خودرو و حمل‌و‌نقللپ تاپلوازم جانبی

قیمت پورشه ۹۱۱ کاررا T مدل ۲۰۲۳ از ۱۱۸ هزار دلار آغاز می‌شود

پورشه به تازگی از خودروی جدید کاررا T مدل ۲۰۲۳ رونمایی کرد تا ضمن اضافه کردن محصول جدید دیگری به خانواده‌ی پرجمعیت ۹۱۱، هیجان بیشتری را به خریداران ارائه دهد. پورشه ۹۱۱ کاررا T مدل ۲۰۲۳ در واقع همان کاررا استاندارد ولی مجهز به قطعات قدرتمندتر و وزن کمتر است که با گیربکس دستی سه پدالی برای یک تجربه رانندگی لذت‌بخش در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت. پورشه برای این مدل جدید قیمت پایه‌ی ۱۱۶۶۰۰ دلار را در نظر گرفته که با اضافه شدن هزینه‌ی ۱۴۵۰ دلاری ارسال به مقصد، کاربران برای خرید ارزان‌ترین پورشه ۹۱۱ کاررا T مدل ۲۰۲۳ باید حدود ۱۱۸,۰۵۰ دلار هزینه بپردازند.

البته انتظار داریم پس از اضافه شدن آپشن‌ها در این خودرو، قیمت ۱۱۸ هزار دلاری آن نیز افزایش پیدا کند. به هر حال، هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت آپشن‌های این خودروی جدید مشخص نشده تا به افزایش قیمت آن پی ببریم. حرف «T» مخفف کلمه‌ی تورینگ بوده و پورشه این خودرو را بین ۹۱۱ کاررا استاندارد و کاررا S قدرتمند جای داده است. مدل استاندارد پورشه ۹۱۱ کاررا T مجهز به آپشن‌ها و امکانات بسیار مناسبی است و از مهم‌ترین آن می‌توان به گیربکس هفت سرعته دستی اشاره کرد که حتی اگر از علاقه مندان به گیربکس ۸ سرعته PDK باشید، می‌توانید به عنوان یک آپشن بدون هزینه از آن بهره ببرید.

پورشه 911 کاررا T

پورشه ۹۱۱ کاررا T مدل ۲۰۲۳ همچنین مجهز به یک دیفرانسیل لغزش محدود مکانیکی استاندارد با Porsche Torque Vectoring است که در مدل استاندارد ۹۱۱ به مشتریان ارائه نشده است. پورشه این مدل جدید سری ۹۱۱ را به بسیاری از تجهیزات پرفورمنس مثل سیستم تعلیق PASM که ارتفاع از زمین را ۱۰ میلی‌متر کاهش می‌دهد، پکیج اسپرت کرنو و اگزوز اسپرت مجهز کرده و همچنین سیستم فرمان‌گیری چرخ‌های عقب هم به عنوان یک آپشن در دسترس قرار خواهد گرفت.

شاید این مطلب جذاب باشد
در مورد Wi-Fi 6 بیشتر بدانید

غول خودروسازی آلمانی برای افزایش شتاب و کمتر شدن وزن کاررا T مدل ۲۰۲۳ نسبت به مدل استاندارد، از عایق‌های صوتی کمتر، شیشه‌های نازک‌تر و باطری کوچک‌تر بهره برده است. همچنین در این مدل صندلی عقب نیز وجود ندارد که البته می‌توان آن را بدون پرداخت هزینه به خودرو اضافه کرد. باید اشاره کرد که این تغییرات، وزن این خودرو را نسبت به مدل استاندارد حدود ۴۵ کیلوگرم کاهش داده است.

پورشه T مدل ۲۰۲۳ به پیشرانهٔ ۳ لیتری شش سیلندر تخت توئین توربوی کاررا استاندارد مجهز شده که قدرت خروجی آن تغییری پیدا نکرده و همانند قبل ۳۸۵ اسب بخار قدرت و ۴۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید و به چرخ‌ها منتقل می‌کند. علاوه بر این، کاررا T مدل ۲۰۲۳ به لطف قابلیت‌های جدیدش از لحاظ قیمتی بین ۹۱۱ کاررا پایه و کاررا S با قدرت ۴۴۳ اسب بخار جای می‌گیرد.

از نظر ظاهری، تریم خاکستری روی آینه‌های جانبی و نشان کاررا به همراه سر اگزوزهای مشکی‌رنگ این خودرو بسیار جلب توجه می‌کند. بد نیست اشاره کنیم که لاستیک‌های این مدل از نوع Titanium Grey Carrera S بوده و در جلو و عقب به ترتیب ۲۰ و ۲۱ اینچ قطر دارند. پورشه کابین کاررا T مدل ۲۰۲۳ را با اضافه کردن غربیلک فرمان GT Sport و صندلی‌های اسپرت پلاس با تنظیم چهار جهته جلوه‌ای تازه بخشیده و مشتریان می‌توانند پکیج‌های ویژه شامل رنگ‌های خاکستری یا سبز برای کمربندهای ایمنی، دوخت‌ها، نشان ۹۱۱ روی پشت‌سری‌ها و کف‌پوش‌ها و همچنین صندلی‌های تمام اسپرت را سفارش دهند.

پورشه 911 کاررا T

قیمت مدل‌های مختلف پورشه ۹۱۱ متشکل از پورشه ۹۱۱ کاررا، پورشه ۹۱۱ کاررا ۴، پورشه ۹۱۱ کاررا T و پورشه ۹۱۱ کاررا S به ترتیب از ۱۰۷,۵۰۵، ۱۱۴,۸۵۰، ۱۱۸,۰۵۰ و ۱۲۴,۴۵۰ دلار شروع می‌شود. در نهایت باید اشاره کنیم که پورشه ۹۱۱ کاررا T از بهار سال ۲۰۲۳ در نمایندگی‌های این غول خودروساز آلمانی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

شاید این مطلب جذاب باشد
ساده‌ترین راه‌های تشخیص گوشی قاچاقی از گوشی رجیستر شده را بشناسید

منبع: Motor1

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا