لپ تاپلوازم جانبیموبایل و گجت

بهترین وبکم‌هایی که همین حالا می‌توانید از دیجی‌کالا بخرید – مهر ۱۴۰۱

وبکم‌ها در دنیای مدرن امروزی اهمیت بسیار زیادی پیدا کرده‌اند و با استفاده از آن می‌توان با هر فردی در هر کجای دنیا، ارتباط تصویری برقرار کرد. این روزها همه لپ‌تاپ‌ها وبکم داخلی دارند؛ اما کیفیت تصویر آن‌ها خیلی بالا نیست و تنها برای ارتباط تصویری یک به یک توسعه یافته‌اند. از این رو بسیاری از کاربران به سراغ خرید وبکم‌های جداگانه می‌روند تا هنگام برقراری تماس‌های ویدیویی کیفیت بهتری را تجربه کنند. در بازار انواع مختلفی از وبکم‌ها وجود دارند که هر کدام از آن‌ها قابلیت‌های بسیاری به کاربران ارائه‌ می‌دهند. در این مقاله قصد داریم شما را با بهترین وبکم‌هایی که در حال حاضر می‌توانید از فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا خریداری کنید، آشنا کنیم. با دیجی‌کالا مگ در این مقاله همراه باشید.

وبکم ام اس آی مدل PRO-CAM

وبکم ام اس آی مدل PRO-CAM، یکی از بهترین و پرفروش‌ترین وبکم‌های دیجی‌کالا به شمار می‌آید که قابلیت‌های بسیار خوبی را به کاربران ارائه می‌دهد. وبکم ام اس آی از طریق کابل USB به دستگاه مورد نظر شما متصل می‌شود و با میکروفون های داخلی باکیفیت خود تماس‌هایی بدون مشکل را امکان‌پذیر می‌سازد. با استفاده از این محصول کیفیت تصویر Full HD 1080p حقیقی را تجربه خواهید کرد و امکان برقراری تماس‌های تصویری با کیفیت ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰p را در اختیار خواهید داشت. از پایه قابل تنظیم تاشو این وبکم می‌توانید بر روی لپ‌تاپ، میز کار و مانیتور و بسیاری دیگر بهره ببرید.

این وبکم ام اس آی ۱۶۲ گرم وزن دارد و با داشتن پدهای داخلی از جنس فوم به محل اتصال مانند لبه‌ی مانیتور، تلویزیون، لپ‌تاپ و .. هیچ گونه آسیبی وارد نمی‌کند. بهره‌گیری از دوربین‌های داخلی با حساسیت بالا و سنسور نوری که دارد، موجب می‌شود هنگام شب و در تاریکی نیز شما قابلیت تصویربرداری داشته باشید.

وبکم ام اس آی مدل PRO-CAM، امکان کار و برقراری تماس تصویری با نرم‌افزارهای مختلفی همچون Skype, Zoom, Google Hangouts و Face Time را در اختیار شما قرار می‌دهد و دارای سازگاری با انواع سیستم‌عامل‌ها از جمله سیستم‌عامل کروم، ویندوزهای ‌۷، ۸، ۱۰، ۱۱ و ‌MAC و همچنین دو ویژگی میکروفون دوگانه (Dual Michrophone) و قابلیت تنظیم اتوماتیک میزان نور تصویر است. شما قادرید با نرم‌افزار‌هایی همچون WebcamMax ،ArcSoft ShowBiz ،OBS Studio ،VLC و بسیاری دیگر ویدیوهای خود را با بهترین کیفیت ممکن به اشتراک بگذارید.

شما می‌توانید این محصول را با قیمت ۴۸۷,۰۰۰ تومان از فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا خریداری کنید.

مشخصات کلیدی این وبکم:

  • امکان برقراری تماس تصویری با کیفیت HD ۷۲۰P تا Full HD ۱۰۸۰p
  • میدان دید ۷۲ درجه‌ای
  • سرعت فیلم‌برداری ۳۰ فریم بر ثانیه
  • اتصال با درگاه USB
  • پایه قابل تنظیم

خرید وبکم ام اس آی از دیجی‌کالا

وبکم HD لاجیتک مدل C270

محصولات لاجیتک همواره از کیفیت بسیار خوبی برخوردار بوده‌اند و این موضوع در مورد وبکم مدل C270 نیز صدق می‌کند. کاربران با استفاده از این محصول می‌توانند تماس تصویری با کیفیت HD در رزولوشن ۷۲۰ × ۱۲۸۰ پیکسل را برقرار کنند. این وبکم علاوه بر اینکه قابلیت فیلم‌برداری با کیفیت HD و با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه را دارد، می‌تواند عکس‌هایی با وضوح ۳ مگاپیکسل نیز ثبت کند.

لاجیتک روی این محصول یک میکروفون با قابلیت حذف نویز تعبیه کرده که برای مکالمه‌های تصویری و چت آنلاین می‌تواند بسیار کارآمد باشد و به شما در برقراری تماس صوتی کمک شایانی کند. این وبکم از فناوری انحصاری Fluid Crustal لاجیتک بهره می‌برد که با کمک آن قادر شده تا تصاویری بسیار باکیفیت و واقعی حتی در محیط‌هایی با نور کم را انتقال دهد.

پایه‌ی قابل تنظیم این محصول به شما این امکان را می‌دهد تا وب‌کم را بر روی لبه مانیتور، صفحه نمایش لپ‌تاپ و… نصب نمایید. همچنین شما می‌توانید این وب‌کم را به تنهایی بر روی میز یا سطوح صاف قرار داده و در هر دو حالت زاویه آن‌ را به دلخواه تنظیم کنید. وب‌کم C270 برای اتصال به لپ‌تاپ یا کامپیوتر از کابل USB بهره می‌برد. جهت بهره‌گیری از این وبکم فقط باید آن را به پورت USB دستگاه مورد نظر متصل کرده و نرم‌افزار مخصوص آن را که توسط کمپانی لاجیتک و برای وبکم‌های این شرکت توسعه یافته را از وب‌سایت این شرکت دانلود و نصب نمایید.

شاید این مطلب جذاب باشد
راهنمای فعال‌سازی رمز پویا

شما می‌توانید این محصول را با قیمت ۷۰۰,۰۰۰ تومان از فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا خریداری کنید.

مشخصات کلیدی این وبکم:

  • قابلیت برقراری تماس‌های تصویری با کیفیت HD ۷۲۰P
  • سرعت فیلم‌برداری ۳۰ فریم بر ثانیه
  • فاصله‌ی کانونی ۴ میلی‌متر میلی‌متر
  • اتصال با درگاه USB
  • پایه قابل تنظیم

خرید وبکم HD لاجیتک از دیجی‌کالا

وبکم لاجیتک مدل C922 Pro

از دیگر وبکم‌های باکیفیت لاجیتک می‌توان به مدل C922 Pro اشاره کرد. این محصول کیفیت تصویر بسیار شفافی را به شما ارائه می‌دهد و می‌توانید با استفاده از آن با دوستان و آشنایان خود که با شما فاصله زیادی دارند، تماس‌های تصویری بسیار خوبی را تجربه کنید. روی این وبکم میکروفونی تعبیه شده است تا صدایی استریو و طبیعی به شما ارائه شود. با استفاده از این وبکم می‎‌توان ویدیوهایی با کیفیت Full HD و با ۳۰ فریم بر ثانیه را ذخیره کرد.

وب‌کم C922 Pro کیفیت تصویری را برای شما فراهم می‌کند که وبکم‌های تعبیه شده در لپ‌تاپ‌‌ها هرگز نمی‌توانند چنین کیفیتی را ارائه دهند. در مجموع می‌توان گفت که وبکم لاجیتک مدل C922 Pro، برای کسانی که می‌خواهند جلسه‌های کاری مهمی برگزار کنند و مایل هستند تا تمام اعضای حاضر در جلسه با وضوح در تصویر مشخص باشند انتخاب بسیار خوبی خواهد بود.

شما می‌توانید این محصول را با قیمت ۲,۵۱۱,۰۰۰ تومان از فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا خریداری کنید.

مشخصات کلیدی این وبکم:

  • پشتیبانی از قابلیت Autofocus
  • مجهز به لنز با فناوری Full HD glass
  • قابلیت فیلمبرداری ۷۲۰p/۶۰fps و ۱۰۸۰p/۳۰fps
  • کابل USB ۲.۰
  • پایه قابل تنظیم

خرید وبکم لاجیتک از دیجی‌کالا

وبکم لاجیتک مدل C505 HD

لاجیتک C505، یک وبکم با کیفیت فیلم‌برداری HD 720p و میکروفون دوربرد است که از قابلیت مکالمه واضح و طبیعی تا فاصله ۳ متری پشتیبانی می‌کند. این وبکم علاوه بر ارائه‌ی تصویر واضح، صاف و باکیفیت با وضوح صفحه گسترده HD 720p/30 fps، یک میدان دید مورب ۶۰ درجه‌ای، قابلیت فوکوس ثابت و تنظیم نور اتوماتیک را برای شما فراهم می‌کند که با نور فضای محیط شما تنظیم می‌شود.

لاجیتک در این محصول از یک میکروفون تک وجهی برای کاهش نویز محیط اطراف بهره برده که حتی در محیط‌های شلوغ مانند فضای کار و کلاس‌های باز نیز می‌تواند صدای شما را با شفافیت بسیار خوبی به کاربران منتقل کند. کابل ۱.۵ متری که این وبکم دارد به شما امکان می‌دهد تا آن را در موقعیت دلخواه روی لپ‌تاپ یا صفحه نمایش خارجی نصب کنید. در نهایت می‌توان به گستره‌ی رزولوشن عکس ۱ تا ۲ مگاپیکسلی این محصول اشاره کنیم که کاربران می‌توانند از آن استفاده کنند.

شما می‌توانید این محصول را با قیمت ۹۹۱,۰۰۰ تومان از فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا خریداری کنید.

مشخصات کلیدی این وبکم:

  • امکان فیلم‌برداری با کیفیت VGA تا HD ۷۲۰P
  • قابلیت حذف نویز
  • سرعت فیلم‌برداری ۳۰ فریم بر ثانیه
  • کابل USB بلند با طول ۱.۵ متری

خرید وبکم لاجیتک از دیجی‌کالا

وبکم ریزر مدل kiyo pro

به کمک وبکم Kiyo Pro، تمام استاندارد‌های ویدیویی لازم در کنفرانس‌های آنلاین و ویدیویی را به همراه خواهید داشت. سنسور CMOS بزرگ بسیار حساس از نوع ۱/۲.۸ با فناوری STARVIS تعبیه شده در این وبکم فول اچ دی، می‌تواند میزان تاریکی و روشنایی محیط اطرافش را تشخیص دهد و با توجه به آن خودش را تنظیم کند. شاید این وبکم از لحاظ فنی نسبت به وبکم‌های ۴K ضعیف‌تر به نظر برسد اما وضوح عالی و کیفیت نمایش رنگ با دقت بالا در محیط های گوناگون، باعث برتری آن نسبت به این دسته از وبکم‌ها خواهد شد.

شاید این مطلب جذاب باشد
مزایا و معایب استفاده از هندزفری بلوتوث را بررسی کنید

قابلیت HDR این وبکم، دامنه داینامیکی تصاویر و ویدیوی شما را افزایش می‌دهد، نواحی کم نور را تصحیح و شفاف می‌سازد و تصاویر شما را با رنگ‌های جذاب و عالی با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه به کاربران انتقال می‌دهد. همچنین لنز وبکم Kiyo Pro با دیافراگم بزرگ و زاویه دید مناسب، نمایش بیشتری از محیط اطراف شما گرفته و امکان انتخاب ۳ گزینه میدان دید از طریق Razer Synapse فراهم را می‌کند.

پایه‌های این محصول را می‌توان به دلخواه در زوایای مختلفی تنظیم کرده و به راحتی روی مانیتور و میز قرار دهید. این وبکم به لطف کابل USB به سیستم شما نصب می‌شود و فرایند استفاده بسیار ساده‌ای دارد. گوریلا گلس کورنینگ ۳ روی این لنز محصول قرار گرفته و وظیفه‌ی محافظت از آن در برابر خط و خش و ضربات احتمالی را دارد. در نهایت باید به وزن سبک ۱۷۰ گرمی این محصول اشاره کنیم که امکان جابه‌جایی آن را آسان‌تر خواهد کرد.

شما می‌توانید این محصول را با قیمت ۹۹۱,۰۰۰ تومان از فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا خریداری کنید.

مشخصات کلیدی این وبکم:

  • قابلیت فیلم‌برداری از HD ۷۲۰P تا Full HD ۱۰۸۰p
  • بهره‌گیری از کابل usb ۳.۰
  • گستره‌ی رزولوشن عکس ۳ تا ۵ مگاپیکسلی
  • وزن سبک
  • سرعت فیلم‌برداری ۳۰ فریم بر ثانیه
  • مجهز به سنسور CMOS بزرگ بسیار حساس از نوع ۱/۲.۸

خرید وبکم ریزر از دیجی‌کالا

وبکم مدل ۲K Streaming with Ring Light

همانطور که از نام این محصول می‌توان حدس زد، این وبکم علاوه بر انجام وظایف یک وبکم، یک رینگ لایت نیز دارد و برای گیم، ویدیو کنفرانس، کلاس های آنلاین، استریم و بازی‌های آنلاین انتخاب بسیار مناسبی به شمار می‌رود. این دسه از وبکم‌ها، با بهره‌گیری از حسگر تصویر ۴ مگاپیکسلی CMOS، امکان فیلم‌برداری با رزولوشن ۱۴۴۰p x 2560 و با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه را برای شما فراهم می‌کند.

زاویه‌ی دید ۹۰ درجه‌ای این محصول برای نمایش واضح‌تر و گسترده‌تر محیط اطراف شما بسیار کاربردی است و امکان تغییر سطح نور رینگ لایت نیز به صورت خودکار و متناسب با نور محیط موجب می‌شود تا تصویر بسیار باکیفیتی به کاربران منتقل شود. با استفاده از گیره‌ی نرم و انعطاف‌پذیر این محصول می‌توانید وبکم را در محل دلخواه خود روی لبه نمایشگر کامپیوتر یا لپ‌تاپ نصب کنید.

این محصول همچنین مجهز به سه‌پایه و کابل USB بلند است که به شما امکان می‌دهد وبکم را در هر نقطه از میز خود قرار دهید. گیره پایه این محصول محدوده دید ۳۶۰ درجه افقی و ۹۰ درجه عمودی را فراهم می‌کند تا بتوانید وبکم را در هر جهتی تنظیم کنید. استفاده از این محصول نیاز به نصب برنامه‌ی خاصی ندارد و با انواع مختلف سیستم‌عامل‌ها نظیر اندروید، ویندوز ۷، ۸، ۱۰، ۱۱ و موارد دیگر سازگار است.

شما می‌توانید این محصول را با قیمت ۸۷۵,۰۰۰ تومان از فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا خریداری کنید.

مشخصات کلیدی این وبکم:

  • رزولوشن Ultra HD 2K
  • میکروفون دوگانه داخلی با حذف نویز
  • قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه
  • مجهز به لرزش‌گیر تصویر
  • مجهز به رینگ لایت
  • حسگر CMOS

خرید وبکم ۲K از دیجی‌کالا

وبکم لاجیتک مدل C920 HD Pro

یکی دیگر از محصولات بسیار باکیفیت شرکت لاجیتک، وبکم مدل C920 HD Pro است. این وب‌کم ابعاد جمع‌وجوری دارد و در ازای اشغال کردن بخشی از بالای مانیتور، کیفیت تصویرتان را چندین سطح ارتقا می‌دهد. این محصول فوکوس تقریبا سریع با جابجایی نرمی به شما ارائه می‌دهد تا در هنگام فیلم‌برداری با پرش‌های ناگهانی مواجه نشوید و در عین حال فوکوس تصویر به نرمی از یک نقطه به نقطه‌ی دیگر جابجا شود. لنز استفاده شده در این محصول، لنز کارل زایس (Carl Zeiss) است که از لحاظ کیفیت تقریبا با دنیای واقعی برابری می‌کند.

با بهره‌گیری از این وبکم، ویدیوهای شما با کدک H.264 ذخیره می‌شوند و از الگوریتم فشرده‌سازی خاصی استفاده می‌کند تا بهترین نسبت کیفیت به حجم فایل را به شما ارائه دهد. لاجیتک روی پایه‌ی این محصول، پیچ مخصوص نصب وبکم روی سه‌پایه را هم تعبیه کرده‌ تا برای شروع فیلمبرداری با C920 HD Pro تنها به یک کامپیوتر نیاز داشته باشید. در دو طرف لنز این محصول، دو عدد میکروفون تعبیه شده تا صدای استریو را ضبط کنند. دو نوار LED آبی هم در طرفین لنز روشن می‌شوند تا شما نسبت به زمان فعال بودن این وبکم آگاهی داشته باشید.

شاید این مطلب جذاب باشد
راهنمای خرید گوشی موبایل اقتصادی – آذر ۱۴۰۱

میکروفون‌ها همچنین به قابلیت حذف نویز محیط مجهز شده‌اند تا تنها صدای سوژه‌ی مورد نظر شما ضبط شود. یک بازوی تاشونده در وسط پایه این وبکم قرار گرفته که با باز و بسته کردن آن می‌توان زاویه‌ و موقعیت آن را تنظیم کرد. در مجموع می‌توان گفت که این محصول نسبت به قابلیت‌های بسیار خوبی که ارائه می‌دهد، ارزش خرید بسیار بالایی دارد.

شما می‌توانید این محصول را با قیمت ۲,۳۶۰,۰۰۰ تومان از فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا خریداری کنید.

مشخصات کلیدی این وبکم:

  • قابلیت برقراری تماس‌های ویدیویی با کیفیت HD
  • قابلیت ضبط و فشرده‌سازی همزمان ویدیوها
  • میکروفون دوگانه
  • قابلیت تشخیص صورت
  • قابلیت حذف نویز
  • گستره‌ی میدان دید لنز ۷۰ تا ۹۰ درجه

خرید وبکم لاجیتک از دیجی‌کالا

وبکم مدل ۲k with remote control

لاجیتک

این وبکم بسیار پیشرفته و البته گران‌قیمت قابلیت‌های فوق‌العاده‌ را در اختیار شما قرار می‌دهد. این محصول مجهز به لنز ۴ مگاپیکسلی سونی است و به شما قابلیت فیلم‌برداری ۲K با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه را ارائه می‌دهد. فناوری فوکوس خودکار پیشرفته این وبکم به شما امکان می‌دهد تا از تصاویر بسیار صاف با رنگ‌های شفاف و واقعی لذت ببرید. این محصول یک کنترل از راه دور نیز دارد که هنگام برقراری تماس‌های ویدیویی می‌توانید به راحتی تنظیمات مختلف را با آن کنترل کرده و از آن بهره ببرید.

دو میکروفون داخلی درون این وبکم تعبیه شده که از قابلیت حذف نویز فعال پشتیبانی می‌کنند و به شما تضمین می‌دهند که صدای واضحی از هر زاویه دریافت خواهید کرد. همچنین دور قاب بیرونی این محصول یک رینگ لایت قرار گرفته که ۳ سطح نور را به شما ارائه می‌دهد و می‌توانید بر اساس نور محیط و با کنترل از راه دور آن، نور وبکم را تنظیم کنید. کاور و سوئیچ مغناطیسی هوشمند دوربین وبکم با یک شاتر مغناطیسی از حریم خصوصی و امنیت شما محافظت می‌کند و نیازی نیست از این بابت نگرانی داشته باشید.

شما می‌توانید این محصول را با قیمت ۷,۹۸۰,۰۰۰ تومان از فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا خریداری کنید.

مشخصات کلیدی این وبکم:

  • پشتیبانی از قابلیت زوم دیجیتال ۸ برابری
  • میکروفون دوگانه همه جهته با قابلیت حذف نویز
  • مجهز به کنترل از راه دور
  • مجهز به رینگ لایت
  • پشتیبانی از رزولوشن ۲K
  • سرعت فیلم‌برداری ۳۰ فریم بر ثانیه

خرید وبکم ۲k از دیجی‌کالا

وبکم مدل K04 2K/4MP Streaming

وبکم‌ها

این وبکم مجهز به قابلیت فیلم‌برداری ۲K با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه است. با بهره‌گیری از پیشرفته‌ترین میکروفون دوگانه استریو، این وبکم می‌تواند صدای اطراف شما را تا فاصله ۲۰ متری انتقال دهد. همچنین قابلیت حذف نویز خودکار این میکروفون‌ها، صدای واضح و شفاف‌تری را برای کاربران فراهم می‌کند. یکی از قابلیت‌های بسیار خوب این وبکم، ویژگی تصحیح نور خودکار است؛ به طوری که اگر در هنگام برقراری تماس‌های ویدیویی نور محیط کم باشد، وب‌کم می‌تواند به‌طور خودکار تعادل رنگ تصویر را تنظیم و نور ضعیف را تصحیح کند.

وبکم K04 از یک کابل بلند USB بهره می‌برد که بدون نیاز به نصب یا استفاده از برنامه‌ی خاصی، می‌توانید از آن بهره ببرید. این محصول حرفه‌ای انتخاب بسیار مناسبی برای تماس‌های ویدیویی روزانه، استریمینگ و وبینارها است و از نرم‌افزارهای رایج مانند Skype ،Zoom ،Facetime ،Facebook ،YouTube ،PotPlayer و غیره پشتیبانی می‌کند.

شما می‌توانید این محصول را با قیمت ۸۷۰,۰۰۰ تومان از فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا خریداری کنید.

شاید این مطلب جذاب باشد
بررسی مشکل خراب شدن قلم گوشی سامسونگ و راه حل آن

مشخصات کلیدی این وبکم:

  • قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه‌ای
  • تصحیح خودکار نور
  • قابلیت فیلم‌برداری ۲K با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه
  • میکروفون دوگانه با پشتیبانی از حذف نویز فعال

خرید وبکم مدل K04 از دیجی‌کالا

وبکم DEPSTECH مدل ۴K 2021

دیجی‌کالا

وبکم DEPSTECH مدل ۴K 2021، با کیفیت تصویر فوق‌العاده ۶۴ مگاپیکسل و پشتیبانی از ۱۵ میلیون پیکسل رنگ امکان فیلم‌برداری و ضبط ویدیو با کیفیت Full HD 4K را برای شما فراهم می‌کند که برای وبینارهای شرکتی-دانشگاهی، کنفرانس‌های ویدیویی، پخش زنده، تدریس و آموزش آنلاین و غیره گزینه‌ی خرید بسیار خوبی به شمار می‌آید. سنسور ۶۴ مگاپیکسلی سونی این وبکم، قابلیت فوکوس خودکار و هوشمند صورت کاربر را در طول مدت فیلم‌برداری اعمال کرده و تا پایان آن را حفظ می‌کند.

وبکم ۴k DEPSTECH مجهز به میکروفون دوگانه داخلی، برای دریافت صدا و فیلتر نویز پس‌زمینه به صورت خودکار است که به شما امکان می‌دهد از صدای واضح‌تری هنگام برقراری تماس‌های ویدیویی بهره ببرید. با این قابلیت، حتی در محیط‌های پر سر و صدا نیز می‌توانید به راحتی و با خیالی راحت به انجام کار خود بپردازید. قابلیت تصحیح نور این محصول، در محیط‌های کم نور به کمک شما می‌آید و با تغییر سطح روشنایی تصاویر، آن را با کیفیتی مناسب ضبط می‌کند.

برای افزایش امنیت و حریم خصوصی شما، یک پوشش روی لنز این وبکم تعبیه شده که در مواقع نیاز می‌توانید از آن استفاده کنید. این پوشش همچنین از لنز در برابر آلودگی‌های محیطی نظیر گردوغبار و خط و خش محافظت می‌کند. استفاده از این وبکم نیازمند نصب هیچ برنامه‌ی خاصی نیست و به راحتی می‌توانید آن را با کابل USB به کامپیوتر وصل کنید.

شما می‌توانید این محصول را با قیمت ۶,۳۷۵,۰۰۰ تومان از فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا خریداری کنید.

مشخصات کلیدی این وبکم:

  • وزن ۲۰۰ گرمی
  • میکروفون دوگانه با قابلیت حذف نویز
  • پشتیبانی از قابلیت فیلم‌برداری ۴K
  • سنسور ۸ مگاپیکسلی سونی

خرید وبکم DEPSTECH از دیجی‌کالا

وبکم مایکروسافت مدل HD3000 TrueColor

وبکم‌های دیجی‌کالا

مایکروسافت مدل LifeCam HD-3000TrueColor تجربه‌ی برقراری تماس‌های تصویری بسیار باکیفیتی را برای شما فراهم می‌کند. این وب‌کم از طریق رابط USB به دستگاه مورد نظر شما متصل می‌شود، با پایه انعطاف‌پذیر خود به راحتی روی مانیتور، لپ‌تاپ یا نوت‌بوک شما قرار گرفته و با میکروفون داخلی چند جهتی خود که از قابلیت حذف نویز خودکار پشتیبانی می‌کند، برقراری تماس‌های شفاف را میسر می‌سازد.

این وبکم از قابلیت زوم دیجیتال ۴ برابری پشتیبانی می‌کند و کاربران با استفاده از آن می‌توانند با کیفیت ۷۲۰p HD به فیلم‌برداری بپردازند. یکی از ویژگی‌های مثبت این محصول، بهره‌گیری از فناوری TrueColor است. این تکنولوژی به صورت خودکار نور را تنظیم کرده و تصاویر ویدیویی روشن و شفافی را در تمامی حالت‌های نوری حتی در نور کم و نور پس‌زمینه به شما ارائه می‌دهد. در نهایت باید اشاره کرد که استفاده از این وبکم نیازمند نصب هیچ برنامه‌ی خاصی نیست و به راحتی می‌توانید آن را با کابل USB به کامپیوتر وصل کنید.

شما می‌توانید این محصول را با قیمت ۱,۱۹۵,۰۰۰ تومان از فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا خریداری کنید.

مشخصات کلیدی این وبکم:

  • وزن بسیار سبک
  • پشتیبانی از میکروفون داخلی مجهز به قابلیت حذف نویز فعال
  • قابلیت فیلم‌برداری با کیفیت ۷۲۰p
  • بهره‌گیری از فناوری TrueColor

خرید وبکم مایکروسافت از دیجی‌کالا

سخن پایانی

وبکم‌ها

تنوع محصولات در بازار وبکم‌ها بسیار زیاد است و کاربران می‌توانند با توجه به نیاز و بودجه در نظر گرفته‌ی خود نسبت به خرید آن‌ها اقدام کنند. اجزای اصلی وبکم‌ها را دوربین، میکروفون و پایه‌ی آن نگهدارنده تشکیل می‌دهند. اما برخی وبکم‌ها امکانات بسیار بیشتری مانند میکروفون اضافه، سنسور مادون قرمز جهت تشخیص چهره و … ارائه می‌دهند. در این مقاله بهترین وبکم‌های حال حاضر فروشگاه دیجی‌کالا را معرفی کردیم تا شما ضمن بررسی آن‌ها بتوانید مناسب‌ترین گزینه‌ی ممکن برای خرید خود را انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا