لپ تاپلوازم جانبی

راهنمای خرید ایرباد بی‌سیم مناسب ورزشکاران

اگر حین ورزش‌های سنگین مانند دویدن به موسیقی گوش می‌دهید و به دنبال ایرباد بی‌سیم مناسب هستید، بهتر است این ویدیو را از دست ندهید. این نوع ایرباد‌ها در وهله‌ی اول باید در برابر عرق مقاوم باشند و دوما به راحتی از گوش خارج نشوند. در ادامه به ۳ ایرباد کاملا بی‌سیم مناسب برای ورزشکاران می‌پردازیم.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

اول از همه باید گلکسی بادز پرو را معرفی کنیم که یکی از بهترین ایربادهای سامسونگ محسوب می‌شود و حدود ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان قیمت دارد. البته بهتر است قبل از خرید آن را امتحان کنید زیرا برخی کاربران با طراحی این محصول ارتباط برقرار نمی‌کنند.

دومین مدل پیشنهادی انکر Soundcore Life P2 است که برای خرید آن باید حدود ۲ میلیون تومان بپردازید. محصولات انکر در زمینه‌های مختلف حرف زیادی برای گفتن دارند و این محصول هم از این قاعده مستثنا نیست.

در نهایت نباید شیائومی بادز ۳ پرو را از قلم بیندازیم که امکانات جذابی ارائه می‌دهد و با قیمتی در حدود ۲ میلیون تومان در بازار ایران به فروش می‌رسد. این محصول هم به عنوان یک ایرباد مناسب ورزشکاران در نظر گرفته می‌شود.

دیجی‌کالا مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای دیجی‌کالا در «استاندارد حرفه‌ای محتوا و تصویر» دارند. افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند.

دیجی‌کالا به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به دیجی‌کالا مگ تَلِنت بپیوندید.

شاید این مطلب جذاب باشد
راهنمای خرید فلش لایتنینگ و حل مشکل پر شدن حافظه آیفون برای همیشه!

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید.

درباره‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا