لپ تاپلوازم جانبی

با جاکفشی‌های جدید LG نگران بوی بد و خرابی کفش‌های خود نباشید!

LG به تازگی و در جریان نمایشگاه IFA 2022 از دو جاکفشی جالب با نام‌های Styler ShoeCase و Styler ShoeCare رونمایی کرده است.

LG شرکتی است که در نوآوری و خلق ایده‌های جالب و عجیب، شهرت زیادی دارد. اما این نوآوری‌ها فقط به تولید گجت‌های هوشمند محدود نمی‌شود. این شرکت کره‌ای به‌تازگی و در جریان نمایشگاه IFA 2022 از دو جاکفشی جدید رونمایی کرده که قابلیت‌های جالبی هم دارند.

نخستین جاکفشی که با نام Styler ShoeCase شناخته می‌شود، از یک سری امکانات بهره می‌برد که کفش‌ها را از رطوبت و حتی اشعه‌ی فرابنفش در امان نگه می‌دارد. کاربران همچنین می‌توانند چهار طبقه از این جاکفشی پنجره‌دار را روی هم قرار دهند تا هم به فضای بیشتری برای قرار دادن کفش‌های خود درون آن دسترسی پیدا کنند و هم با قرارگیری آن‌ها روی هم، فضای کمتری از محیط خانه اشغال شود. نکته‌ی جالب اینجاست که این جاکفشی از یک صفحه‌ی چرخان هم بهره می‌برد که کفش در آن می‌چرخد تا از تمامی زوایا قابل رویت باشد.

LG جاکفشی

مدل‌های پنجره‌دار Styler ShoeCase و مدل‌های دردار هم Styler ShoeCare نام دارند

جاکفشی دوم، Styler ShoeCare نام دارد. این محصول با این هدف طراحی شده که بوی بد را از کفش‌های شما رفع کند. کاربران همچنین می‌توانند یک طبقه از جاکفشی Styler ShoeCase را هم روی آن قرار دهند. نکته‌ی جالبی که در طراحی این جاکفشی‌ها وجود دارد این است که LG قبل از تولید آن، تحقیق کرده و متوجه شده برخی از افراد جوان و میان‌سال، علاقه‌ی زیادی به جمع کردن کفش‌های گران‌قیمت و لاکچری دارند. در نتیجه تصمیم گرفته محصولی را به آن‌ها ارائه دهد که می‌تواند از این کفش‌ها به خوبی مراقبت کند.

شاید این مطلب جذاب باشد
بازی‌های مبتنی بر جزیره پویا مدل‌های پرو آیفون ۱۴ در راه هستند

LG جاکفشی

Styler ShoeCase دربی شیشه‌ای و شفاف دارد و در همان نگاه نخست می‌توان متوجه شد که یک جاکفشی است. Styler ShoeCare اما در نگاه نخست شبیه به یک یخچال کوچک است. اما همین محصول کوچک نه تنها به لطف فناوری TrueSteam شرکت LG قادر است بوی بد را از کفش‌ها رفع کند بلکه می‌تواند با فناوری دیگری تحت عنوان Zeo-Dry، لذت پوشیدن دوباره‌ی آن‌ها را دوچندان کند. کاربران می‌توانند با استفاده از Styler ShoeCare، هر بار چهار کفش را خشک و بوزدایی کنند. تمام این فرایند هم در مدت ۳۷ دقیقه و با صدای ۳۵ دسی‌بل صورت می‌گیرد که اصلا صدای زیادی محسوب نمی‌شود.

اگر در خانه حضور ندارید، نیازی هم نیست نگران کفش‌های خود باشید. اپلیکیشن LG ThinQ به شما کمک می‌کند وضعیت کفش‌ها را از راه دور مورد بررسی قرار داده و هر دو جاکفشی را کنترل کنید. این شرکت کره‌ای در تلاش است تا با برندهای فعال در زمینه‌ی سبک زندگی وارد همکاری شود تا بتواند قابلیت‌های بیشتری را به اپلیکیشن خود اضافه کند.

در حال حاضر هیچ قیمتی برای این جاکفشی‌ها اعلام نشده و از این بابت هم که چه زمانی و در چه بازارهایی می‌توان به آن‌ها دسترسی داشت هم هیچ اطلاعی نداریم. باید منتظر بمانیم و ببینیم تصمیم LG در این رابطه چیست.

منبع: The Verge

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا