تَلِنت (Talent)لپ تاپلوازم جانبی

بررسی هدست سونی PULSE 3D؛ فوق‌العاده برای پلی‌استیشن ۴ و ۵

اگر برای پلی‌استشن ۴ و ۵ یا کامپیوتر PC خود به دنبال یک هدست گیمینگ با کیفیت هستید، هدست سونی PULSE 3D یکی از بهترین انتخاب‌ها محسوب می‌شود که در این ویدیو آن را بررسی می‌کنیم.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

وزن بدنه‌ی این هدست ۲۹۵ گرم است و از طراحی یکپارچه و جذابی بهره می‌برد. روی درایورهای ۴۰ میلی‌متری پلاستیک‌های منحنی تعبیه شده که طراحی آن را خاص کرده‌اند. روی هد‌بند هم شاهد بند سیلیکونی هستیم. به طور کلی از نظر طراحی وقتی این محصول را از جعبه بیرون می‌آورید، ظاهر خاص آن توجه را جلب می‌کند.

در جعبه به غیر از خود هدست شاهد دانگل، کابل AUX و کابل USB-A به USB-C هستیم. به لطف استفاده از تراشه پیشرفته، هنگام بازی کردن با صدای سه‌بعدی روبرو می‌شوید. البته این مشخصه فقط زمانی که با پلی‌استیشن ۵ بازی می‌کنید ارائه می‌شود. از نظر تفکیک و کیفیت صدا هم عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد. اگرچه درایورها قابلیت حذف نویز ندارند، اما کیفیت و حجم صدا به حدی خوب است که این هدفون می‌تواند شما را از دنیای اطراف جدا کند.

اگرچه سونی این هدست را به طور مشخص برای پلی‌استیشن ۴ و ۵ تولید کرده، ولی برای کامپیوتر و گوشی هم می‌توانید از آن بهره ببرید. از ویژگی‌های مهم آن باید به پشتیبانی از صدای ۷.۱ کاناله اشاره کنیم که این مشخصه برای گیمرها اهمیت بسیار زیادی دارد. باتری هدست سونی PULSE 3D با هر بار شارژ حدود ۱۲ ساعت دوام می‌آورد که شارژ شدن کامل هم فقط ۴۰ دقیقه تا ۱ ساعت طول می‌کشد.

شاید این مطلب جذاب باشد
روش پاک کردن برنامه های پیش فرض آیفون و دلیل انجام این کار

کیفیت صدای میکروفون هم مناسب است و در کل این هدست ساخت سونی ارزش خرید بالایی دارد. برای خرید این هدست از دیجی‌کالا باید حدود ۳ میلیون تومان بپردازید و از بین دو رنگ مشکی و سفید می‌توانید دست به انتخاب بزنید.

دیجی‌کالا مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای دیجی‌کالا در «استاندارد حرفه‌ای محتوا و تصویر» دارند. افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند.

دیجی‌کالا به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به دیجی‌کالا مگ تَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید.

درباره‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا