لپ تاپلوازم جانبیموبایل و گجت

درباره سری ردمی نوت ۱۲ چه می‌دانیم؟

طبق گفته‌های لو ویبینگ، مدیرعامل ردمی، سری ردمی نوت ۱۲ قرار است به‌زودی رونمایی شوند. محصولاتی که تاکنون خبرهای متعددی راجع به قابلیت‌های آن‌ها هم منتشر شده است.

سری ردمی نوت ۱۲ قرار است احتمالا تا قبل از سال ۲۰۲۳ رونمایی شوند. هنوز مشخص نیست این اتفاق دقیقا در چه روزی رخ خواهد داد اما به لطف لو ویبینگ و افشاگران مختلف، می‌دانیم این گوشی‌ها قرار است چه قابلیت‌هایی داشته باشند. در این مطلب هم به صورت خلاصه قصد داریم به این قابلیت‌ها بپردازیم.

اینطور که به نظر می‌رسد، سری ردمی نوت ۱۲ که اخیرا گواهی ۳C را نیز دریافت کرده‌اند، قرار است حداقل دو مدل استاندارد و پرو داشته باشند که برای مدل استاندارد از شارژری ۶۷ واتی و برای مدل پرو هم از شارژری ۱۲۰ واتی استفاده خواهد شد.

Redmi Note 12

علاوه بر این‌ها، گفته می‌شود سری ردمی نوت ۱۲ قرار است از تراشه‌ی مدیاتک دایمنسیتی ۱۰۸۰ به عنوان قلب تپنده بهره ببرد. تراشه‌ای که TSMC وظیفه‌ی ساخت آن را بر عهده داشته و امتیاز آن در بنچمارک AnTuTu هم بین ۵۰۰ هزار تا ۶۰۰ هزار است. این یعنی با پردازنده‌ای طرف هستیم که از لحاظ قدرت پردازشی و گرافیکی در حد و اندازه‌های اسنپدراگون ۷۷۸G پلاس است که توانسته در بنچمارک یادشده امتیاز ۵۵۰ هزار را کسب کند.

از لحاظ قیمت هم گفته می‌شود مدل استاندارد از این سری بین ۱۰۰۰ تا ۱۵۰۰ یوان (۱۴۰ – ۲۱۰ دلار) و قیمت مدل پرو هم بین ۲۱۰ تا ۲۸۰ دلار خواهد بود. البته قیمت دلاری این محصولات صرفا از طریق تبدیل واحد به دست آمده و نه چیزی که رسمی باشد. بنابراین باید منتظر بمانیم و ببینیم شیائومی در مراسم رونمایی از این محصولات چه اطلاعاتی را در این زمینه منتشر می‌کند.

شاید این مطلب جذاب باشد
دوربین پیکسل ۷ پرو در صدر رتبه‌بندی DxOMark قرار گرفت

طبق گفته‌های لو ویبینگ، سری ردمی نوت ۱۱T با عملکردی نزدیک به پرچم‌دار و با قیمت مناسب راهی بازار شده‌اند و دقیقا همین اتفاق قرار است با سری ردمی نوت ۱۲ هم تکرار شود. یعنی گوشی‌های این سری با قیمتی مناسب و عملکردی در حد و اندازه‌های پرچم‌دار راهی بازار خواهند شد.

البته گفته می‌شود شیائومی ردمی نوت ۱۲ پرو را فقط به بازار چین محدود خواهد کرد اما دو مدل استاندارد و پرو پلاس را به تدریج به بازارهای جهانی هم عرضه می‌کند. همچنین شاید حداقل یک مدل با برند پوکو هم در دسترس قرار بگیرد. فعلا نمی‌دانیم رونمایی از سری ردمی نوت ۱۲ قرار است در چه روزی رخ دهد اما طبق شواهدی که در اختیار داریم، می‌توانیم با اطمینان بگوییم که این اتفاق قطعا تا قبل از امسال رخ خواهد داد. با این حال باید منتظر ماند و دید چه خبرهای بیشتری در این رابطه منتشر می‌شود.

منبع: Gizchina

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا