لپ تاپلوازم جانبی

ایسوس قیمت لپ‌تاپ با نمایشگر تاشو خود را اعلام کرد

ایسوس ماه‌ها قبل از یک لپ‌تاپ مبتنی بر نمایشگر تاشو رونمایی کرد و حالا این شرکت اعلام کرده که لپ‌تاپ موردنظر با قیمت ۳۵۰۰ دلار اواخر سال جاری میلادی راهی بازار می‌شود.

طبیعتا این یک قیمت بسیار بالا برای لپ‌تاپ محسوب می‌شود اما از طرف دیگر با پرداخت این مبلغ، می‌توانید از نمایشگر ۱۷.۳ اینچی تاشو بهره ببرید. رزولوشن این نمایشگر به ۲۵۶۰ در ۱۹۲۰ می‌رسد و با تا کردن نمایشگر، با دو صفحه‌نمایش ۱۲.۵ اینچی روبرو می‌شوید. در این حالت می‌توانید از کیبورد لمسی بهره ببرید و البته امکان استفاده از کیبورد فیزیکی هم وجود دارد.

لپ‌تاپ تاشو ایسوس

کیبورد موردنظر همراه با این لپ‌تاپ ایسوس ارائه می‌شود و می‌تواند به صورت مغناطیسی به لپ‌تاپ وصل شود و همچنین می‌توانید آن را با بلوتوث به سیستم وصل کنید. ایسوس مدعی شده که این بهتر کیبورد لپ‌تاپ به حساب می‌آید و با فشردن کلید‌ها، مسافت ۱.۴ میلی‌متری طی می‌شود.

قلب تپنده‌ی این لپ‌تاپ، پردازنده‌ی Core i7-1250U اینتل است و با داشتن ضخامت ۸.۷ میلی‌متری در حالت باز شده، لپ‌تاپ بسیار باریکی محسوب می‌شود. همراه با پردازنده، ۱۶ گیگابایت رم تعبیه شده که امکان ارتقای آن وجود ندارد ولی کاربران می‌توانند حافظه SSD یک ترابایتی را تعویض کنند. ظرفیت باتری به ۷۵ وات ساعت می‌رسد که می‌تواند انرژی موردنیاز را برای ساعات زیادی تامین کند.

لپ‌تاپ تاشو ایسوس

این لپ‌تاپ به تنهایی ۱.۵ کیلوگرم وزن دارد و همراه با کیبورد، وزن آن به ۱.۸ کیلوگرم می‌رسد. ایسوس اعلام کرده که لولای استفاده شده برای ۳۰ هزار مرتبه باز و بسته کردن طراحی شده و این یعنی اگر روزی ۱۵ بار لپ‌تاپ را باز و بسته کنید، تا حداقل ۵ سال با مشکلی روبرو نخواهید شد. با توجه به باریک بودن بدنه، فقط دو پورت تاندربولت ۴ دیده می‌شود و البته باید به وجود جک هدفون هم اشاره کنیم.

شاید این مطلب جذاب باشد
مرور 3 مشکل رایج هندزفری و راه حل عیب یابی

منبع: XDA-Developers

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا