خبر تکنولوژیلپ تاپلوازم جانبی

گوشی آنر X40GT به‌زودی در چین عرضه می‎‌شود

آنر اخیراً از اولین گوشی هوشمند سری X40 یعنی آنر X40 رونمایی کرد. این شرکت که برای بهبود شرایط خود در بازار چین گوشی‌های هوشمند بسیار زیادی را عرضه کرده، قصد دارد به‌زودی سری جدید از گوشی‌های هوشمند تحت خانواده X40 را به کاربران معرفی کند و اولین گوشی این سری نیز آنر X40GT نام دارد که طی هفته‌های آتی عرضه خواهد شد.

آن طور که به نظر می‌رسد، گوشی هوشمند جدید آنر X40GT تنها برای کاربران چینی در دسترس قرار می‌گیرد و این شرکت روی بخش عملکرد این گوشی تمرکز ویژه‌ای کرده است. این گزارش جزئیات زیادی را در مورد گوشی هوشمند میان‌رده جدید آنر فاش نکرده، اما اگر گزارش‌های قبلی را مد نظر قرار دهیم این گوشی هوشمند اخیراً با شماره مدل «ADT-AN00» در وب‌سایت صدور گواهینامه ۳C قرار گرفته است.

آنر X40GT

شنیده‌ها حاکی از آن است که این گوشی هوشمند مجهز به نمایشگر ۶.۶۷ اینچی LCD است که از رفرش ریت ۱۴۴ هرتزی، رزولوشن ۲۷۷۲ در ۱۳۴۴ پیکسل، حداکثر روشنایی نمایشگر ۸۰۰ نیت، نسبت بدنه به تصویر ۱۹:۹ و تراکم پیکسلی ۳۹۷ ppi پشتیبانی خواهد کرد. گوریلا گلکس ویکتوس نیز جهت مراقبت از این نمایشگر، روی آن قرار خواهد گرفت و حفره‌ی نمایشگر نیز میزبان دوربین سلفی خواهد بود. اگر این شایعات صحت داشته باشد، این گوشی هوشمند به نرخ رفرش ریت ۱۴۴ هرتزی مجهز خواهد شد که بالاترین نرخی است که تا به امروز در گوشی‌های هوشمند آنر دیده شده و از رفرش ریت ۱۲۰ هرتز سری آنر مجیک ۴ نیز فراتر خواهد رفت.

همچنین باید به نمایشگر از جنس پنل LCD این گوشی هوشمند جدید میان‌رده اشاره کنیم که کمی عجیب به نظر می‌رسد. آن طور که گفته می‌شود، آنر از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶ نسل ۱ به عنوان قلب تپنده‌ی این گوشی هوشمند خود استفاده می‌کند. این تراشه‌ی جدید ۴ نانومتری که تقریباً یک ماه پیش از آن رونمایی شده از ۸ هسته بهره می‌برد و حداکثر فرکانس هسته اصلی آن به ۲.۲ گیگاهرتز می‌رسد. این پردازنده همچنین ۳۵ درصد بهبود عملکرد پردازنده گرافیکی را ارائه می‌دهد. در کنار این پردازنده، احتمالاً ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی نیز برای استفاده‌ی کاربران تعبیه خواهد شد.

شاید این مطلب جذاب باشد
چطور در هنگام بازی پابجی از داغ شدن گوشی جلوگیری کنیم؟

این شرکت فناوری چینی ظاهراً در قاب پشتی این گوشی هوشمند یک سیستم دوربین دوگانه در نظر گرفته که دوربین اصلی آن سنسور ۵۰ مگاپیکسلی خواهد بود. در کنار این سنسور، دوربین ۸ مگاپیکسلی اولترا واید نیز قرار دارد. روی پنل جلویی این گوشی هوشمند نیز یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی سلفی تعبیه خواهد شد که کاربران می‌توانند از آن برای برقراری تماس‌های ویدیویی و گرفتن عکس‌های سلفی بهره ببرند.

طبق اطلاعات منتشر شده از وب‌سایت صدور گواهینامه ۳C، گوشی هوشمند آنر X40GT از یک باتری غول‌پیکر با ظرفیت ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی به عنوان منبع تغذیه استفاده خواهد کرد که با شارژر ۶۶ وات به سرعت انرژی مجدد آن تأمین می‌شود. در مورد قابلیت‌ها و سایر مشخصات این گوشی هوشمند، جزئیات دیگری در دسترس نیست و باید برای کسب اطلاعات بیشتر منتظر رندرها و خبرهای رسمی آنر باشیم. با توجه به نام X40GT ، این گوشی باید یک گوشی هوشمند میان‌رده باشد اما در حال حاضر این فقط حدس و گمان است.

آنر X40GTگوشی هوشمند آنر ۴۰X که چند هفته پیش عرضه شد، دارای صفحه‌نمایش ۶.۶۷ اینچی OLED با نرخ رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی است و از حفره‌ی نمایشگر برای میزبانی از دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد. این گوشی هوشمند برای فعالیت به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۹۵ متکی است و یک باتری ۵۱۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۴۰ واتی دارد. از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به سنسور دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، ۱۲ گیگابایت حافظه‌ی رم، ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و قیمت ۲۱۵ دلاری آن اشاره کرد.

منبع: Gizmochina

شاید این مطلب جذاب باشد
خودرو برقی لکسوس UX 300e 2023 با برد بیشتر معرفی شد

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا