تَلِنت (Talent)لپ تاپلوازم جانبی

بررسی کیبورد لاجیتک MX KEYS MINI؛ گران‌قیمت ولی فوق‌العاده

لاجیتک نیازی به معرفی ندارد و در زمینه‌ی ساخت وسایلی مانند ماوس، کیبورد و هدفون حرف زیادی برای گفتن دارد. در این ویدیو کیبورد لاجیتک MX KEYS MINI را بررسی می‌کنیم که اندازه‌ی جمع‌و‌جوری دارد و باید ببینیم آیا این کیبورد گران‌قیمت ارزش خرید دارد یا نه.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

بدنه کیبورد تماما فلزی است و به همین خاطر وقتی آن را در دست می‌گیرید، حس خوبی به شما منتقل می‌کند. در بخش فوقانی کیبورد شاهد بخش ضخیم‌تری هستیم که به همین خاطر مانند بسیاری از کیبورد‌ها، بدنه‌ی آن کمی شیب دارد تا بتوانید راحت‌تر تایپ کنید. بخش اصلی بدنه ضخامت ۶ میلی‌متری دارد ولی قسمت ضخیم انتهایی آن ۲ سانتی‌متر ضخامت دارد. با توجه به اینکه کیبورد ۸۱۰ گرم وزن دارد و از اندازه‌ی کوچکی بهره می‌برد، در کل کیبورد سنگینی محسوب می‌شود.

عمق کلید‌ها بسیار کم است و در این زمینه مشابه کیبورد لپ‌تاپ‌ها محسوب می‌شود. با فشردن هرکدام از کلید‌ها، مسافت ۱.۸ میلی‌متر طی می‌شود و بنابراین برای تایپ کردن حس خوبی را به کاربر منتقل می‌کند. با وجود اینکه کلید‌ها مربعی شکل هستند، ولی درون آن یک گودی دیده می‌شود. از ویژگی‌های حائز اهمیت آن باید به اتصال همزمان به سه دستگاه اشاره کنیم و بنابراین با زدن یک کلید می‌توانید بین این دستگاه‌ها سوئیچ کنید.

برای اتصال کیبورد لاجیتک MX KEYS MINI به دستگاه‌های مختلف می‌توانید از سه روش متفاوت بهره ببرید. مورد اول استفاده از بلوتوث است و به راحتی می‌توانید از این مشخصه بهره ببرید. همراه با این کیبورد یک کابل هم ارائه می‌شود که با استفاده از آن قادر به وصل کردن کیبورد به دستگاه موردنظر هستید. همچنین باید به دانگل هم اشاره کنیم که البته این دانگل در جعبه‌ی کیبورد قرار ندارد و اگر به آن نیاز دارید، باید به طور جداگانه خریداری کنید.

شاید این مطلب جذاب باشد
۱۰ ساعت هوشمند محبوب در دیجی کالا (۲۲ آبان ۱۴۰۱)

اگر شخصی‌سازی کلید‌های کیبورد اهمیت زیادی برای شما دارد، برای ویندوز یا macOS باید برنامه‌ی مخصوص لاجیتک را نصب کنید و با بهره‌گیری از آن چنین کاری را انجام دهید. در صورتیکه که بک‌لایت کیبورد خاموش باشد، با هر بار شارژ می‌توانید ۵ ماه از کیبورد بهره ببرید. در صورت روشن بودن بک‌لایت، عمر باتری به ۱۰ روز کاهش پیدا می‌کند. در مورد بک‌لایت باید بگوییم که به طور هوشمند بعد از عدم استفاده از کیبورد، خاموش می‌شود و وقتی دست را به نزدیک کیبورد می‌برید، بک‌لایت روشن می‌شود.

دیجی‌کالا مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای دیجی‌کالا در «استاندارد حرفه‌ای محتوا و تصویر» دارند. افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند.

دیجی‌کالا به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به دیجی‌کالا مگ تَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید.

درباره‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا