لوازم جانبی

مرور 3 مشکل رایج هندزفری و راه حل عیب یابی

همه ما حداقل یکبار دچار مصافحه دست شده ایم. انواع دستگاه های هندزفری سیمی و بی سیم ممکن است به دلایل مختلف از جمله سوء استفاده آسیب ببینند و کار نکنند. تجربه ما در فروشگاه آنلاین محیطی نشان داده است که سه نوع رایج هندزفری وجود دارد. در این مقاله ، مشکلات رایج هندزفری را بررسی می کنیم و بهترین راه حل را برای شما ارائه می دهیم. اگر هندزفری شما صدای خش خش دارد ، پخش نمی شود یا فقط موسیقی را بدون صدای خواننده پخش می کند ، از این مقاله خودداری کنید. ما راه حل سه مشکل را آموزش می دهیم.

پخش صوتی بدون دست ؛ مشکلی که همه را تحت تأثیر قرار می دهد

بسیاری از مردم با مشکل عدم پخش صدای هندزفری حداقل یکبار مواجه شده اند. بنابراین نگران نباشید و مطمئن شوید که تنها نیستید. چندین راه حل برای این مشکل وجود دارد که پیشنهاد می کنیم گام به گام با ما همراه باشید.

آیا مطمئن هستید که هندزفری شما سالم است؟

برای شروع ، باید مطمئن شوید که هندزفری شما قوی است. توصیه می کنیم دستگاه هندزفری خود را به دستگاه دیگری مانند لپ تاپ یا تلفن غیر از تلفن همراه خود متصل کنید. اگر مشکل از هندزفری است ، نباید روی دستگاه دیگر به درستی کار کند.

· خطای ساده ؛ شاید به بلوتوث دیگری متصل هستید!

ممکن است ساده به نظر برسد ، اما هندزفری بلوتوث شما ممکن است به دستگاه دیگری متصل باشد. به طور کلی افرادی که همزمان از چندین دستگاه مختلف مانند تلفن همراه ، لپ تاپ و تبلت استفاده می کنند با این مشکل روبرو هستند. مطمئن شوید هندزفری به دستگاهی که با آن کار می کنید متصل باشد.

شاید این مطلب جذاب باشد
با کاربردی‌ترین روش‌های جلوگیری از سرقت اطلاعات موبایل آشنا شوید

یکی از مشکلات رایج هندزفری‌های بلوتوثی اتصال به دستگاه‌های دیگر است>>>>>>>>>>

· گرد و غباری که اتصال را مختل می کند!

یکی دیگر از مشکلات خروجی صدا ، پورت هندزفری است. با گذشت زمان مقدار زیادی خزه و گرد و غبار وارد این بندر می شود. این باعث می شود هندزفری کابل به درستی وارد پورت نشود که باعث پخش صدا می شود. نیازی به نگرانی در مورد خرید هندزفری کابل نیست ، فقط با مسواک یا چوب پنبه دروازه را تمیز کنید. شاید برای شما جالب باشد که بدانید گاهی سوکت شارژر نیز همین مشکل را دارد و گوشی به طور کامل شارژ نمی شود. به همین دلیل ، هر از گاهی سوکت ها و مخاطبین مختلف گوشی را کاملاً تمیز کنید.

· تنظیمات تلفن خود را بررسی کنید

اگر هنوز مشکلی در پخش نشدن صدا وجود دارد ، با ما همراه باشید. مرحله بعدی این است که به تنظیمات تلفن بروید و تنظیمات مناسب را انجام دهید. در تلفن ، دستگاه را در تنظیمات >>> دستگاه های متصل پیدا کنید و اتصال را انتخاب کنید.

· آخرین مرحله ؛ وقتی راهی وجود ندارد خدمات را مشاهده کنید

اگر هیچ یک از موارد فوق کار نکرد ، بهتر است با یک تکنسین تعمیر مشورت کنید. احتمالا مشكل از دست آزاد وجود دارد. اگر هندزفری شما دارای گارانتی است ، بهتر است از گارانتی استفاده کرده و هندزفری معیوب خود را با هندزفری سالم جایگزین کنید.

صدای موسیقی بدون خواننده پخش می شود

دومین مشکل رایج هندزفری و البته عجیب ترین آنها پخش موسیقی بدون خواننده در پس زمینه است. به عبارت دیگر ، در این مورد شما فقط موسیقی را می شنوید ، نه خواننده. گاهی صدای خواننده قطع می شود و به صورت کج به هم متصل می شود. در این مورد 3 راه حل وجود دارد.

  • خرابی سوکت هندزفری: به احتمال زیاد سوکت هندزفری شما خراب و خراب است و تنها راه حل تعویض و تعمیر دستگاه هندزفری است.
  • پخش کننده موسیقی شما قدیمی است: گاهی اوقات مشکلی در پخش کننده موسیقی شما وجود دارد. در این حالت ، یا پخش کننده موسیقی دیگری را انتخاب کنید ، یا برنامه موسیقی خود را به آخرین نسخه به روز کنید.
  • خرابی سوکت هندزفری: یکی دیگر از علل چنین مشکلاتی آسیب به سوکت هندزفری است. در این مورد ، چاره ای نیست جز مراجعه به سرویس هندزفری.
شاید این مطلب جذاب باشد
کوالکام شاید در کنار اسنپدراگون ۸ نسل ۲ از یک تراشه قدرتمندتر هم رونمایی کند

آیا هندزفری من خش خش می کند؟ باید چکار کنم؟

نویز بدون دست سومین مشکل رایج در مورد هندزفری است. اولین قدم پاک کردن هندزفری است. کل هندزفری را با دقت با یک سواب پنبه تمیز کنید. در مرحله دوم ، بهتر است سوکت و خروجی هندزفری را بررسی کنید. این مشکل معمولاً توسط یک مرکز خدمات واجد شرایط حل می شود.

قبل از خرید هندزفری ، صفحه وبلاگ را بخوانید!

در این مقاله ، ما مشکلات رایج در مورد هندزفری را بررسی کردیم. اما جهان دست آزاد عظیم و وسیع است. ما قبلاً مقالات تخصصی و کاربردی زیادی در مورد نحوه حل مشکلات ، تکنیک ها و راهنمای خرید آزاد منتشر کرده ایم. توصیه می کنیم اگر تمام راه حل های بالا را امتحان کرده اید و به نتیجه ای نرسیده اید و در نهایت به خرید هندزفری جدید فکر می کنید ، قبل از خرید مقالات زیر را مطالعه کنید.

  • تفاوت هندزفری اصلی و تقلبی: در این مقاله ، روش اصلی تشخیص هندزفری توسط ما کلاهبرداری را به طور کامل توضیح داد.
  • چگونه می توان صدا را با دستان آزاد بهبود بخشید؟ : در اینجا 5 روش آسان برای افزایش حجم برای هندزفری ارائه شده است.
  • معرفی بهترین هندزفری بلوتوث موجود در بازار ایران: اگر به خرید هندزفری بلوتوث فکر می کنید ، این مقاله برای شما مناسب است.
  • بهترین دستگاه کابل بدون دست: اگر به دستگاه کابل هندزفری علاقه دارید ، مقاله بالا را فراموش کرده و به آن مراجعه کنید. علل و علائم خرابی باتری هندزفری بلوتوث: در این مقاله ، علل متداول خرابی باتری هندزفری بلوتوث را بررسی کردیم.
  • چرا از پاوربانک و شارژر تلفن همراه برای شارژ دستگاه هندزفری بلوتوث خود استفاده نمی کنید؟ : شاید عنوان کمی از مقاله ممکن است عجیب به نظر برسد ، اما ما مطمئن هستیم که با اطلاعات ارائه شده در این مقاله ، از هندزفری بهتر از همیشه مراقبت خواهید کرد.
شاید این مطلب جذاب باشد
ریزر از محصولات گیمینگ جدید خود رونمایی کرد

شما از تجربیات و راهکارهای خود برای رفع مشکلات رایج هندزفری بنویسید مشکلات رایج هندزفری ؛ شما درباره ما

می نویسید

در این مقاله ، مشکلات رایج هندزفری را بررسی کرده و راه حل این مشکلات را توضیح دادیم. در انتهای مقاله ، منبع ارزشمندی از اطلاعات عیب یابی و راهنمای خرید انواع هندزفری را در اختیار شما قرار داده ایم. امیدواریم اطلاعات این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد. اکنون نوبت شماست که در مورد تجربه تصادف بدون دست خود برای ما بنویسید. چه مشکلاتی دارید و چگونه مشکلات خود را با دست آزاد حل کرده اید؟

در نهایت ، می توان گفت که می توانید بهترین دستگاه هندزفری را در انواع مارک ها و برنامه های کاربردی از فروشگاه جانبی تهیه کنید. کلیه محصولات جانبی شامل گارانتی می باشد. برای سفارش محصول ، از فروشگاه ما دیدن کنید و از بین هزاران هندزفری موجود بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید.

ما داریم. ب

“>

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا