لوازم جانبی

بهترین شارژر فندکی و معرفی مدل های پرفروش

در این دورۀ زمانه که تقریبا برای هر کاری به دستگاه تلفن همراه خود متکی هستیم، جای تعجب نیست که گوشی همراه بیش از هر چیزی در داخل خودرو مورد استفاده قرار بگیرد.

گوگل مپ، ویز، نشان و … چندین برنامه مسیریاب پرکاربردی هستند که به شما کمک می کنند تا از بهترین و سریع ترین مسیر به مقصد خود برسید. اسپاتیفای، اپل میوزیک، رادیو جوان و … به شما کمک می کنند تا در طول مسیر، آهنگ های مورد علاقه خود را پخش کنید.

تبلت و تلفن همراهی که بچه ها بتوانند بازی ها و فیلم های مورد علاقه خود را تماشا کنند، می تواند سفری آسان و کم دردسر برای شما فراهم کند.

نیاز به شارژر فندکی از کجا شروع شد؟

با همه این ها، یک مشکل اساسی وجود دارد و آن هم نگه داشتن شارژ تلفن همراه شما است. در یک سفر طولانی، حتی قدرتمند ترین باتری های گوشی نیز قبل از رسیدن به مقصد خالی می شوند.

اینجاست که شارژر های خودرو یا به اصطلاح شارژر های فندکی اهمیت پیدا می کنند. طیف گسترده ای از شارژرهای فندکیِ با سیم و بدون سیم، برای هر نیاز و بودجه ای در بازار موجود است. برخی از این شارژرها با ویژگی ‌های اضافی، به شما این امکان می دهند تا همه کارها، از شارژ تلفن همراه تا شارژ لپ‌تاپ را انجام دهید.

با این حال، ممکن است هر نوع شارژری برای شما مناسب نباشد، بنابراین ارزش آن را دارد تا قبل از خرید در مورد دستگاه های موجود در بازار، کارایی و قدرت آن ها به اندازه کافی تحقیق کنید.

در صورتی که یکی از دغدغه های شما خالی شدن شارژ باتری تلفن همراهتان است، به شما توصیه می کنیم مقاله صرفه جویی در مصرف شارژ گوشی را مطالعه کنید.

در این مقاله 4 مورد از بهترین و مناسب ترین شارژرهای فندکی را به شما معرفی می کنیم تا در نهایت بتوانید، شارژر فندکی مناسب دستگاه خود و همسفرانتان را فراهم کنید.

شاید این مطلب جذاب باشد
چطور درصد سلامت باتری آیفون را مشاهده کنیم؟

 راهنمای خرید انواع شارژرهای فندکی

بهترین مارک شارژر فندکی چیست؟

باور کنید خود ما هم دوست داریم پاسخی برای این سوال داشتیم تا در سریع ترین حالت ممکن به شما بدهیم. ولی تنوع مدل های مختلف، قیمت و کیفیت باعث شده که نتوانیم یک برند واحد را به عنوان بهترین گزینه انتخاب کنیم. ولی یک پیشنهاد برای شما داریم. برای خرید بهترین شارژر فندکی ابتدا فاکتورهایی که برای شما حائز اهمیت است را یادداشت کنید.

مثلا:

حال به دنبال مدل هایی بگردید که دارای این ویژگی ها هستند و به این شکل میتوانید بهترین و کاربردی ترین شارژر فندکی را برای خودتان تهیه کنید.

معرفی چند مدل و برند پرفروش از شارژرهای فندکی

شاید اولین فکری به ذهنتان میرسد این است که با تهیه یک پاور بانک خیال خود را از تمام شدن باتری گوشی تان راحت کنید ولی ما یک راه حل بهتر داریم و آن شارژر فندکی است. با وجود این وسیله هوشمند و مدرن، میتوانید مطمئن باشید تا هر زمانی که در خودروی خود هستید، نیازی به شارژ کردن گوشی خود ندارید (کاری که با پاوربانک ها یا اسپیکر بلوتوثی غیرممکن است!)

البته فرقی نمی کند که بودجه شما چقدر است، خوشبختانه طیف گسترده ای از شارژرهای فندکی وجود دارد که برای استفاده های مختلف و حتی دستگاه برقی گوناگون کاربرد دارند.  برای آشنایی بیشتر با مدل های مختلف شارژرهای فندکی، تا پایان این مقاله با ما همراه شوید.

شارژر فندکی 3 پورت سریع مک دودو Mcdodo CC-657 3Port Car Charger

شارژر فندکی Mcdodo CC-657 یکی از شارژرهای فندکی محبوب است که 3 پورت USB دارد و می تواند همزمان، 3 دستگاه هوشمند را شارژ کند.

این شارژر خودرو با دستگاه های هوآوری، سامسونگ، شیائومی، اوپو و برند های دارای پروتکل شارژ سریع QC3.0 سازگار است. از طرفی ولتاژ شارژ 5V/9V/12V را با حداکثر توان شارژ 12 وات انتقال می دهد. شارژر مک دودو با فناوری سوپر شارژ هوآوی سازگار است و هنگام اتصال تلفن همراه هوآویِ سازگار با این فناوری، جریان برق و شارژ سریع را انتقال می دهد. در این دستگاه یک تراشه هوشمند کنترل جریان قرار دارد که وظیفه آن تخصیص جریان الکترونیکی مناسب، به دستگاه متصل شده است. به لطف این تراشه، جریان انتقالی کاملا کنترل می شود، از این رو، آن را به شارژری ایمن تبدیل کرده است.

  • طراحی این دستگاه به گونه ای است که به راحتی و در فندک خودرو جای می گیرد و با اتصال پایداری که ایجاد می کند، به هنگام رانندگی در مسیر های ناهموار از فندک خودرو خارج نمی شود.
  • بدنه آن از پلاستیک فشرده و با کیفیت ABS و آلیاژ آلومینیوم ساخته شده بنابراین هنگام شارژ دستگاه حرارت بسیار کمی تولید می کند و همچنین در برابر گرما و شعله مقاومت بالایی دارد.
  • شارژر فندکی مک دودو از انواع تلفن های همراه، انواع آی پد، دستگاه های GPS، دوربین های دیجیتال و سایر دستگاه های دیجیتال پشتیبانی می کند.
  • این شارژر کوچک و خاکستری رنگ، طراحی بسیار ساده ای دارد و با اکثر خودرو های دارای ولتاژ 12 و 24 موجود در بازار سازگار بوده و به راحتی دستگاه های هوشمند شما را در خودرو شارژ می کند.
شاید این مطلب جذاب باشد
چرا حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر یک فناوری شکست خورده است؟

شارژر فندکی خودرو مک دودو

شارژر فندکی دو پورت اوریکو ORICO UCL-2U 17W 2 Port Car Charger

شارژر فندکی اوریکو دارای دو خروجی USB با دستگاه های 5 ولتی مانند تلفن های همراه، تبلت ها، بلندگوها، کتابخوان ها و … سازگار دارد و سریع ترین جریان ممکن را تا 2.4 آمپر و در مجموع 3.4 آمپر منتقل می کند و همزمان دو دستگاه دیجیتال را شارژ می کند. این شارژر برای خودرو های 12 ولتی و کامیون های 24 ولتی مناسب است. به این ترتیب همیشه با انرژی کامل وارد جاده می شوید!

  • شارژر ORICO UCL-2U می تواند ولتاژ را بر اساس جریان افزایش دهد تا اتلاف انرژی احتمالی را جبران کند و در نتیجه دستگاه های شما را ایمن نگه دارد. به لطف فناوری تصحیح همزمان MPS ایالات متحده، نرخ تبدیل انرژی الکتریکی این دستگاه به 88٪ می رسد که باعث می شود گرمای غیر ضروری کمتری تولید و سازگارتر با محیط زیست باشد.
  • از طرفی IC هوشمند داخلی آن می‌تواند جریان ایده‌آل را برای شارژ تلفن‌های همراه یا تبلت‌ها تنظیم کند و از باتری در برابر آسیب محافظت کند.
  • اندازه کوچک و شاسی براق و بدنه مقاوم و صاف آن، در مقایسه با محصولات مشابه از کیفیت بالایی برخوردار است.

شارژر فندکی خودرو IRICO با دو پورت USB

شارژر فندکی فست شارژ توتو TOTU QC3.0+2.4A Wired Car Charger DCCQ-006

شارژر فندکی توتو از دو بخش تشکل شده، قسمتی که در فندک ماشین قرار می گیرد و یک پورت USB بر روی آن تعبیه شده و بخش دیگر که با کابلی از سر فندکی آن جدا می شود و سه پورت USB دارد. از این سه پورت، یکی از فناوری شارژ سریع QC3.0 پشتیبانی می کند و سایر پورت ها فرآیند شارژدهی را با 2.4 آمپر انتقال می دهند. کابل 1.2 متری این شارژر این امکان را ایجاد می کند تا تمام سرنشینان به تلفن همراه خود هنگام شارژ دسترسی داشته باشند.

  • این شارژر با ورودی 12 و 24 ولت کار می کند و خروجی را از 5V/4A به 9V/2A یا 12V/1.5A تنظیم می کند.
  • بدنه آن از PC نسوز و آلیاژ آلومینیوم ساخته شده و در برابر آسیب و ضربه مقاومت بالایی دارد.
  • امکان شارژ انواع آیفون، آیپد، انواع گوشی های هوشمند، تبلت های سامسونگ، سونی، هوآوی، اچ تی سی، انواع MP3 و MP4و سایر دستگاه های دیجیتال با این شارژر وجود دارد.
شاید این مطلب جذاب باشد
استفاده از کابل شارژ تقلبی به جز خراب شدن باتری گوشی، چه عوارض دیگری دارد؟

شارژر فندکی خودرو TOTU

اینورتر خودرو و شارژر فندکی راک Rock Car Inverter and Charger 110W RCC0158

شارژر فندکی راک، مدل RCC0158 با تبدیل برق ورودی DC 12V به V220، 110 وات شارژ را به انواع گوشی های همراه، تبلت، پاور بانک، باتری لپ تاپ و … منتقل می کند. این شارژر استوانه ای با ارتفاع 153.5، قطر 70.5 میلی‌متر و وزن 590 گرمی به کمک یک سیم متصل در قسمت فندک خودرو جای می گیرد. بدنه این شارژر ازABS  و PC ساخته شده است و در برابر ضربه، آسیب و حرارت مقاومت بالایی دارد.

  • بخش بالایی بدنه آن دارای پریز برق جهت اتصال دو شاخ یا سه شاخ است و دیواره کناری یک دکمه پاور و دو پورت دارد یکی جهت اتصال کابل Type-C و دیگری مربوط به کابل USB است.
  • شارژر فندکی راک، از فناوری شارژ سریع QC 3.0 پیروی می کند و ورودی DC آن برابر با12V-14.5V 17A (MAX) است. خروجی AC آن معادل 220V, 50HZ, 0.5A، خروجی پورت USB و پورت Type-C آن معادل5V/3A, 9V/2A, 12V/1.5A است.
  • این دستگاه انواع گواهی‌نامه های کیفیت شاملCCC ، CE، ROHS و FCC را گذرانده است.
  • این شارژر در مقایسه با سایر برندها و مدل های معرفی شده، قیمت بالاتری دارد اما با توجه به خروجی های مختلف تعبیه شده در این دستگاه، با خیال راحت می توانید انواع لوازم و تجهیرات خود را شارژ کنید.

شارژر خودرو فندکی Rock

کلام آخر:

به جرات می توان گفت دیدن هشدار “کم بودن باتری” یا “باتری 1 درصد” بر روی تلفن همراه، یکی از استرس آورترین هشدارهای ممکن است. شارژهای ماشین از لوازم جانبی هوشمندی هستند که از طریق اتصال به فندک خودرو، گوشی شما را شارژ می کنند و در صورتی که فرصت نکردید تلفن همراه خود را در منزل شارژ کنید، با خیال راحت می توانید آن را تا زمان رسیدن به مقصد در اتومبیل خود شارژ کنید. در این مقاله با 4 مدل شارژر فندکی محبوب، پر کاربرد و حرفه ای آشنا شدید، می توانید با مراجعه به به صفحه خرید شارژر فندکی اقدام به بررسی و خرید از جانبی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا