لپ تاپ

حلقه هوشمند Ultrahuman معرفی شد: نظارت کامل بر متابولیسم بدن

استارتاپ Ultrahuman از حلقه هوشمند ردیاب تناسب اندامی رونمایی کرد که با امکاناتی مانند نظارت بر خواب و بررسی حرکات کاربران، اطلاع دقیقی در مورد سوخت‌وساز (متابولیسم) آن‌ها ارائه می‌دهد.

قابلیت‌های حلقه هوشمند Ultrahuman

از نظر طراحی و ویژگی‌ها، حلقه Ultrahuman تقریبا شبیه به حلقه هوشمند Oura است که اخیرا نسخه جدید آن با همکاری گوچی معرفی شده بود. بنابراین این حلقه، دارای سنسور ضربان قلب PPG، سنسور دما و سنسور حرکت است.

همچنین مانند Oura Ring، هیچ نمایشگر یا صفحه لمسی روی آن وجود ندارد، بنابراین برای مشاهده اطلاعات باید به برنامه موبایل Ultrahuman مراجعه کنید. استارتاپ حوزه تناسب اندام در بیانیه مطبوعاتی خود توضیح می‌دهد که آن‌ها با هدف کاهش حواس‌پرتی کاربران به دلیل اعلان‌ها، در حلقه خود از نمایشگر استفاده نکرده‌اند.

در مورد عملکرد، این دستگاه پوشیدنی کوچک می‌تواند مراحل خواب، ضربان قلب، تغییرات ضربات قلب (HRV) و دمای بدن را ردیابی کند. علاوه بر این، تخمین زده شده که با یک بار شارژ کامل حلقه، می‌توان چهار تا شش روز از آن استفاده کرد.

از نظر دوام و استقامت هم ادعا شده که این حلقه از تیتانیوم فوق‌العاده مستحکمی ساخته شده و برای دوام بیشتر داری روکش کاربید تنگستن (دو برابر مستحکم‌تر از فولاد) است.

حلقه هوشمند

هرچند حلقه هوشمند به تنهایی نیز قابل استفاده است، اما این شرکت ادعا می‌کند که اگر با برنامه Ultrahuman M1 آن‌ها تنظیم شود، کاربران به طور دقیق می‌توانند مشاهده کنند که مصرف غذا چه تاثیری روی بهبود و عملکرد آن‌ها دارد.

M1 یک سیستم نظارت مداوم قند است که سنسور آن به شکل یک سوزن توخالی، برش کوچکی در پوست انسان‌ها ایجاد می‌کند تا بتواند میزان قند خون آن‌ها را ردیابی کند. سپس M1 بر اساس میزان مصرف غذا و ورزش، به کاربران یک «امتیاز متابولیک» می‌دهد تا بتوانند نحوه تاثیر غذاها روی تمرین یا کیفیت خواب آن‌ها مشاهده کنند. وجود حلقه هوشمند، داده‌های بیشتری از جمله دمای بدن و ضربان قلب را نیز به این قابلیت اضافه می‌کند.

شاید این مطلب جذاب باشد
چین با هوش مصنوعی میزان وفاداری اعضای حزب کمونیست را ارزیابی می‌کند

در نهایت، حلقه هوشمند Ultrahuman با قیمت 299 دلار از ماه آگوست وارد بازار خواهد شد و پیش‌فروش آن هم اکنون آغاز شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا