کالای الکترونیکلپ تاپلوازم جانبی

۱۰ لپ‌تاپ محبوب در دیجی کالا (۲۳ آبان ۱۴۰۱)

برای خرید لپ‌ تاپ، کاربران با برند‌ها و گزینه‌های مختلفی روبه‌رو هستند که طبیعتاً باید بر اساس نیاز و بودجه‌ی قیمتی مد نظرشان برای خرید اقدام کنند. در این مقاله به رسم همیشه قصد داریم تا نگاهی کوتاه به ۱۰ لپ‌تاپ محبوب در دیجی کالا بیندازیم و آن‌ها را برای خرید به شما معرفی کنیم.

شایان ذکر است که انتخاب‌های این مطلب بسته به محبوبیت و بازدید کاربران عزیز فروشگاه دیجی‌ کالا از لپ‌ تاپ‌ها در بازه زمانی یک هفته‌ی گذشته هستند.

۱. لپ‌‌تاپ ۱۵٫۶ اینچی ایسوس مدل X543MA

لپ‌‌تاپ مدل X543MA-DM1098 ایسوس مجهز به نمایشگر ۱۵٫۶ اینچی TFT LED-backlit LCD با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل Full HD است. قلب تپنده‌ی این لپ‌‌تاپ را پردازنده‌ی Celeron تشکیل می‌دهد که ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم از نوع DDR4 و ۱ ترابایت حافظه‌ی از نوع SSD آن را همراهی می‌کنند. منبع تغدیه‌ی این محصول باتری لیتیوم-یون ۳ سلولی با ظرفیت ۳۳ وات ساعت است که ایسوس وعده‌ی شارژدهی ۶ ساعته را به کاربران این لپ‌‌تاپ داده است. این لپ‌تاپ با قیمتی حدود ۵,۹۰۰,۰۰۰ تومان در فروشگاه اینترنتی دیجی‌ کالا برای فروش در دسترس کاربران قرار گرفته است.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۲. لپ‌تاپ ۱۷.۳ اینچی MSI مدل Raider GE76 12UGS

این لپ‌تاپ به صفحه‌نمایش با ابعاد ۱۷.۳ اینچی و رزولوشن ۲۵۶۰×۱۴۴۰ پیکسل از نوع IPS مجهز شده است. سخت‌افزار این محصول کاملا به‌روز بوده و پردازنده مدل ۱۲۷۰۰H سری Core i7 شرکت اینتل، گواه این قضیه است. حافظه رم از نوع DDR4 و وجود پردازنده گرافیکی مجزای NVIDIA GeForce MX350 با دو گیگابایت حافظه پردازشی مجزا در کنار حافظه‌ی یک ترابایتی بسیار پر سرعت از نوع PCIe NVMe M.2 SSD، جای هیچ گونه شکی برای ایدئال بودن این لپ‌تاپ برای افرادی که نیاز به انجام امور گرافیکی نیمه حرفه‌ای را دارند، باقی نمی‌گذارد. شما کاربران دیجی کالا مگ می‌توانید این لپ‌تاپ شرکت MSI را با قیمت ۹۹,۴۸۵,۰۰۰ تومان از دیجی کالا خریداری نمایید.

شاید این مطلب جذاب باشد
ویوو رسماً اسپانسر جام جهانی ۲۰۲۲ قطر شد

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۳. لپ‌تاپ ۱۶.۲ اینچی مک‌بوک پرو ۲۰۲۱ اپل

سری مک‌بوک پروهای اپل نیازی به تعریف ندارند. این لپ‌تاپ به صفحه‌نمایش با ابعاد ۱۶.۲ اینچی با رزولوشن ۲۲۳۴×۳۴۵۶ پیکسل از نوع Liquid Retina XDR مجهز شده که توانایی نمایش ۲۵۴ پیکسل در هر اینچ را دارد. قلب تپنده‌ی این محصول، پردازنده‌ی M1 پرو است که توانایی ارائه عملکرد بسیار خوبی در اجرای نرم‌افزار‌های کاربردی و سنگین دارد. از دیگر قابلیت‌های این لپ‌تاپ می‌توان به درگاه‌های زیاد، حافظه‌ی ۶۴ گیگابایتی و وزن ۲.۱ کیلوگرمی آن اشاره کرد. این لپ‌تاپ شرکت اپل با حدود قیمت ۸۹,۴۳۱,۰۰۰ تومان برای فروش در فروشگاه آنلاین دیجی‌ کالا قرار دارد.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۴. لپ‌تاپ ۱۵.۶ اینچی ایسوس مدل TUF Gaming F15

این لپ‌تاپ به صفحه‌نمایش با ابعاد ۱۵.۶ اینچ و رزولوشن ۱۰۸۰×۱۹۲۰ پیکسل از نوع IPS مجهز شده است. صفحه‌نمایشی که توانایی ارائه‌ی رفرش ریت ۱۴۴ هرتز را دارد. حضور پردازنده‌ی مدل ۱۲۷۰۰H Core i7 شرکت اینتل که توانایی ارائه حداکثر فرکانس کاری ۴.۷ گیگاهرتز را دارد، در کنار پردازنده گرافیکی قدرتمند GEFORCE RTX3060 شرکت NVIDIA، نوید عملکرد بسیار خوبی را برای این لپ‌تاپ می‌دهد. شما می‌توانید این لپ‌تاپ را با قیمت ۴۹,۰۰۰,۰۰۰ تومان از دیجی کالا خریداری نمایید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۵. لپ‌تاپ ۱۵.۶ اینچی MSI مدل GF63 11SC-i7

مدل GF63 11SC-i7 شرکت MSI یک لپ‌تاپ مخصوص بازی ا‌ست که بدنه‌ی فلزی و مقاومی دارد و با پردازنده‌‌ی نسل جدید اینتل، یعنی Core i7 10800H با فرکانس پردازنده‌ی ۲.۳ تا ۴.۶ گیگاهرتز و ۲۴ مگابایت حافظه‌‌‌ی کش، یک لپ‌ تاپ قدرتمند به حساب می‌آید. این محصول شرکت MSI به پردازنده‌ی گرافیکی عالی Geforce GTX1650 انویدیا با ۴ گیگابایت حافظه اختصاصی هم مجهز شده است؛ صفحه‌نمایش این لپ‌تاپ ۱۵.۶ اینچی، با دقت Full HD و تراکم پیکسلی ۱۹۲۰×۱۰۸۰ کاملا برای بازی و کارهای گرافیکی مناسب است. این محصول با قیمتی در حدود ۳۳,۹۰۰,۰۰۰ تومان در فروشگاه آنلاین دیجی‌ کالا در دسترس است.

شاید این مطلب جذاب باشد
راهنمای خرید گوشی دست دوم اندروید و آیفون

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۶. لپ‌تاپ ۱۷.۳ اینچی ایسوس مدل VivoBook 17 X712EQ-A

ایسوس این مدل را با یک پنل ۱۷.۳ اینچی با رزولوشن Full HD طراحی کرده است. پردازنده‌ی ۱۱۶۵G7 اینتل با حداکثر فرکانس کاری ۴.۷ گیگاهرتزی از پس انجام و اجرای اکثر برنامه‌‌های سنگین برخواهد آمد. برای این لپ‌تاپ ۱ ترابایت حافظه از نوع SSD PCIe NVMe در نظر گرفته شده که فضای مناسبی را برای ذخیره‌سازی اطلاعات در اختیار شما قرار خواهد داد. همچنین وجود پورت‌های متنوع و پرسرعت دست شما را برای جابجایی اطلاعات باز خواهد گذاشت. این لپ‌‌تاپ شرکت ایسوس با قیمت ۳۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان در دسترس است.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۷. لپ‌تاپ ۱۶.۱ اینچی HP مدل OMEN 16

این لپ‌تاپ شرکت HP، به صفحه‌نمایش با ابعاد ۱۶.۱ اینچ با رزولوشن ۱۰۸۰×۱۹۲۰ پیکسل مجهز شده است. پردازنده اینتل مدل ۱۱۴۰۰H سری Core i5 با توانایی ارائه حداکثر فرکانس کاری ۴.۵ گیگاهرتز در کنار پردازنده گرافیکی قدرتمند GeForce RTX 3050Ti شرکت NVIDIA به انجام وظیفه می‌پردازد. از دیگر قابلیت‌های این محصول می‌توان به عمر باتری ۵ ساعته آن اشاره کرد. این لپ‌تاپ HP را با قیمتی در حدود ۳۳,۸۰۰,۰۰۰ تومان در فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا در دسترس است.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۸. لپ‌تاپ ۱۵.۶ اینچی ایسر مدل Aspire 3 A315-58-320P-B

لپ‌تاپ ایسر مدل Aspire 3 A315-58-320P-B از محصولات پرفروش این شرکت به شمار می‌رود که به نمایشگر ۱۵.۶ اینچی مجهز شده است. این لپ‌تاپ از پردازنده‌ی ساخته شده توسط شرکت اینتل با مدل ۱۱۱۵G4 از سری Core i3 بهره می‌برد. همچنین، ۴ گیگابایت رم از نوع DDR4 در این لپ‌تاپ تعبیه شده که امکان ارتقای این میزان به ۱۶ گیگابایت هم وجود دارد. می‌توانید این لپ‌تاپ را با قیمت ۱۲,۳۹۰,۰۰۰ تومان از دیجی کالا تهیه کنید.

شاید این مطلب جذاب باشد
علل داغ شدن بیش از حد لپ تاپ و راه های جلوگیری از آن

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

لپ تاپ دیجی کالا

۹. لپ‌‌تاپ ۱۵.۶ اینچی لنوو مدل IdeaPad Gaming 3

لنوو یک لپ‌‌تاپ مقرون‌به‌صرفه و با کیفیت را تولید کرده تا بازی کردن خرجی برای گیمرها نداشته باشد. پردازنده‌ی Core i5 اینتل با ۸ مگابایت حافظه‌ی کش که می‌تواند در سرعت پردازش اطلاعات تاثیرگذاری مثبتی داشته باشد، حافظه‌ی رم ۱۶ گیگابایتی از نوع DDR4 که باعث سرعت بالاتری در اجرای برنامه‌ها می‌شود و می‌توانید برنامه‌هایی را مانند سری ادوبی باهم بدون لَگ و هَنگ اجرا کنید. پردازنده‌ی گرافیکی GeForce GTX 1650 انویدیا با ۴ گیگابایت حافظه‌ی اختصاصی مجموعه مشخصات سخت‌افزاری این لپ‌‌تاپ هستند. شما می‌توانید این لپ‌تاپ را با قیمت ۲۹,۳۰۰,۰۰۰ تومان از دیجی کالا خریداری کنید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۱۰. لپ‌تاپ ۱۵.۶ اینچی دل مدل VOSTRO 3510-A

این لپ‌تاپ ۱۵.۶ اینچی وزن پایینی دارد و برای جابه‌جایی و حمل نقل یک گزینه ایدئال محسوب می‌شود. دل برای این مدل از پردازنده قدرتمند Core i7 1165G7 اینتل استفاده کرده که قدرت پردازشی بالایی دارد. در کنار این پردازنده از گرافیک مدل GeForce MX 350 که محصول شرکت NVIDIA است بهره برده شده که می‌تواند توان اجرایی لپ‌تاپ را بالا ببرد. این مدل دارای ۱ ترابایت هارد دیسک به همراه ۵۱۲ گیگابایت حافظه از نوع SSD NVMe است که یک فضای مناسب برای ذخیره‌سازی اطلاعات در اختیارتان قرار خواهد داد. شما می‌توانید این لپ‌تاپ را با قیمت ۲۹,۳۰۰,۰۰۰ تومان از دیجی کالا خریداری کنید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا