لوازم جانبی

انتخاب بهترین هدفون برای ورزش بدون توجه به این 5 نکته ممکن نیست!

گاهی اوقات استفاده از تکنولوژی تبدیل به یک شکنجه واقعی می شود و در نهایت تصمیم میگیرید به همان روش های سنتی خودتان، کارها را پیش ببرید. چون انتخاب اشتباهی داشته اید!

انتخاب هندزفری یا هدفون مخصوص ورزش یکی از مواردیست که اگر اشتباه انجام شود نه تنها کارتان راه نمی افتد بلکه بستر مناسب جنگ اعصاب بزرگی را، برای خودتان فراهم می کنید. هندزفری بلوتوث و هدفون ها از دسته لوازم جانبی موبایل هستند که تنوع زیادی دارند و کاربردهای آن ها متفاوت است.

جدا از کاربرد و تنوع نوع محصولات، برند های بسیاری هستند که انواع هندزفری بلوتوث را عرضه می کنند. اگر می خواهید بدانید بهترین ارائه دهندگان هندزفری بلوتوث کدام هستند، با مطالعه مقاله بهترین هندزفری بلوتوث پاسخ سوالتان را پیدا می کنید.

اگر واقعا دنبال بهترین هدفون ورزشی می گردید و نمی دانید چطور باید آن را پیدا کنید، راه ساده ای پیش روی شما می گذاریم. ابتدا درمورد ویژگی های هدفون ورزشی اطلاعات خود را کامل کنید سپس با توجه به برند، قیمت و مدل مورد نظر، برای خرید بهترین هدفون بلوتوث ورزشی اقدام کنید. در ادامه ی این مقاله به بررسی مهم ترین ویژگی های هدفون ورزشی و نحوه تشخیص آن ها پرداختیم. 

بهترین هدفون ورزشی مخصوص دویدن

ویژگی های بهترین هدفون ورزشی چیست؟ (نکات مهم در خرید بهترین هدفون برای ورزش)

همانطور که گفتیم، تنوع هدست ها نوع کاربردشان را تغییر می دهد. به طور مثال هدستی که برای رانندگی پیشنهاد می شود نمیتواند مناسب ورزش کردن باشد. هر چند که مناسب بودن یا نبودن یک هدست بستگی به انتظارات شما از آن دارد. اما یکی از مهم ترین عواملی که روی میزان رضایت شما از خرید هدست تاثیر مستقیم دارد، این است که با توجه به نیازهایتان، انتخاب درستی داشته باشید.

شاید این مطلب جذاب باشد
مهم ترین سوالات کاربران در مورد استند رومیزی گوشی و استند ماشین

ممکن است تاکنون برای شما هم پیش آمده باشد که دنبال یک محصول با کارایی خاص هستید و هزینه زیادی برای خرید آن پرداخت می کنید. اما پس از خرید متوجه می شوید که این محصول چیزی نیست که دنبالش بودید! پس می توان اینطور نتیجه گرفت که رضایت دیگر کاربران از یک محصول و قیمت آن، فاکتورهای کاملی برای سنجش کیفیت محصول نیست.

این موضوع در مورد هندزفری و هدست هم لحاظ می شود. قبل از انتخاب و خرید بهترین هدفون برای ورزش نگاه درستی به خواسته هایتان داشته باشید سپس درمورد برند تصمیم بگیرید. در ادامه به بررسی نکات مهم در خرید هدفون ورزشی مناسب اشاره می کنیم.

 هندزفری ضد آب مخصوص ورزش شنا

1-هندزفری ورزشی ضد آب، یکی از نگرانی هایتان را حذف می کند

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که زمان ورزش کردن تعریق زیادی دارید، حتما هدفون ضد آب تهیه کنید. قابلیت ضد آب بودن یکی از مواردی نه چندان ضروری اما کاربردی است که در چک لیست ویژگی های هدزفری ورزشی بی سیم وجود دارد و توجه به آن رضایت از خرید را به شکل چشمگیری افزایش می دهد.

چون بعضی از هندزفری های بی سیم که برای ورزش تهیه می شوند، پس از قرار گیری در مکان های شرجی (حتی به مدت کوتاه) به سرعت آسیب می بینند. با توجه به اینکه تعریق سر و صورت یکی از مواردی است که روی کیفیت هندزفری ورزشی تاثیر می گذارد، پیشنهاد می کنیم هدفون ضد آب را اولویت قرار دهید. برای آشنایی بیشتر با انواع هندزفری‌های ضد آب می‌توانید به صفحه خرید هندزفری ضد آب مراجعه کنید.

شاید این مطلب جذاب باشد
رندرهای پورشه ۷۱۸ باکستر برقی فاش شد

هدست بی سیم به همراه کیس شارژ مشکی رنگ

2-هدفون ورزشی سنگین نخرید (هدفون ورزشی بی سیم می تواند انتخاب خوبی باشد)

یکی از مواردی که معمولا زمان خرید توجهی به آن نمی شود اما پس از خرید به شدت روی اعصابتان مانور می دهد، وزن سنگین هندزفری بلوتوثی است. اگر قصد دارید یک هدفون یا هندزفری بلوتوث ورزشی تهیه کنید به نحوه قرار گیری آن روی گوش و گردن توجه داشته باشید.

برخی از هدفون های ورزشی و هدست های بلوتوثی وزن سنگینی دارند که سنگینی آن ها در مواقعی مانند ورزش کردن، آزار دهنده می شود. می توانید با مراجعه به صفحه خرید هندزفری بلوتوث، مدل های متفاوت هدست و هندزفری را مشاهده کنید و یکی از گزینه های سبک را خریداری کنید.

بهترین هدفون ورزشی رم خور مشکی رنگ

3-هدفون ورزشی رم خور، انتخاب واجب برای برخی از رشته های ورزشی

هدفون رم خور برای مواقعی مناسب است که قصد ندارید تنها در یک موقعیت مشخص باشید. اگر فکر می کنید ممکن است حد فاصلتان با گوشی موبایل زیاد شود پس هدفون ورزشی رم خور تهیه کنید. در صفحه خرید کارت حافظه فروشگاه اینترنتی جانبی می توانید انواع کارت حافظه را مشاهده کنید.

البته همیشه حد فاصل گوشی و هدفون دغدغه اصلی نیست. گاهی اوقات همراه داشتن هدفون و مراقبت کردن از آن به اندازه کافی تمرکز شما را به هم میریزد. پس بهتر است یک هندزفری یا هدفون رم خور برای ورزش کردن انتخاب کنید که هر زمان خواستید موسیقی گوش کنید، نیاز به موبالیتان نداشته باشید.

به طور مثال افرادی که فقط در باشگاه ها تمرین می کنند، برایشان اهمیتی ندارد که هدفون بدون پورت رم بخرند چون می توانند گوشی موبایل را نزدیک خودشان قرار بدهند و موسیقی گوش کنند.

شاید این مطلب جذاب باشد
بهترین مارک بلندگوهای بلوتوث

 اما برای فعالیت در برخی از رشته های ورزشی مانند دو، همراه داشتن تلفن همراه کمی سخت می شود. با توجه به نوع ورزشی و فعالیتی که انجام می دهید تصمیم بگیرید که یک هندزفری یا هدفون ورزشی رم خور بخرید یا یک هدفون ورزشی ساده که فقط توسط بلوتوث به تلفن همراهتان وصل می شود. در نهایت اگر تصمیم گرفتید یک هدفون ورزشی بخرید که پورت SD Card ندارد، پس حتما یک قاب گوشی مقاوم تهیه کنید تا در صورتی که هنگام ورزش کردن، به هر دلیل ضربه ای به موبایل وارد شد، گوشیتان خسارت نبینید.

هدفون ورزشی سنگین نارنجی رنگ

4-هدفون پشت باز برای ورزش بخریم یا هدفون پشت بسته؟

هدفون پشت بسته نخرید! احتمالا تجربه استفاده از هدفون های پشت بسته را دارید. برخی از هدفون ها به گونه ای طراحی شده اند که به محض قرارگیری روی گوش، مانند دکمه Mute در دنیای واقعی عمل می کنند. باعث می شوند شما هیچ صدایی از بیرون نشنوید، فقط صدای موسیقی همه فضا را برای شما پر می کند و اگر صدای موسیقی را بلند کنید تقریبا هیچ صدایی از بیرون نمی شنوید!

هدفون های پشت بسته بدون هیچگونه شیار و روزنه برای ورود و خروج هوا و صدا طراحی می شوند و همین موضوع باعث می شود تا صداهای بیرونی را نشنوید و به دلیل عدم رد شدن هوا، گوشتان عرق کند و احساس ناراحتی کنید. هدفون های پشت بسته بیشتر مورد پسند گیمر ها قرار می گیرند.

این دسته از هدفون ها مناسب ورزشکاران نیست. چون قطع شدن صداهای اطراف به صورت کامل، می تواند خطرناک باشد. به خصوص اگر قصد پیاده روی یا دویدن داشته باشید. هدفون های پشت باز، به شکلی طراحی شده اند که تا حدودی صدای اطراف را می شنوید و هنگام استفاده از آنها وارد یک دنیای دیگر نمی شوید. بهتر است از هدفون های پشت باز برای ورزش کردن استفاده کنید.

شاید این مطلب جذاب باشد
شیائومی پوکو C50 هفته اول آذر راهی بازار می‌شود

هدفون ورزشی بی سیم مشکی رنگ

5-هندزفری بی سیم ورزشی نباید خیلی تکان بخورد! 

در نظر گرفتن نحوه قرار گیری هندزفری بلوتوث روی گوش، زمانی مهم است که شما تحرک زیادی داشته باشید. با توجه به اینکه زمان ورزش کردن، در زوایا متفاوتی قرار میگیربد و سرتان هم تکان می خورد باید یک هندزفری بلوتوث انتخاب کنید که به سادگی از گوش خارج نشود. هندزفری های گردنی می توانند انتخاب خوبی باشند اما به شرطی که وزن زیادی نداشته باشند.

جمع بندی کلی: انتخاب یک هدفون یا هندزفری بلوتوث خوب مستلزم توجه کردن به نکات مهم مانند کیفیت صدا، ظرفیت باتری و موارد دیگر است اما برای انتخاب یک هندزفری مناسب ورزش، رعایت همین نکات کافیست. در اصل مهم ترین نکاتی که زمان خرید هدفون ورزشی باید به آن توجه کنید را در این مقاله ذکر کردیم.

انتخاب نوع هدست ورزشی کاملا به سلیقه شخصی خودتان بستگی دارد. می توانید از هدفون های گردنی، هدست های دو گوشی یا حتی هدفون سیمی استفاده کنید. اما زمانی برای خرید اقدام کنید که مطمئنید هدفون مورد نظرتان این 5 ویژگی ذکر شده را دارد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا