لوازم جانبی

راهنمای انتخاب بهترین دسته بازی موبایل از نگاه گیمرها

آتاری٬ سگا٬ اس جی٬ گیم بوی٬ شارپ و پلی استیشن

این کلمات چه چیزی را در یادتان زنده میکنند؟

اکثر افراد در کودکی تجربه بازی با کنسول های گوناگون را داشته اند و بهترین لحظه و ثانیه ها را برای خودشان ثبت کرده اند. بازی کردن با کنسول ها از بهترین دوران کودکی همه ی ما هستند. اما با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی و بوجود آمدن اسمارت فون های پیشرفته، استفاده از کنسول های بازی به مرور کمرنگ تر شد.

همین عامل باعث شد تا بازی های سرگرم کننده جای خود را در گوشی های هوشمند باز کنند. اصلی ترین مزیت چنین چیزی این است که دیگر نیاز ندارید هزینه زیادی را بابت خرید کنسول های گران قیمت بدهید. می توانید تنها از طریق گوشی انواع بازی های مهیج خودتان را انجام دهید. فقط برای تجربه لذت بخش بازی روی گوشی خود، نیاز به لوازم جانبی موبایل دارید.

برای بازی در اسمارت فون های اندروید یا آیفون، باید دسته های بازی مخصوص به خودش را خریداری کنید.

اگر در انتخاب یک دسته بازی گوشی خوب شک دارید، این مقاله برای شما نوشته شده است. پس کمربرندهای گیمری خود را ببینید و خودتان را برای یک تجربه فرازمینی از دنیای بازی در اسمارت فون ها آماده کنید.

انتخاب دسته بازی موبایل؛ نکاتی که گیمرها گوشزد میکنند!

دسته بازی موبایل تان را اشتباهی انتخاب نکنید

هرروز و هر ساعت پیشرفت در تکنولوژی وسایل ارتباطی بیشتر از قبل می شود و نمیتوان مانع از سرعت آن هم شوید. همانطور که میدانید در وسایل ارتباطی مانند تبلت و موبایل میتوانید بهترین بازی روز نصب کنید و شروع به بازی کنید.

شاید این مطلب جذاب باشد
باتری گوشی چند ساعت طول می کشد؟

اسمارت فون ها برای افراد حرفه ای که در هر لحظه و ثانیه بازی می کنند و در کل اعتیاد به بازی فضای مجازی دارند٬ عالی است. انواع تبلت و گوشی های موبایل در بازار وجود دارد و متناسب با هرکدام از مدل ها یک دسته ساخته شده است. در ادامه انواع مدل جدید دسته بازی موبایل را توضیح خواهیم داد.

 دسته بازی موبایل، انتخابی برای گیمرها

پرفروش ترین دسته های بازی موبایل در سایت های فروش آنلاین

بهترین برندهای دسته بازی موبایل کدام اند؟ سوالی که بسیاری از گیمرها دارند و نمی دانند چه نوع برندی خریداری کنند تا کیفیت عالی داشته باشد. برای همین تصمیم گرفته‌ایم در ادامه پرطرفدارترین برندهای دسته موبایل در ایران را معرفی کنیم. اینگونه شما بدون هیچگونه مشکلی می توانید انتخاب عالی داشته باشید. در ادامه ویژگی های منحصر به فرد هرکدام را برایتان معرفی خواهیم کرد.

1- دسته بازی بلوتوث موبایل iPega PG-9021 Bluetooth Gamepad

بازی با کنسول یکی از بهترین خاطرات دهه های هفتاد و هشتاد محسوب می شود و به همین راحتی نمی توان آنها را فراموش کرد. بعد از آتاری و سگا مدل های مختلفی از کنسول های بازی روانه بازار شده است ولی هنوز نتوانسته اند جایگزین خوبی برای کنسول های قدیمی شوند.

بهترین دسته بازی pubg برای موبایل

با ساخت اسمارت فون های هوشمند با پردازنده و گرافیک قوی این امکان بوجود آمده است که بدون اینکه جلوی تلویزیون بنشینید بازی مورد علاقه شان را انجام دهید. تنها کافی است که از انگشتان دستان استفاده کنند و نقاط مورد نظر را روی صفحه نمایش لمس کنند. یکی از مشکلاتی که گیمرها با صفحه نمایش موبایل دارند این است که بخوبی نمیتوانند نقاط مورد نظرشان انتخاب کنند و برای رفع چنین عیب بزرگی٬ دسته بازی موبایل یکی از بهترین راهکارها به حساب می آید.  بدون هیچ گونه کنش عصبی بازی می کنند.

شاید این مطلب جذاب باشد
رندرهای پورشه ۷۱۸ باکستر برقی فاش شد

دسته بازی بلوتوث موبایل PG-9021 Bluetooth Gamepad یکی از بهترین دسته های بازی در ایران شناخته شده است. تمام اصول طراحی آرگونومیک در این مدل رعایت شده است. اگر قصد خرید دسته بازی موبایل از مدل iPega را دارید و نمی دانید چه ویژگی های دارد در ادامه مهم ترین ویژگی ها آنرا معرفی کرده ایم:

  1. استفاده بی سیم
  2. قابلیت شارژ با کابل میکرو یو اس بی
  3. قابلیت پشتیبانی از اندروید و ios
  4. دارای پایه تلسکوپی
  5. کابل میکرو usb برای شارژ باتری

 

 

2- کنترلر بلوتوث کنکس Kanex GoPlay Sidekick

در دنیای امروز به دلیل مشغله بالای کاری بیشتر افراد برای سرگرم شدن انواع بازی برروی گوشی های خودشان نصب می کنند. اینجاست که  بعد از مدتی تبدیل به یکی از حرفه های بازی موبایل می شوند. برای اینکه بتوانند مراحل بازی به بهترین نحوه انجام دهند نیاز به وسایل جانبی بازی دارند.

گیم پدها یکی از مهم ترین وسایل جانبی موبایل شناخته شده اند که بازی کردن را برای گمیرها ساده کرده است. از دیگر دسته بازی موبایل که در ایران طرفداران بسیاری دارد دسته کنکس است. دسته کنکس مدل Kanex GoPlay Sidekick ویژگی های منحصر به فردی دارد که ادامه برخی آنها را معرفی کرده ایم.

  1. وزن 252 گرم
  2. جنس بدنه پلاستیک
  3. باتری قابل شارژ
  4. قابلیت اتصال از طریق بلوتوث
  5. محدوده عملکرد حدو ۸ متر
  6. مدت زمان استندبای 30 روز
  7. کابل شارژ microUSB
  8. دارای دو نشانگر LED برای نمایش وضعیت سرچ
  9. ولتاژ ورودی 5 ولت

دسته بازی واقعیت افزوده

3- دسته بازی واقعیت افزوده گوشی راک Rock AR Game Gun

واقعیت مجازی که به اختصار AR  می گویند. واقعیت مجازی (AR)فناوریی است که در آن محیط مجازی در جلوی چشمان کاربر قرار می گیرد. افرد با حرکت سر و بدن  با محیط مجازی تعامل برقرار می کنند. تکنولوژي که قابلیت فراوانی دارد و در همان اوایل ساخت وارد دنیای بازی و سرگرمی شده است.

شاید این مطلب جذاب باشد
معرفی بهترین برندهای هاب USB و کارتخوان

دسته بازی واقعیت مجازی دارای یک تفنگ است که بچه های 6 تا  10 سال  با این وسیله بازی می کنند٬ البته افراد بزرگسال هم در مواقعی از این وسیله برای سرگرمی استفاده می‌کنند.  ویژگی عالی که تفنگ اسباب بازی دارد این است که جای خاصی را برای گوشی موبایل در نظر گرفته اند تا براحتی بتوانید بازی های مورد علاقه یتان را انجام دهید. در هنگام بازی با موبایل همزمان می توانید از دسته بازی مجازی و در کنار آن از هدست واقعیت مجازی استفاده کنید.

از دیگر ویژگی های دسته بازی واقعیت افزوده گوشی راک می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. دارای گیره ای برای نگهداری گوشی
  2. ساخت قسمت داخلی با سیلیکون نرم
  3. بلوتوث ورژن 4.0
  4. دارای باتری سایز AAA
  5. سازگار با اندروید 4.3 به بالا و iOS 7 به بالا

یک جمع دوستانه که در حال بازی کردن هستند

گیمرها با خیال راحت به بازی خود ادامه دهند

گمیرها برای اینکه بدون دغدغه خاصی بازی خود را انجام دهند و نگران خراب شدن دسته های بازی در حین اینکه بازی می کنند نباشند٬ بهترین و باکیفیت ترین دسته ها بازی را انتخاب می کنند. اما مستحکم ترین دسته بازی کدام اند؟

در جواب این سوال باید گفت که در بین دسته های بازی که در بازار وجود دارد مدل کنترلر بلوتوث کنکس جزء بهترین ها هست. گیمرهای حرفه ای این محصولی را خریداری کرده اند و حداقل مدت یکسال بدون هیچ گونه مشکلی از این مدل استفاده کرده اند.

برای اینکه در حین بازی مشکلی بوجود نیاید پیشنهاد می کنیم از هولدر موبایل های که با کیفیت هستند استفاده کنید٬ اینطوری بدون هیچ  دغدغه ای میتوانید بازی خودتان را بصورت حرفه ای انجام دهید.

شاید این مطلب جذاب باشد
آیا قابلیت تشخیص تصادف آیفون ۱۴ به درستی کار می‌کند؟

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا