باریک محسوب می‌شود. لبه‌های بالایی و پایینی کمی انحنا دارند و بنابراین حین طراحی مچ دست با فشار کمتری روبرو می‌شود. فضای ارائه شده برای طراحی هم یک مستطیل به طور ۱۰ و عرض ۶ اینچ است. این یعنی در کل یک فضای ۸ اینچی در اختیار شما قرار می‌گیرد.

شاید این مطلب جذاب باشد
راهنمای خرید صفحه کلید و کیبورد

بالای تبلت ۱۰ کلید لمسی هم تعبیه شده که سرعت واکنش قابل قبولی دارند. با استفاده از این کلید‌ها، حین طراحی می‌توانید کارهایی مانند کم و زیاد کردن صدا و پخش و توقف موسیقی را انجام دهید. سمت چپ تبلت گرافیکی مزرو VIN1060Plus شاهد ۱۲ کلید فیزیکی هستیم که برخلاف ظاهری که دارند، از کیفیت بالایی بهره می‌برند. این کلیدها می‌توانند به‌عنوان میان‌برهای ویندوز انجام وظیفه کنند.

قلم این تبلت از ۸۱۹۲ سطح حساس به فشار بهره می‌برد. برای مقایسه باید بگوییم که قلم مایکروسافت سرفیس از ۴۰۹۶ سطح حساس به فشار پشتیبانی می‌کند. در کل تبلت گرافیکی مزرو VIN1060Plus با وجود قیمت مناسبی که دارد، یک گجت کاملا کاربردی و باکیفیت محسوب می‌شود. در این زمینه تبلت‌های گرافیکی بسیار بهتری وجود دارد ولی با این قیمت، همین محصول یکی از بهترین‌ها محسوب می‌شود. اگر این محصول توجه شما را جلب کرده، با پرداخت حدود ۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان می‌توانید آن را از فروشگاه دیجی‌کالا خریداری کنید.

نقد و بررسی کلاسیک، یکی از نوستالژیک‌ترین برنامه‌های ویدیویی دیجی‌کالا مگ، یک بار دیگر بازگشته است؛ با شکل و شمایلی جدید، اما در عین حال با حفظ المان‌هایی که شما همراهان همیشگی دیجی‌کالا مگ طی این سال‌ها دوست داشته‌اید.

سری جدید نقد و بررسی کلاسیک دیجی‌کالا مگ به نویسندگی «محمد یوسفی‌زاده»، فیلمبرداری و تدوین «فرزان دلدار» و روایت گرم و آشنای «شاهین شرافتی» هر هفته به نقد و بررسی گجت‌های خاص دنیای فناوری می‌پردازد؛ گجت‌هایی که شاید بسیاری از شما دوست داشته باشید آن‌ها را خریداری کنید اما نیاز به یک راهنمای دقیق و تخصصی برای این کار دارید.

شاید این مطلب جذاب باشد
بررسی هدست گیمینگ ریزر BLACKSHARK V2 X؛ ایده‌آل برای گیمرها

 

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا