اپلیکیشن و نرم‌افزارلپ تاپلوازم جانبی

ایلان ماسک می‌خواهد ۷۵ درصد از کارمندان توییتر را اخراج کند

در حال حاضر ۷۵۰۰ نفر برای شرکت توییتر کار می‌کنند و طبق یک گزارش جدید، ایلان ماسک قصد دارد حدود ۷۵ درصد از این افراد را اخراج کند. در گزارش روزنامه‌ی واشنگتن پست آمده که ایلان ماسک بعد از نهایی شدن تصاحب توییتر می‌خواهد تحولات گسترده‌ای را در بین کارکنان توییتر ایجاد کند.

بر اساس قرارداد امضا شده، انتقال مالکیت توییتر به آقای ماسک باید تا ۷ روز آینده نهایی شود و در این میان توییتر هم فعلا روند ارائه‌ی پاداش سهام کارکنان خود را متوقف کرده است. البته حتی اگر ایلان‌ ماسک‌ توییتر را تصاحب نمی‌کرد، مدیران این شرکت به دنبال اخراج بخش قابل توجهی از کارمندان این شرکت بودند تا هزینه‌ها کاهش پیدا کند. اما حجم نفراتی که آقای ماسک می‌خواهد اخراج کند بسیار بالاتر از حد انتظار است.

ایلان‌ ماسک‌ می‌گوید که او می‌داند ارزش شرکت توییتر پایین‌تر از مبلغ پیشنهادی او است و یکی از شرکت‌های سرمایه‌گذاری درگیر این معامله هم خاطرنشان کرده که آن‌ها می‌خواهند از این معامله خارج شوند. ایلان‌ ماسک‌ مدت‌ها قبل به سرمایه‌گذاران اعلام کرده بود که او می‌خواهد درآمد توییتر را در عرض سه ساله ۲ برابر کند ولی دقیقا مشخص نیست که برای دستیابی به چنین هدفی چه برنامه‌هایی دارد.

منبع: The Verge

شاید این مطلب جذاب باشد
ویوو رسماً اسپانسر جام جهانی ۲۰۲۲ قطر شد

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا