لوازم جانبی

بررسی و معرفی 4 فلش مموری 64 گیگابایت با کیفیت در بازار ایران

اگر به فروشگاه های اینترنتی لوازم جانبی یا بازار موبایل سر زده باشید، متوجه شده اید که تنوع فلش مموری ها چقدر بالاست! قطعا انتخاب یک فلش مموری خوب از میان این تنوع گسترده کار سختی به نظر می رسد. اما در صورتی که فیلتر های مشخصی برای خودتان تعریف کنید، فرایند زمانبر خرید بهترین فلش مموری تبدیل به کاری ساده و آسان خواهد شد. منظور ما از تعریف فیلتر این است که یک لیست فرضی یا حتی لیست واقعی از توقعاتی که از فلش مموری دارید، در نظر بگیرید و طبق آن لیست، گزینه های موجود را بررسی کنید. اما در صورتی که نمی دانید چطور باید یک فلش مموری خوب انتخاب کنید، پیشنهاد می کنیم ابتدا مقاله  راهنمای خرید فلش مموری  را بخوانید سپس با این مقاله همراه باشید. در این مقاله به بررسی تعدادی از بهترین و محبوب ترین فلش USB پرداختیم که هزینه آن ها تا 200 هزار تومان است.

بهترین فلش مموری 64 گیگابایت 200 هزار تومانی کدام است؟

معمولا ظرفیت، برند، جنس بدنه و سرعت از مهم ترین فاکتور های یک فلش مموری خوب و باکیفیت است. قطعا یک فلش USB که تمام این موارد را داشته باشد هزینه نسبتا بالایی دارد. پیشنهاد ما این است طبق انتظاراتی که از فلش دارید، انتخاب خود را محدود کنید. به طور مثال اگر ضد آب بودن یک فلش واقعا اهمیت چندانی برایتان ندارد، سراغ فلش USB ضد آب نروید. زیرا با همان هزینه ای که برای خرید این فلش پرداخت می کنید، می توانید یک فلش مقاوم یا یک  کارت حافظه با ظرفیت بالا خریداری کنید. به همین است که تاکید داریم ابتدا خوب فکر کنید و ببینید چه مدل فلشی به کارتان می آید. ظرفیت بالا مهم است یا طراحی؟ قیمت فلش مهم است یا اندازه؟

شاید این مطلب جذاب باشد
راهنمای خرید لوازم جانبی ایرپاد

  فلش مموری سن دیسک مدل Cruzer Blade CZ50

1-   فلش مموری سن دیسک مدل Cruzer Blade CZ50

یکی از محبوب ترین و بهترین فلش های سن دیسک مدل Cruzer Blade CZ50 است. علی رغم اینکه بدنه این فلش پلاستیکی است اما مقاومت بالایی دربرابر ضربه دارد. طراحی سن دیسک مدل Cruzer Blade CZ50 به گونه ای است که می توانید یک بند به آن وصل کرده تا از گم شدن آن جلوگیری کنید. بازه قیمت فلش 64 گیگ sandisk حدودا 80 تا 100 هزار تومان است.

نکاتی در مورد فلش سن دیسک مدل Cruzer Blade CZ50:

  • عدم پشتیبانی از رابط USB 3.0 اصلی ترین نقطه ضعف این فلش محسوب می شود. این فلش از نوع USB 2.0 است و حداکثر سرعت آن 480 مگابایت بر ثانیه است. ممکن است سرعت نه چندان بالای این فلش، زمان انتقال دیتا کمی از وقتتان را تلف کند.
  • نداشتن در پوش را می توان جزو مزایا این مدل فلش سن دیسک دانست. معمولا گم شدن درب فلش یکی از رایج ترین اتفاق هاییست که می افتد. طراحی این فلش به شکلیست که نیازی به درپوش نیست و نیاز نیست نگران گم شدن درب آن باشید.
  • قابلیت رمز گزاری روی فلش یکی دیگر از مزایای این فلش می باشد. البته انجام این کار به کمک نرم افزار مخصوص رمز گزاری ممکن است.

فلش مموری ای دیتا مدل DashDrive UV150

2-   فلش مموری ای دیتا مدل DashDrive UV150  

اگر به دنبال بهترین فلش مموری 64 گیگابایت هستید که قیمت خیلی بالایی نداشته باشد، ای دیتا مدل DashDrive UV150 می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. رابط این فلش از USB 3.1، USB 2.0، USB 3.0 پشتیبانی می کند و حداکثر سرعت 90 مگابایت بر ثانیه را برای خواندن و سرعت 40 مگابایت در ثانیه برای نوشتن را ارائه می دهد. طراحی و رنگبندی زیبای این فلش را می توان یکی از اصلی ترین نقطه مثبت های آن دانست. درپوش فلش، برای جلوگیری از نفوذ گرد و غبار به داخل آن طراحی شده که جهت جلوگیری از گمشدن درب، می توانید آن را به انتهای فلش متصل کنید! بازه قیمت این فلش از 100 تومان شروع می شود و تا 150 تومان ادامه دارد.

نکاتی در مورد فلش ای دیتا مدل DashDrive UV150:

  • سازگاری با تمام سیستم عامل هایWindows XP, Windows Vista, Windows 7, Windows 8, Mac OSX 10.5 later, Linux Kernel 2.6 or later از مزایای این فلش محصول می شود.
  • یک شیاف در پایین این فلش قرار داده شده تا بتوانید یک برند به آن متصل کنید.
  • سرعت انتقال دیتا این فلش بالاست.

فلش مموری ترنسند مدل JetFlash 810

3-   فلش مموري ترنسند مدل JetFlash 810 بهترین فلش 64 گیگ از نظر کاربران

به جرات می توان گفت ترنسند، قابلیت این را دارد که به عنوان بهترین مارک فلش مموری معرفی شود. کیفیت و مقاومت بدنه فلش ترنسند مدل JetFlash 810 باعث شده تا سومین جایگاه در لیست بهترین فلش 64 گیگابایت را از آن خود کند. مهم ترین ویژگی مثبت فلش ترنسند مدل JetFlash 810 را می توان ضد آب بودن آن دانست. البته مقاومت این فلش تنها در برابر آب و رطوبت نیست. بلکه مقاومت در برابر شوک، لرزش و ضربه از قابلیت های مهم است که در نتیجه باعث محبوبیت این مدل فلش میان کاربران شده است. دو برنامه RecoveRx و Transcend Elite همراه فلش ارائه می شوند تا امکان مدیریت اطلاعات با رمزگزاری و همچنین بکاپ گیری از دیتا فلش فراهم شود. بازه قیمت فلش مموری ترسند مدل 810 ظرفیت 64 گیگابایت از 140 تومان شروع می شود و تا 170 تومان ادامه دارد.

شاید این مطلب جذاب باشد
دولت آمریکا تحریم‌های هواوی را کاهش می‌دهد

نکاتی در مورد فلش ای دیتا مدل DashDrive UV150:

  • این فلش دارای سرعت USB 3.0 است که سرعت 80 مگابایت بر ثانیه را برای خواندن و سرعت 25 مگابایت برا ثانیه را برای نوشتن فراهم می کند.
  • رنگبندی فلش ترنسند مدل 810 بسیار زیباست و جلوه خاصی دارد.
  • کیفیت ساخت بدنه این فلش فوق العاده است و نظر سخت پسند ترین کاربران را جلب کرده است.

 

 فلش سیلیکون پاور مدل Ultima II i-Series

4-   فلش مموری سیلیکون پاور مدل آلتیما 2 با بدنه بسیار مقاوم آلومینیوم

اگر از دسته افرادی هستید که یک مخزن مقاوم برای اطلاعات خودتان می خواهید و سرعتUSB 3.0  برایتان اهمیت ندارد، فلش مموری سیلیکون پاور آلتیما 2 مناسب شماست. این فلش 64 گیگ از تمامی سیستم عامل ها پشتیبانی می کند. بدنه و طراحی این فلش به کاربردی ترین شکل ممکن طراحی شده است. چراغ LED به کار رفته در این فلش به کاربران کمک می کند تا از وضعیت عمکرد فلش آگاه شوند.

بازه قیمتی این فلش از 170 هزار تومان شروع می شود و تا 200 تومان ادامه دارد اما با مراجعه به صفحه خرید فلش سیلیکون پاور می توانید این فلش را با تخفیف ویژه تهیه کنید. اکثر مواقع فروشگاه اینترنتی جانبی، محصولات خود را با تخفیف های ویژه به فروش می رساند.

نکاتی در مورد فلش سیلیکون پاور مدل Ultima II i-Series:

  • جنس بدنه این فلش آلومینیوم است و هیچ گونه خط و خش روی بدنه این فلش نمی افتد
  • وزن فلش سیلیکون پاور بسیار کم است (10 گرم)
  • این فلش دارای 7 برنامه بک آپ و عملکرد امنیتی است که از اطلاعات شما محافظت می کنند
  • با بیشتر سیستم عامل ها سازگاری دارد
شاید این مطلب جذاب باشد
چه چیزی باعث می شود تلفن شما از برنامه Android خارج شود؟ دستگاه خود را از خراب کردن متوقف کنید!

جمع بندی کلی:

در این لیست، تلاش ما بر این بوده است که 4 محصول پر طرفدار و باکیفیت را معرفی کنیم. در نهایت پیشنهاد می شود اگر قصد یک مدل دیگر از انواع فلش مموری را دارید که در این لیست وجود ندارد تا جای امکان آن را با دیگر محصولات مشابه مقایسه کنید. همچنین اگر تجربه خرید یک فلش باکیفیت 64 گیگابایت ارزان قیمت را داشته اید، در قسمت نظرات تجربه خودتان را بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا