لپ تاپلوازم جانبیموبایل و گجت

۱۰ گوشی موبایل محبوب در دیجی‌ کالا (۷ آبان ۱۴۰۱)

بعضی برندهای گوشی نسبت به سایر گوشی‌ها میان کاربران از اقبال بیشتری برخوردارند و فروش بهتری را تجربه می‌کنند. در این مقاله به رسم هر هفته، ۱۰ گوشی موبایل محبوب دیجی کالا را به شما معرفی خواهیم کرد. انتخاب‌های این مطلب بسته به بازدید گوشی‌ها در بازه‌ی زمانی یک هفته گذشته هستند.

با دیجی‌ کالا مگ همراه باشید.

۱. شیائومی Redmi Note 11 مدل ۱۲۸ گیگابایتی

شیائومی Redmi Note 11 جزو میان‌رده‌های نسبتا جدیدی است که محبوبیتش روز به روز در بازار بیشتر می‌شود. این گوشی از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۸۰ به عنوان قلب تپنده بهره می‌برد که ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی آن را همراهی می‌کنند. نمایشگر این گوشی امولد با نرخ رفرش ۹۰ هرتز است و از یک ماژول دوربین ۴ گانه در پشت بدنه بهره می‌برد که قدرتمندترین دوربین آن ۵۰ مگاپیکسلی است. ضمنا باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۳۳ واتی را هم می‌توان از مزایای این گوشی برشمرد. این گوشی را می‌توانید همین امروز با قیمت ۵,۳۹۹,۰۰۰ تومان از فروشگاه دیجی کالا خریداری کنید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

 

۲. سامسونگ گلکسی A13 مدل ۱۲۸ گیگابایتی

این میان‌رده‌ی خوب اقتصادی سامسونگ طرفداران زیادی در میان کاربران پیدا کرده است. A13 در واقع جانشین گوشی موفق A12 به شمار می‌آید. سامسونگ برای این دیوایس اقتصادی از پردازنده‌ اگزینوس ۸۵۰ بهره گرفته که ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۸ گیگابایت رم آن را همراهی می‌کنند. نمایشگر این گوشی ۶ اینچی و از نوع IPS بوده که تراکم پیکسلی ۴۰۰ پیکسل بر اینچ را ارائه می‌کند و از کیفیت مناسبی برخوردار است. از دیگر ویژگی‌های برجسته این گوشی می‌توان به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، اندروید ۱۲ و باتری بسیار خوب ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد. این گوشی را می‌توانید امروز با قیمت ۴,۴۶۹,۰۰۰ تومان خریداری کنید.

شاید این مطلب جذاب باشد
افشای تصاویر جدیدی از رابط کاربری One UI 5.0 سامسونگ؛ طراحی تازه و کاربردی‌تر

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

 

سامسونگ گلکسی A32

۳. سامسونگ گلکسی A32 مدل ۱۲۸ گیگابایتی

پس از چند هفته دوری از فهرست محبوب‌ترین‌های دیجی‌کالا، A32 دوباره به رتبه‌های بالای این فهرست بازگشته است. صفحه‌نمایش این گوشی ۶٫۴ اینچ و از نوع پنل Super AMOLED است. دوربین اصلی A32 سنسور ۶۴ مگاپیکسلی از نوع عریض (Wide) است و یک سنسور ۸ مگاپیکسلی و ۲ سنسور ۵ مگاپیکسلی دیگر هم در کنار این دوربین اصلی مجموعه دوربین‌های قاب پشتی A32 را تشکیل داده‌اند. یک دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی هم در قاب جلویی این گوشی به کار گرفته شده است. این گوشی موبایل را هم‌اکنون می‌توانید با قیمت ۶,۳۹۹,۰۰۰ تومان از دیجی کالا تهیه کنید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

 

 

۴. سامسونگ گلکسی S21 FE مدل ۲۵۶ گیگابایتی

سامسونگ گلکسی S21 FE از پردازنده‌ی اگزینوس ۲۱۰۰ بهره می‌برد که قلب تپنده‌ی پرچم‌داران خانواده‌ی S21 بوده، از هشت گیگابایت رم برخوردار است و از ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی بهره می‌برد. نمایشگر S21 FE از نوع داینامیک امولد با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز بوده که پوشش مستحکم گوریلا گلس ویکتوس از آن محافظت می‌کند. همچنین دوربین این گوشی از یک ماژول ۳ گانه ۱۲+۸+۱۲ مگاپیکسلی تشکیل شده که شامل لنزهای واید، اولتراواید و تله‌فوتو می‌شوند. باتری گوشی هم ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است که یک روز کامل را با شما همراهی می‌کند. این گوشی را امروز می‌توانید با قیمت ۱۸,۶۰۰,۰۰۰ تومان از فروشگاه دیجی‌کالا خریداری کنید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

 

گوشی موبایل دیجی‌ کالا

۵. شیائومی پوکو X4 Pro 5G مدل ۲۵۶ گیگابایتی

در مقایسه با پوکو X3، پوکو X4 Pro 5G از پردازنده‌ی ضعیف‌تری بهره می‌برد ولی در عوض قیمت مناسب‌تر و امکانات جدیدتری برای ارائه به مشتری دارد. از جمله این امکانات برجسته می‌توان به دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی اشاره کرد که در نور مناسب، عکس‌های فوق‌العاده با کیفیتی برایتان می‌گیرد. نمایشگر امولد با حداکثر روشنایی ۷۰۰ نیت و نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی، ۶/۸ گیگابایت رم و ۶۴/۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی، پشتیبانی از فناوری ۵G، اسپیکرهای استریو و پشتیبانی از فست شارژ ۶۷ واتی (شارژ صفر تا صد در ۴۰ دقیقه) از دیگر مشخصات برجسته این گوشی پوکو به حساب می‌آیند. پوکو X4 Pro 5G را می‌توانید هم‌اکنون با قیمت ۸,۷۸۹,۰۰۰ تومان از فروشگاه دیجی‌ کالا خریداری کنید.

شاید این مطلب جذاب باشد
آیفون ۱۷ اولترا احتمالاً مجهز به تراشه‌ی ۲ نانومتری A18 اپل خواهد بود

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

 

۶. سامسونگ گلکسی A73 مدل ۲۵۶ گیگابایتی

علاقه‌مندان به میان‌رده‌های نزدیک به پرچمدار می‌توانند از این هفته گلکسی A73 سامسونگ را با امکاناتی عالی و قیمتی مناسب خریداری کنند. A73 سامسونگ به یک نمایشگر سوپر امولد پلاس ۶.۷ اینچی فوق‌العاده با کیفیت مجهز شده که نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی دارد. سامسونگ از اسنپدراگون ۷۷۸ به عنوان قلب تپنده این گوشی بهره گرفته که ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ داخلی آن را همراهی می‌کنند. ماژول ۴ گانه دوربین شامل دوربین واید ۱۰۸ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی، باتری خوب ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از فست شارژ ۲۵ واتی و اندروید ۱۲ از دیگر ویژگی‌های خوب گلکسی A73 سامسونگ به شمار می‌آیند. این گوشی موبایل را می‌توانید امروز با حدود قیمت ۱۴,۳۶۹,۰۰۰ تومان از دیجی کالا خریداری کنید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

 

 

۷. آیفون ۱۳ پرو مکس مدل ۲۵۶ گیگابایتی

بعد از سر و صداهای ممنوعیت واردات آیفون، تمام مدل‌های این گوشی یک شبه با افزایش قیمت بسیار زیادی مواجه شدند، از جمله ۱۳ پرو مکس. قدرتمندترین آیفون بازار، از همه نظر یک گوشی همه‌چیز تمام است. از پردازنده فوق قدرتمند A15 بایونیک گرفته تا ماژول چهارگانه دوربین که شامل سه سنسور ۱۲ مگاپیکسلی و یک سنسور TOF می‌شود و همچنین ۶ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی (موجود تا ۱ ترابایت) و در نهایت نمایشگر سوپر رتینا اولد فوق با‌کیفیت با تراکم پیکسلی ۴۵۸ پیکسل بر اینچ همگی دلایلی هستند که این گوشی لوکس اپل جزو محبوب‌ترین گوشی‌های هوشمند حال حاضر دنیا باشد که هم‌اکنون از فروشگاه دیجی‌کالا با قیمت ۵۲,۸۰۰,۰۰۰ تومان قابل خریداری است.

شاید این مطلب جذاب باشد
روش های جلوگیری از زود خالی شدن باتری آیفون

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

 

گوشی موبایل دیجی‌ کالا

۸. سامسونگ گلکسی S22 Ultra مدل ۱۲۸ گیگابایتی

S22 Ultra که در طراحی قلم سری نوت را به ارث برده، از پردازنده قدرتمند اگزینوس ۲۲۰۰ به عنوان قلب تپنده بهره می‌برد که ۱۲ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی آن را همراهی می‌کنند. نمایشگر S22 Ultra از نوع داینامیک امولد با تراکم پیکسلی بی‌نظیر ۵۰۰ پیکسل بر اینچ بوده و ماژول چهارگانه دوربین آن از دوربین‌های واید، اولتراواید، تله‌فوتوی پریسکوپی و تله فوتو ۱۲+۱۰+۱۰+۱۰۸ مگاپیکسلی تشکیل شده و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی آن با شارژ سریع ۴۵ واتی شارژ می‌شود و می‌تواند یک روز کامل با شما همراهی کند. این گوشی موبایل را می‌توانید با قیمت ۳۹,۰۰۰,۰۰۰ تومان از دیجی کالا خریداری کنید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

 

۹. سامسونگ گلکسی A53 مدل ۲۵۶ گیگابایتی

گلکسی A53 طی هفته‌ای که گذشت تغییرات قیمتی زیادی نداشت. سامسونگ گلکسی A53 از پردازنده‌ی اگزینوس ۱۲۸۰ بهره می‌برد و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی دارد که ۸ گیگابایت رم آن را همراهی می‌کند. سامسونگ در این گوشی از یک نمایشگر سوپر امولد با تراکم پیکسلی ۴۰۷ پیکسل بر اینچ استفاده کرده که نرخ به‌روزرسانی آن به ۱۲۰ هرتز و حداکثر روشنایی‌اش به ۸۰۰ نیت می‌رسد که برای یک میان‌رده فوق‌العاده است. دوربین ۴ گانه با دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع ۲۵ واتی و پشتیبانی از تکنولوژی ۵G از دیگر مشخصات برجسته این کهکشانی جدید سامسونگ هستند. گلکسی A53 را می‌توانید امروز با قیمت ۱۱,۵۹۹,۰۰۰ تومان خریداری کنید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

 

شاید این مطلب جذاب باشد
تجهیزات لازم برای تولید محتوا در اینستاگرام کدام اند ؟

۱۰. شیائومی ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس مدل ۱۲۸ گیگابایتی

ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس مناسب افرادیست که یک گوشی میان‌رده‌ی رو به بالا با ظاهری مشابه پرچمداران می‌خواهند. این گوشی از یک نمایشگر با کیفیت سوپر امولد ۶.۶۷ اینچی با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد که توسط گوریلا گلس ۵ محافظت می‌شود. دایمنسیتی ۹۲۰ از شرکت مدیاتک به عنوان قلب تپنده در این گوشی انجام وظیفه می‌کند که ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی آن را همراهی می‌کنند. ماژول سه‌گانه دوربین در پشت بدنه از سه دوربین ۲+۸+۱۰۸ مگاپیکسلی تشکیل شده و دوربین سلفی هم ۱۶ مگاپیکسلی است. اندروید ۱۱، باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از فست‌شارژ ۱۲۰ واتی از دیگر مشخصات برجسته این گوشی به شمار می‌آیند. شیائومی ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس را می‌توانید امروز با قیمت ۹,۶۹۰,۰۰۰ تومان از دیجی کالا خریداری کنید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا