لپ تاپلوازم جانبی

سامسونگ دست‌بردار نیست؛ شرکت کره‌ای باز هم اپل را به سخره گرفت

اینطور که به نظر می‌رسد، سامسونگ نمی‌خواهد دست از سر اپل بردارد؛ این شرکت کره‌ای این‌بار در تبلیغات گلکسی زد فلیپ ۴ به عدم نوآوری در گوشی‌های آیفون اشاره کرد و رقیب آمریکایی خود را به سخره گرفت.

کتابی که در حال خواندنش هستید، صندلی‌های تاشوی اتوبوس، یک ساندویچ خوشمزه، در یخچال، یک حرکت یوگا، تکه‌ای از پیتزا، صندلی تاشوی رستوران، اسکوتر برقی، حتی صندلی توالت و بچه‌های که دستش را به نشانه‌ی خداحافظی باز و بسته می‌کند؛ وجه شبهی بین آن‌ها پیدا کرده‌اید؟ اگر خیر، باید بگوییم سامسونگ پیدا کرده و فکر می‌کند تمام این اتفاقات که در طول روز ممکن است شاهد رخ دادنش باشیم، ما را به یاد گوشی‌های تاشوی این شرکت می‌اندازند!

قبل از اینکه اپل از گوشی‌های سری آیفون ۱۴ رونمایی کند، سامسونگ با انتشار یک ویدیوی تبلیغاتی از محصولاتش، عدم نوآوری در محصولات رقیب آمریکایی خود را به سخره گرفته بود. در آن ویدیو به قابلیت‌ها و فناوری‌های گلکسی S22 اولترا و زد فلیپ ۴ اشاره و حتی به صراحت گفته شده که «این نوآوری قرار نیست به گوشی آیفون اضافه شود».

حالا آیفون‌های سری ۱۴ رونمایی شده‌اند و علی‌رغم اینکه اپل برای مدل‌های پرو یک سری قابلیت‌های جذاب و انحصاری معرفی کرده اما سامسونگ بار دیگر تصمیم گرفته با یک تبلیغات جدید، عدم نوآوری در محصولات این شرکت را سوژه کند.

در این تبلیغات که «سامسونگ گلکسی: به تیم فلیپ بپیوندید» نام دارد (Samsung Galaxy: Join the flip side)، یک شخصیت با نام «النا» را شاهد هستیم که سعی می‌کند آنچه را که دوستش در ابتدا به او نشان داده و راجع به آن صحبت کرده از ذهنش بیرون کند. در ابتدای ویدیو هم دوستش گلکسی زد فلیپ ۴ را به او نشان می‌دهد و از قابلیت‌های جذاب و همچنین قابلیت تاشوندگی‌اش حرف می‌زند.

شاید این مطلب جذاب باشد
بهترین ایربادهای بی‌سیم در سال ۲۰۲۳

او در پاسخ به صحبت‌های دوستش می‌گوید: «من هیچوقت به سامسونگ سوییچ نمی‌کنم چون گوشی خودم را دوست دارم». (در حالی که دوستش فقط خواسته زد فلیپ ۴ خود را به او نشان دهد). در این لحظه گوشی را هم به گونه‌ای نگه می‌دارد که مخاطب آن را ببیند. ناگفته پیداست که این گوشی یکی از آیفون‌هاست که صاحبش شیفته‌ی نوآوری زد فلیپ ۴ شده و نمی‌تواند از فکر آن بیرون بیاید.

حال او در هر لحظه و با دیدن هر چیزی، به یاد زد فلیپ ۴ و طراحی آن می‌افتد. در نهایت هم می‌بینیم که از خواب بیدار شده و سعی می‌کند گوشی آیفون خود را از وسط تا کند که بعد از عدم موفقیت در انجام این کار، بلافاصله با همان محصول، یک گلکسی زد فلیپ ۴ سفارش می‌دهد. شما می‌توانید ویدیوی تبلیغاتی سامسونگ را هم در زیر تماشا کنید.

منبع:SamMobile

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا