لپ تاپلوازم جانبیموبایل و گجت

تصاویر زمینه آیفون ۱۴ و ۱۴ پرو را با کیفیت بالا دانلود کنید

به‌تازگی تصاویر زمینه سری آیفون ۱۴ با کیفیت +QHD در دسترس قرار گرفته که می‌توانید از طریق این مطلب به دانلود آن‌ها اقدام کنید.

سری آیفون ۱۴ به‌تازگی با سیستم‌عامل iOS 16 در دسترس قرار گرفته است. این گوشی‌ها در چهار مدل استاندارد، پلاس، پرو و پرو مکس راهی بازار شده‌اند که دو مدل نخست تقریبا از همه لحاظ مشابه نسل گذشته و دو مدل پرو با یک سری تغییر قابل توجه همراه هستند.

iOS 16 هم به عنوان سیستم‌عامل پیش‌فرض این گوشی‌ها، قابلیت‌های زیادی با خود به همراه دارد. البته در این مطلب قرار نیست به بررسی قابلیت‌های این سیستم‌عامل بپردازیم چرا که در مطالب قبلی به اندازه‌ی کافی به آن پرداخته شده است. اما یکی از قابلیت‌های iOS 16، تصاویر زمینه‌ی جذابی هستند که اپل برای آن در نظر گرفته؛ این شرکت آمریکایی تصاویر زمینه آیفون ۱۴ و مدل‌های مختلف آن را در سیستم‌عامل جدید به صورت کامل تغییر داده و اکنون هم آن‌ها به صورت رسمی و با کیفیت بسیار بالایی برای دانلود در دسترس قرار دارند.

با این تصاویر زمینه جدید، هر رنگ از آیفون ۱۴ با یک ترکیب خاص از تصاویر زمینه هماهنگ می‌شود. به صورت کلی ۹ تصویر زمینه‌ی مختلف وجود دارد که منحصرا برای آیفون ۱۴ در نظر گرفته شده‌اند. همچنین توجه داشته باشید که این تصاویر زمینه عمودی هستند و این یعنی اگر تمایل به استفاده از آن‌ها داشته باشید باید حتما روی گوشی دانلودشان کنید. در نمایشگرهای بزرگ نظیر لپ‌تاپ، مانیتور کامپیوتر و تبلت شاید این تصاویر خوب به نظر نرسند.

دانلود تصاویر زمینه آیفون 14

همچنین این نکته را هم در نظر داشته باشید که این تصاویر زمینه که در بالا مشاهده می‌کنید صرفا پیش‌نمایشی از تصاویر باکیفیت آیفون ۱۴ هستند و اگر می‌خواهید نمونه‌های اصلی را در اختیار داشته باشید باید روی لینکی که در انتهای مطلب قرار داده شده کلیک کنید. همچنین اگر تمایل داشته باشید می‌توانید تصاویر زمینه آیفون ۱۲ و آیفون ۱۳ را هم دانلود و روی گوشی خود تجربه کنید.

شاید این مطلب جذاب باشد
عرضه گرافیک‌های سری RTX 40 انویدیا شاید به تعویق بیفتد

دانلود تصاویر زمینه آیفون ۱۴

دانلود تصاویر زمینه آیفون ۱۳

دانلود تصاویر زمینه آیفون ۱۲

دانلود تصاویر زمینه آیفون ۱۲ پرو

منبع: Gizmochina

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا