لپ تاپلوازم جانبیموبایل و گجت

جزئیاتی از سری ردمی K60 فاش شد

به‌تازگی اطلاعاتی از سری ردمی K60 و قابلیت جزیره پویا و سرعت شارژر بی‌سیم این گوشی‌ها منتشر شده که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

اینطور که به نظر می‌رسد، به خاطر یک سری مشکل سخت‌افزاری، شیائومی هیچوقت نتوانست قابلیت شارژ بی‌سیم را به پرچم‌داران ردمی بیاورد. این موضوع تاکنون باعث ناراحتی کاربران زیادی شده اما طبق جدیدترین خبری که در اختیار داریم، ظاهرا مشکل یادشده قرار نیست در سری ردمی K60 وجود داشته باشد و به احتمال زیاد گوشی‌های این سری به قابلیت شارژ بی‌سیم مجهز خواهند شد.

روز گذشته، Digital Chat Station، افشاگر معروف حوزه‌ی فناوری اطلاعاتی را در رابطه با یک محصول مجهز به تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ پلاس منتشر کرد. او مدعی شد یکی از این گوشی‌ها قرار است شارژر ۶۷ واتی سریع و ۳۰ واتی بی‌سیم و دیگری که مدل قدرتمندتر هم به حساب می‌آید قرار است شارژر سیمی ۱۲۰ واتی و بی‌سیم ۳۰ واتی داشته باشد. با در نظر گرفتن خبرها و شایعاتی که پیش‌تر پیرامون گوشی‌های سری ردمی K60 منتشر شده، می‌توان از حرف‌های افشاگر یادشده اینطور فهمید که منظور او از این گوشی‌ها در واقع همین سری ردمی K60 است. اگرچه در مقایسه با فناوری شارژ سیمی، سرعت ۳۰ وات شاید خیلی به نظر نرسد اما با این حال کاربران می‌توانند با سرعت قابل قبولی گوشی خود را در شرایطی که به سیم شارژر دسترسی ندارند شارژ کند.

همچنین با توجه به اطلاعات منتشر شده، به نظر می‌رسد شیائومی می‌خواهد این گوشی‌ها را تا قبل از فروردین امسال در دسترس قرار دهد. از لحاظ مشخصات سخت‌افزاری، مدل قدرتمندتر قرار است به تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۲ مجهز شود. تراشه‌ای که TSMC وظیفه‌ی ساخت آن را بر عهده دارد و طبق خبرها و شایعاتی که پیرامون آن وجود دارد، از قدرت پردازشی و گرافیکی بالایی برخوردار خواهد بود و مصرف بسیار بهینه‌ای هم خواهد داشت. همچنین گفته می‌شود توانایی آن در مقایسه با اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ هم بسیار بالاتر خواهد بود. حالا باید دید در عمل هم می‌تواند انتظاراتی که از آن می‌رود را برآورده کند یا خیر.

شاید این مطلب جذاب باشد
چرا حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر یک فناوری شکست خورده است؟

ردمی K60 شارژر جزیره پویا

یک قابلیت جالب دیگر در کنار شارژر بی‌سیم، که وجود آن در سری ردمی K60 کاملا در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، جزیره پویا است. جزیره‌ی پویا نخستین بار با گوشی‌های سری آیفون ۱۴ پرو به کاربران معرفی شد و خیلی زود توسط کاربران و شرکت‌های تولیدکننده‌ی گوشی‌های هوشمند مورد استقبال قرار گرفت. به لطف این قابلیت، حفره‌ی روی نمایشگر هنگام دریافت اعلانات، تماس، پخش موسیقی و… گسترش پیدا می‌کند به گونه‌ای که کاربر فکر می‌کند اصلا حفره‌ای روی نمایشگر وجود ندارد.

از آن‌جایی که نخستین کسانی که به سمت توسعه‌ی این قابلیت رفتند، توسعه‌دهندگان رابط کاربری شیائومی بودند، این شایعه وجود داشت که سری ردمی K60 هم به آن مجهز خواهد شد. بعدها این خبر به صورت خیلی جدی تکذیب شد چرا که خود توسعه‌دهندگان مدعی شدند این قابلیت هنوز به بهبود نیاز دارد و این فرایند هم زمان می‌برد اما حالا باز هم گفته می‌شود احتمالش وجود دارد که توسعه‌دهندگان بتوانند آن را به سری ردمی K60 اضافه کنند.

اطلاعات راجع به گوشی‌های سری ردمی K60 فعلا در حد شایعه هستند. در حال حاضر از بابت قیمت و تاریخ رونمایی یا عرضه‌ی این محصولات خبر خاصی در اختیار نداریم و باید منتظر بمانیم و ببینیم چه اطلاعاتی پیرامون این موضوعات منتشر می‌شود.

منبع: Gizchina

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا