لپ تاپلوازم جانبیموبایل و گجت

دوربین سری گلکسی S22 شاید قابلیت جدیدی دریافت کند

اینطور که به نظر می‌رسد، سامسونگ به احتمال بسیار زیاد قصد دارد قابلیت جدیدی را به اپلیکیشن دوربین گوشی‌های سری گلکسی S22 اضافه کند.

به گزارش وب‌سایت SamMobile، سامسونگ شاید در آینده‌ای نزدیک قابلیت جدیدی را برای بهبود تجربه‌ی فیلم‌برداری در حالت هایپرلپس به اپلیکیشن دوربین گوشی‌های سری گلکسی S22 اضافه کند؛ قابلیتی که البته هنوز جزئیات دقیقی از آن منتشر نشده است. طبق اطلاعاتی که در اختیار داریم، فقط می‌دانیم ظاهرا قابلیت یادشده به کاربران این امکان را می‌دهد تا پارامترهای مختلفی را حین فیلم‌برداری در حالت هایپرلپس تغییر دهند.

البته امکان فیلم‌برداری در این حالت در گوشی‌های سری گلکسی S22 وجود دارد اما کاربران مدت‌ها بود که از سامسونگ خواسته بودند تا یک سری کنترل بیشتری برای این حالت در نظر بگیرد که از جمله این موارد می‌توان به ISO، سرعت شاتر، تعادل نور سفید و فوکوس اشاره کرد. در پاسخ به خواسته‌ی این افراد در انجمن سامسونگ، تعدادی از توسعه‌دهندگان اپلیکیشن دوربین گوشی‌های سامسونگ به این خواسته‌ها پاسخ داده و اخیرا حتی تأیید کرده‌اند که قرار است یک سری گزینه‌های جدیدی برای کنترل بیشتر فیلم‌برداری در حالت هایپرلپس به گوشی‌های سری گلکسی S22 هم اضافه شود.

توسعه‌دهندگان سامسونگ هنوز از این بابت که چه زمانی قرار است این قابلیت‌های جدید را به گوشی‌های سری گلکسی S22 اضافه کنند اطلاعاتی را منتشر نکرده‌اند اما چون قرار است این گزینه‌های کنترلی به اپلیکیشن دوربین اضافه شود، بنابراین آن‌ها نباید منتظر آپدیت رابط کاربری یا یک آپدیت عمده فریم‌ور باشند. یعنی هر زمان که تصمیم بگیرند می‌توانند با یک آپدیت ساده‌ی نرم‌افزاری هم این کار را انجام دهند.

شاید این مطلب جذاب باشد
بهترین گوشی‌های اندرویدی در سال ۲۰۲۳

در حال حاضر خبر نداریم سامسونگ آیا می‌خواهد این قابلیت‌های جدید را برای گوشی‌های دیگری جز سری گلکسی S22 هم عرضه کند یا خیر اما گفته می‌شود احتمالا این اتفاق خواهد افتاد و در گوشی‌های بیشتری شاهد این امکانات جدید خواهیم بود. حال باید منتظر ماند و دید حالت هایپرلپس جدید در دنیای واقعیی چگونه می‌تواند تجربه‌ی فیلم‌برداری با پرچم‌داران سامسونگ را متحول کند.

منبع: SamMobile

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا