اپلیکیشن و نرم‌افزارلپ تاپلوازم جانبی

تصاویر زمینه سری پیکسل ۷ را با کیفیت بالا دانلود کنید

با رونمایی گوشی‌های سری پیکسل ۷ به‌تازگی تصاویر زمینه رسمی آن‌ها هم برای دانلود در دسترس قرار گرفته که شما می‌توانید در این مطلب آن‌ها را دریافت کنید.

گوشی‌های سری پیکسل ۷ چند روزی است که رونمایی شده‌اند. این گوشی‌ها از لحاظ نرم‌افزاری و سخت‌افزاری در مقایسه با نسل گذشته یک سری تغییرات قابل توجه هم داشته‌اند که از جمله این موارد در بخش سخت‌افزاری می‌توان به تراشه‌ی تنسور G2، نمایشگر روشن‌تر و دوربین‌های بهتر اشاره کرد. البته پردازنده‌ی این گوشی‌ها از لحاظ قدرت پردازشی و گرافیکی همچنان در مقایسه با بهترین‌های بازار خیلی قدرتمند محسوب نمی‌شود اما از نسل قبل بهتر است.

در بخش نرم‌افزار هم تغییرات مثبت این گوشی‌ها شامل بهبود عملکرد قابلیت یادگیری ماشین نظیر Photo Unblur برای بهبود تاری تصاویر، سینماتیک Blur، تبدیل پیام‌های صوتی به متن و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد. علاوه بر تمام این موارد، گوگل همچنین یک سری تصاویر زمینه جذاب و زیبا را هم برای سری پیکسل ۷ در نظر گرفته که به لطف وب‌سایت XDA Developers می‌توانیم آن‌ها را با بالاترین کیفیت دانلود کنیم.

سری پیکسل ۷ در مجموع از ۶ تصویر زمینه ثابت بهره می‌برند که هر کدام از آن‌ها متناسب با سه رنگی هستند که برای این گوشی‌ها در نظر گرفه شده است. هر گوشی همچنین سه تصویر زمینه مخصوص حالت شب و حالت روز دارند که کاربر می‌تواند متناسب با زمان روز آن‌ها را روی گوشی تنظیم کند. البته پیکسل ۷ پرو سه تصویر زمینه‌ی دیگر هم دارد که رنگ پس‌زمینه‌ی آن اندکی متفاوت است. شما می‌توانید این تصاویر را با کیفیت پایین مشاهده و در صورت تمایل، با کلیک روی لینکی که در انتهای مطلب قرار گرفته، نسخه‌ی باکیفیت آن‌ها را دانلود کنید.

تصاویر زمینه پیکسل 7
تصاویر زمینه پیکسل 7 پرو

اگرچه پیکسل ۷ از نمایشگری با رزولوشن +FHD بهره می‌برد اما خوشبختانه تمام تصاویر زمینه‌ای که در این فایل قرار گرفته‌اند از وضوح ۱۴۴۰ × ۳۱۲۰ بهره می‌برند. بنابراین اگر از محصولی با نمایشگر +QHD بهره می‌برید نباید نگران باشید. فرمت این تصاویر هم PNG است به این معنا که به احتمال زیاد نباید از بابت وجود مشکل در تنظیم آن به عنوان تصویر زمینه‌ی گوشی خود نگران باشید چون با این فرمت، سیستم تصویر زمینه پیش‌فرض گوشی هم با آن‌ها مشکلی نخواهد داشت. اگر هم مشکل خاصی وجود داشت می‌توانید از اپلیکیشن تصویر زمینه گوگل استفاده کنید.

شاید این مطلب جذاب باشد
تجهیزات لازم برای تولید محتوا در اینستاگرام کدام اند ؟

دانلود تصاویر زمینه سری پیکسل ۷

منبع: XDA Developers

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا