لپ تاپلوازم جانبیموبایل و گجت

تمام مشخصات سری شیائومی ۱۲T لو رفت

شیائومی به‌زودی از گوشی‌های سری ۱۲T رونمایی می‌کند و به لطف سایت آلمانی winfuture می‌توانیم به تمام مشخصات گوشی‌های شیائومی ۱۲T و ۱۲T پرو بپردازیم. این دو گوشی برخلاف نسل قبلی دارای فریم پلاستیکی هستند و طراحی ماژول دوربین آن‌ها هم مشابه است.

هر دو گوشی دارای نمایشگر تخت ۶.۶۷ اینچی OLED با رزولوشن ۲۷۱۲ در ۱۲۲۰ و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز هستند. از دیگر ویژگی‌های مشترک می‌توانیم به دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و شارژ ۱۲۰ واتی اشاره کنیم. شیائومی ظاهرا شارژر ۱۲۰ واتی را هم در جعبه قرار می‌دهد ولی مشخص نیست که آیا هر دو گوشی همراه با شارژر عرضه می‌شوند یا نه.

مشخصات شیائومی ۱۲T پرو

همانطور که از نام این گوشی پیداست، در کل از سخت‌افزار‌های بهتری استفاده می‌کند. بنابراین شیائومی از اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ به‌عنوان قلب تپنده‌ی آن استفاده کرده و در کنار آن ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی هم انجام وظیفه می‌کند. البته گفته می‌شود در برخی بازارهای مدل مبتنی بر رم ۸ گیگابایتی هم ارائه خواهد شد.

شیائومی 12T

برای دوربین اصلی هم از سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی استفاده شده که البته شیائومی ۱۲T پرو اولین گوشی مبتنی بر چنین دوربینی نخواهد بود. همانطور که احتمالا می‌دانید، موتورولا مدتی قبل از گوشی اج ۳۰ اولترا رونمایی که دارای دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی است. هنوز مشخص نیست که آیا دوربین اصلی گوشی شیائومی از لرزشگیر اپتیکال بهره می‌برد یا نه.

همچنین در کنار دوربین اصلی، اولترا واید ۸ مگاپیکسلی و ماکرو ۲ مگاپیکسلی تعبیه شده است. بنابراین به غیر از دوربین اصلی، دو دوربین دیگر حرف زیادی برای گفتن نخواهند داشت. گفته می‌شود این گوشی با قیمت ۸۴۵ دلار راهی بازار خواهد شد.

شاید این مطلب جذاب باشد
چگونه خش پشت گوشی را از بین ببریم؟

مشخصات شیائومی‌ ۱۲T

از بین تفاوت‌های کلیدی این گوشی نسبت به مدل پرو اول باید به استفاده از پردازنده‌ی Dimensity 8100 مدیاتک اشاره کنیم. اگرچه این چیپست در حد اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ نیست، اما در هر صورت تراشه‌ی قدرتمندی محسوب می‌شود و می‌تواند نیاز بیشتر کاربران را به خوبی برطرف کند.

شیائومی 12T

همچنین دوربین اصلی این گوشی از سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی استفاده می‌کند ولی دو دوربین دیگر مشابه مدل پرو هستند. قرار است مدل ۸/۱۲۸ گیگابایتی این گوشی با قیمت ۶۴۵ دلار به دست کاربران برسد.

منبع: Android Authority

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا