لپ تاپلوازم جانبی

۱۰ تبلت محبوب در دیجی کالا (۲۱ شهریور ۱۴۰۱)

خرید تبلت این روزها به دغدغه‌ی بسیاری از افراد تبدیل شده. عده‌ای برای درس و کلاس آنلاین فرزندشان به دنبال تبلت می‌گردند، عده‌ای دیگر دیوایسی با نمایشگر بزرگ برای طراحی و نقاشی دیجیتالی می‌خواهند و بعضی کاربران هم برای تماشای فیلم و سریال، انجام کارهای روزمره و گیمینگ، خواهان تبلت‌های پرچمدار یا هیبریدی هستند. در هر صورت اگر شما هم جزو یکی از دسته‌های بالا هستید، در این مطلب ۱۰ تبلت محبوب در دیجی کالا را به شما معرفی می‌کنیم.

شایان ذکر است که انتخاب‌های این مطلب بسته به محبوبیت و بازدید کاربران فروشگاه دیجی‌ کالا از تبلت‌ها در بازه‌ی زمانی یک هفته‌ی گذشته هستند. بنابراین اگر قصد خرید تبلت را دارید، از شما دعوت می‌کنیم که این مقاله را بخوانید. در پنمجمین لیست محبوب‌ترین و پربازدیدترین تبلت‌های سال ۱۴۰۱ ما شاهد نمایندگان برندهای مختلفی هستیم که در ادامه به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت.

۱. تبلت سامسونگ گلکسی تب S8 5G

این تبلت به صفحه‌نمایش ۱۱ اینچی با رزولوشن ۱۶۰۰×۲۵۶۰ پیکسل از نوع TFT مجهز شده است. در قسمت پشتی شاهد قرار‌گیری دو سنسور دوربین هستیم که یک سنسور دوربین با رزولوشن ۱۳ مگاپیکسلی از نوع عریض در کنار سنسور ۶ مگاپیکسلی از نوع فوق عریض، سنسور‌های دوربین دو‌گانه این تبلت را تشکیل می‌دهند. برای دوربین سلفی هم سنسور بسیار مناسبی با رزولوشن ۱۲ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. از دیگر ویژگی‌های این تبلت می‌توان به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۱، باتری ۸۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی و شارژر ۴۵ واتی اشاره کرد. این تبلت سامسونگ را می‌توانید همین حالا با قیمت ۲۵,۹۹۰,۰۰۰ تومان از دیجی کالا تهیه کنید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۲. تبلت آیپد پرو ۱۱ اینچی اپل مدل ۲۰۲۱ WiFi ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت

آیپد پرو ۲۰۲۱ اپل که در دو مدل ۱۱ اینچ و ۱۲٫۹ اینچ رونمایی شد، از تراشه‌ی M1 استفاده می‌کند. اپل ادعا می‌کند آیپد پرو ۲۰۲۱ به‌ لطف تراشه‌ی M1 به جهش بزرگی در زمینه‌ی عملکرد پردازشی درمقایسه‌ با نسل قبل دست یافته و می‌گوید تبلت حرفه‌ای جدیدش درمقایسه‌ با مدل ۲۰۲۰ تا ۵۰ درصد قوی‌تر شده است. آیپد پرو ۲۰۲۱ می‌تواند محتوا را با وضوح کامل ۶K روی مانیتور Apple Pro Display XDR به نمایش بگذارد. در آیپد پرو شاهد نسل جدید دوربین‌ها هستیم. اپل می‌گوید پردازنده‌ی سیگنال تصویر می‌تواند در محیط‌های کم‌نور جزئیات خارق‌العاده‌ای ثبت کند. این محصول با قیمت ۲۵,۱۹۰,۰۰۰ تومان در دیجی کالا در دسترس است.

شاید این مطلب جذاب باشد
گلکسی S23 اولترا ممکن است فریم نازک‌تر و لبه‌های گردتری داشته باشد

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۳. تبلت مایکروسافت سرفیس ۸ پرو

سرفیس پرو ۸ مجهز به نمایشگری با اندازه ۱۳ اینچی است که حاشیه‌‌های کمتری دارد و رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی را ارائه می‌دهد. مایکروسافت بالاخره پورت تاندربولت ۴ را به این تبلت اضافه و پورت USB-A را از آن حذف کرد. اکنون این محصول با دو پورت USB-C تاندربولت ۴ ارائه شده است و کاربران امکان این را دارند تا سرفیس پرو ۸ را به نمایشگرهای مختلفی با وضوح تصویر ۴K متصل کند. سرفیس پرو ۸ با پردازنده‌‌های نسل ۱۱ اینتل که ۴ هسته‌ پردازشی هم دارند، روانه‌ی بازار شده است. شما می‌توانید این محصول مایکروسافت را با قیمت ۲۸,۷۰۰,۰۰۰ تومان از دیجی کالا تهیه کنید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۴. تبلت اپل آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی ۲۰۲۱

آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی اپل برای حرفه‌ای‌ها طراحی شده؛ کسانی که بهترین تبلت ممکن را برای اهداف کاری می‌خواهند. بهترین ویژگی این تبلت، نمایشگر ۱۲.۹ اینچی خیره‌کننده لیکویید رتینای آن است که میزان روشنایی آن حداکثر به ۱۲۰۰ نیت می‌رسد و از نرخ نوسازی صفحه ۱۲۰ هرتزی برخوردار است. اپل برای این آیپد سنگ تمام گذاشته و پردازنده M1 مک‌بوک‌ها را برایش در نظر گرفته، از این رو با وصل کردن مجیک کیبورد به آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی می‌توانید عملکردی در حد یک لپ‌تاپ ورک‌استیشن را انتظار داشته باشید. بهترین آیپد اپل را می‌توانید با قیمت ۳۶,۲۹۰,۰۰۰ تومان از فروشگاه دیجی کالا تهیه کنید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۵. آیپد ایر نسل پنجم ظرفیت ۶۴ گیگابایت

آیپد ایر نسل پنجم اپل یکی از پرفروش‌ترین محصولات اپل است که با قابلیت‌های بسیار خوبش توانسته نظر کاربران زیادی را جلب کند. در پنل جلویی صفحه‌نمایش ۱۰.۹ اینچی با رزولوشن ۱۶۴۷۰×۲۳۶۰ پیکسل برای این تبلت در نظر گرفته شده است. در حاشیه قسمت بالایی صفحه‌نمایش، سنسور دوربین سلفی با رزولوشن ۱۲ مگاپیکسلی از نوع فوق عریض دیده می‌شود. در قاب پشتی این تبلت یک سنسور دوربین اصلی از نوع عریض با رزولوشن ۱۲ مگاپیکسل تعبیه شده که توانایی ضبط ویدیو با حداکثر کیفیت ۴K و سرعت ۶۰ فریم در ثانیه را دارد. قلب تپنده‌ی این تبلت نیز یکی از قدرتمند‌ترین پردازنده‌های جهان، یعنی Apple M1 به انجام وظیفه می‌پردازد. این محصول با قیمت ۱۸,۷۹۰,۰۰۰ تومان در فروشگاه دیجی‌ کالا در دسترس است.

شاید این مطلب جذاب باشد
چرا پاوربانک به زودی شارژ را خالی می کند؟ بررسی مشکلات بانک های انرژی

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۶. تبلت اپل آیپد نسل نهم ۶۴ گیگابایت

این تبلت به صفحه‌نمایش ۱۰.۲ اینچی با رزولوشن ۲۱۶۰ در ۱۶۲۰ پیکسل مجهز شده است. صفحه‌نمایشی که توانایی نمایش ۲۶۴ پیکسل در هر اینچ دارد. حداکثر روشنایی ۵۰۰ نیت هم سبب شده تا در شرایط نوری متنوع، وضوح تصویر بسیار خوب و با‌کیفیتی را از این صفحه‌نمایش شاهد باشید. برای دوربین سلفی این تبلت از سنسور ۱۲ مگاپیکسلی استفاده شده است. در قسمت پشتی هم یک سنسور دوربین با رزولوشن ۸ مگاپیکسلی و گشودگی دریچه دیافراگم f/2.4 در نظر گرفته شده است. پردازنده قدرتمند A13 بایونیک، قلب تپنده‌ی این تبلت است که توان پردازشی بسیار خوبی را به کاربران ارائه می‌کند. آیپد نسل نهم اپل را می‌توانید همین امروز با قیمت ۱۱,۱۹۰,۰۰۰ تومان از فروشگاه دیجی کالا خریداری کنید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۷. تبلت سامسونگ گلکسی تب A8

این تبلت به‌ صفحه‌نمایش با ابعاد ۱۰.۵ اینچ و رزولوشن ۱۲۰۰×۱۹۲۰ پیکسل از نوع TFT مجهز شده که توانایی نمایش ۲۱۶ پیکسل را در هر اینچ را دارد. در قسمت پشتی هم شاهد حضور تنها یک سنسور با رزولوشن ۸ مگاپیکسلی هستیم و دوربین سلفی با رزولوشن ۵ مگاپیکسل هم در این محصول تعبیه شده است. در بخش سخت‌افزاری هم به لطف حضور پردازنده Unisoc Tiger T618، گلکسی تب A8 عملکرد مناسبی برای انجام کار‌های روزمره و اجرای نرم‌افزار‌های کاربردی و محبوب دارد. باتری قدرتمند با میزان ظرفیت ۷۰۴۰ میلی‌آمپر‌ ساعت هم نوید طول عمر مفید قابل قبولی را به ازای هر بار شارژ صد درصدی می‌دهد. این تبلت سامسونگ را می‌توانید امروز با قیمت ۳,۷۱۹,۰۰۰ تومان از دیجی کالا خریداری کنید.

شاید این مطلب جذاب باشد
۷ نکته‌ی کلیدی که قبل از خرید مودم ADSL باید بدانید

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۸. تبلت سامسونگ گلکسی تب S7

گلکسی تب S7 یکی از تبلت‌های پرچم‌دار سامسونگ به شمار می‌آید که مجهز به نمایشگر ۱۱ اینچی است و از رزولوشن ۱۶۰۰ در ۲۵۶۰ پیکسل پشتیبانی می‌کند. حافظه‌ی داخلی این تبلت ۲۵۶ گیگابایت است و می‌تواند فضای مناسبی برای ذخیره‌سازی حجم زیادی از فایل‌های صوتی و تصویری، بازی و اپلیکیشن‌های مختلف را در اختیار کاربران بگذارد، همچنین می‌توان این میزان را با استفاده از کارت حافظه‌ی microSD افزایش داد. باتری خوب ۸۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و پردازنده اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس را هم می‌توان از دیگر نقاط برجسته این تبلت به شمار آورد. سامسونگ گلکسی تب S7 را می‌توانید امروز با قیمت ۲۹,۹۹۰,۰۰۰ تومان از فروشگاه دیجی کالا تهیه کنید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۹. تبلت هوآوی مدل میت‌پد T 8 ظرفیت ۱۶ گیگابایت

تبلت MatePad T 8  یکی از محصولات شرکت هواوی است که با نمایشگر ۸ اینچ روانه بازار شده است. صفحه‌نمایش این محصول از نوع LCD است و وضوح تصویر ۸۰۰×۱۲۸۰ پیکسل با تراکم ۱۸۹ پیکسل بر اینچ را به تصویر می‌کشد. ظرفیت داخلی این تبلت ۱۶ گیگابایت است و نمی‌تواند فضای کافی برای ذخیره‌سازی حجم زیادی از فایل‌های صوتی و تصویری، بازی و اپلیکیشن‌های مختلف را در اختیار کاربران بگذارد، به این ترتیب می‌توان این میزان را با استفاده از حافظه microSD افزایش داد. با توجه به پشتیبانی این محصول از یک سیم‌کارت می‌توانید از آن برای اتصال به شبکه‌های ارتباطی ۳G و ۴G استفاده کنید. یک باتری غیر قابل تعویض ۵۱۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، وظیفه‌ی تأمین انرژی آن را به عهده دارد. MatePad T 8 را می‌توانید با قیمت ۲,۴۹۹,۰۰۰ تومان از فروشگاه دیجی کالا خریداری کنید.

شاید این مطلب جذاب باشد
علت بیرون پریدن گوشی از برنامه در اندروید چیست؟ جلوی از کار افتادن دستگاه خود را بگیرید!

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۱۰. تبلت لنوو مدل تب M7 ظرفیت ۳۲ گیگابایت

تبلت «تب M7» با پشتیبانی از سیم کارت نسل چهارم (۴G) و با صفحه‌نمایش ۷ اینچی راهی بازار شده است. نمایشگر این تبلت از نوع‌ LCD بوده، با فناوری‌ IPS ساخته شده و وضوح تصویر ۱۰۲۴ × ۶۰۰ پیکسل را به تصویر می‌کشد. ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی برای این تبلت تعبیه شده است. لنوو برای تب M7 تراشه‌ی مدیاتک MT8765B را در ‌نظر ‌گرفته که با پردازنده‌ای چهار هسته‌ای با سرعت ۱.۳ گیگاهرتز به پردازش اطلاعات مشغول است. در این تبلت یک سنسور ۲‌ مگاپیکسلی در قاب پشتی قرار دارد و نقش دوربین اصلی را ایفا می‌کند. تبلت لنوو تب M7 را می‌توانید با قیمت ۲,۷۵۶,۰۰۰ تومان از فروشگاه دیجی کالا تهیه کنید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا