لپ تاپلوازم جانبیموبایل و گجت

۱۰ دوربین عکاسی محبوب در دیجی کالا (۲۴ شهریور ۱۴۰۱)

خرید یک دوربین عکاسی حرفه‌ای، دنیایی از لذت و هیجان را برای شما به همراه می‌آورد. از یک سفر خانوادگی کنار دریا گرفته تا یک پیکنیک ساده، از تماشای یک مسابقه‌ی پرهیجان با دوستان گرفته تا یک کوهنوردی طولانی و نفس‌گیر؛ همه چیز وقتی یک دوربین عکاسی دارید، برای شما جذاب و تماشایی است. شرکت‌های پرآوازه‌ای نظیر سونی، کانن و نیکون گستره‌ی وسیعی از دوربین‌ها از رده‌ی مبتدی گرفته تا حرفه‌ای را در دسترس کاربران قرار داده‌اند. اگر شما هم جزو علاقمندان به دوربین‌های عکاسی هستید، در این مطلب ۱۰ دوربین عکاسی محبوب در دیجی کالا را به شما معرفی می‌کنیم.

توجه داشته باشید که معیار چینش دوربین‌ها در این مطلب، مقدار بازدید آن‌ها توسط کاربران در صفحه فروشگاه بوده است. بنابراین اگر قصد خرید دوربین عکاسی را دارید از شما دعوت می‌کنیم که با دیجی‌ کالا مگ همراه باشید.

دوربین عکاسی دیجی‌کالا

۱. دوربین دیجیتال کانن مدل EOS 4000D به همراه لنز ۱۸-۵۵ میلی متر DC III

دوربین عکاسی جدید EOS 4000D از شرکت کانن، جدیدترین دوربین از سری دوربین‌های DSLR رده‌پایین کانن است که به تازگی معرفی شده است. این دوربین همه آنچه که از یک دوربین ارزان قیمت DSLR انتظار دارید (مانند حسگر بزرگ APS-C، منظره‌یاب نوری، کنترل‌ دستی نوردهی، امکان نصب فلاش‌های اکسترنال و عکاسی در آتلیه و…) را در اختیارتان می‌گذارد. البته یکی از عجیب‌ترین طراحی‌ها در این دوربین (و البته در بین دوربین‌های DSLR دیگر بازار) حذف دکمه‌ی On/Off یا همان دکمه روشن و خاموش در آن است. شما می‌توانید این دوربین عکاسی را با قیمت ۱۰,۴۰۰,۰۰۰ تومان از فروشگاه دیجی‌ کالا خریداری نمایید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۲. دوربین دیجیتال نیکون مدل D7500 به همراه لنز ۱۸-۱۴۰ میلی متر VR AF-S DX

دوربین D7500 نیکون به سنسور ۲۰.۹ مگاپیکسلی APS-C با فرمت DX مجهز شده است. هرچند که روی کاغذ ممکن است که در مقایسه با دوربین‌های ۲۴ مگاپیکسلی، دوربین D7500 در یک رده پایین‌تر قرار بگیرد، اما ISO1,640,000 می‌تواند در ثبت تصاویری خارق‌العاده بیش از هرگونه فاکتورهای دیگری کمک کننده باشد. یکی از قابلیت‌های بسیاری کلیدی دوربین D7500 این است که می‌توانید روی ۵۱ نقطه فوکوس داشته باشید. دوربین D7500 می‌تواند ویدئوهایی با کیفیت ۴K UHD ضبط کند و حتی امکان ضبط تایم‌لپس‌ با چنین کیفیت تصویری نیز فراهم است. این دوربین عکاسی با قیمت ۳۳,۹۵۰,۰۰۰ تومان در فروشگاه دیجی‌ کالا به فروش می‌رسد.

شاید این مطلب جذاب باشد
سریع ترین راه برای تمیز کردن کیف تلفن همراه در خانه

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

دوربین عکاسی دیجی‌کالا

۳. دوربین دیجیتال کانن مدل EOS 2000D به همراه لنز ۱۸-۵۵ میلی متر DC III

دوربین کانن EOS 2000D با حسگر CMOS‌، پردازشگر DIGIC 4+، حداکثر رزولوشن ۶۰۰۰ × ۴۰۰۰، دقت موثر حسگر ۲۴.۱ مگاپیکسل، نسبت ابعاد عکس ۳:۲ – ۴:۳ – ۱۶:۹ – ۱:۱ همراه با فرمت غیر فشرده عکس RAW و قطع APS-C در اختیار کاربران قرار گرفته است. ایزوی دوربین کانن ۲۰۰۰D برابر ۶۴۰۰ (۱۲۸۰۰ ایزوی گسترش یافته) است که امکان کار در محیط‌های نوری ضعیف را هم میسر کرده است. گفتنی است که Canon 2000D علاوه بر قدرت عکاسی پیاپی سه فریم‌برثانیه دارای طول‌ عمر باتری تا ۵۰۰ شات یا به‌عبارتی‌ دیگر عملکرد یک ساعت و سی دقیقه‌ای با رزولوشن ۲۴.۱MP هم است. این دوربین عکاسی با قیمت ۱۱,۲۰۰,۰۰۰ تومان در فروشگاه دیجی‌ کالا به فروش می‌رسد.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۴. دوربین دیجیتال سونی مدل Cyber-shot DSC-HX400V

دوربین سایبرشات DSC-HX400V در ماه فوریه ۲۰۱۴ از سوی سونی معرفی شده است. این دوربین در عین حالی که از یک لنز با توانایی بزرگنمایی ۵۰ برابری بهره می‌برد و قادر به شکار کردن دورترین سوژه‌هاست، می‌تواند در فاصله‌ای به نزدیکی یک سانتیمتر نیز برای عکاسی ماکرو بر روی سوژه فوکوس نماید. این محصول از یک نمایشگر LCD سه اینچی XtraFine با دقت ۹۲۰,۰۰۰ نقطه با قابلیت چرخش محدود حول یک محور استفاده می‌کند. شما قادر خواهید بود تصاویر ویدیویی را با کیفیت Full HD با سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه ضبط کنید. حالت ضبط تصاویر با فرمت سینمایی ۲۴p نیز برای این دوربین در نظر گرفته شده است. این دوربین عکاسی با قیمت ۲۳,۰۰۰,۰۰۰ تومان در فروشگاه دیجی کالا به فروش می‌رسد.

شاید این مطلب جذاب باشد
اکسپریا ۱ مارک ۵ سونی ممکن است قیمتی کمتر از نسل قبلی داشته باشد

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

دوربین عکاسی دیجی‌کالا

۵. دوربین دیجیتال کانن مدل EOS 2000D به همراه لنز ۱۸-۵۵ میلی متر IS II

مدل «۲۰۰۰D» در سری دوربین‌های مبتدی DSLR کانن قرار می‌گیرد. دوربین کانن «EOS 2000D» از حسگر ۲۴.۱ مگاپیکسلی CMOS و پردازشگر تصویر +DIGIC 4 بهره می‌برد که ترکیب این دو، ثبت تصاویری با کیفیت فوق‌العاده را حتی در شرایط نوری ضعیف تضمین خواهد کرد. این دوربین خوش‌دست، ۴۷۵ گرم وزن دارد. سمت راست بدنه‌‎ی این دوربین، یک برآمدگی دارد تا راحت‌تر در دست جای گیرد. Canon EOS 2000D دارای یک صفحه‌نمایش LCD در اندازه‌ی سه‌ اینچ با دقت ۹۲۰۰۰۰ نقطه و چشمی اپتیکال است. کاربران می‌توانند این دوربین عکاسی را با قیمت ۱۱,۸۵۰,۰۰۰ تومان از فروشگاه دیجی کالا خریداری کنند.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

دوربین عکاسی دیجی‌کالا

۶. دوربین عکاسی نیکون مدل D3500 به همراه لنز ۱۸-۵۵ میلی متر VR AF-P

دوربین نیکون Nikon D3500 مدل پیشرفته‌تری نسبت به مدل موفق و پرطرفدار D3400 این شرکت به شمار می‌آید. نیکون در این دوربین از پردازشگر EXPEED 4 استفاده کرده که اگرچه این بهترین پردازنده نیکون نیست، اما دوربین نیکون Nikon D3500 می‌تواند با استفاده از آن، با سرعت ۵ فریم بر ثانیه عکاسی کند و حساسیت خود را تا ISO 25,600 بالا ببرد که برای عکاسی و فیلم‌برداری در نور کم بسیار کاربرد دارد. این محصول با وزن ۳۶۵ گرم، حدود ۱۰ درصد سبک‌تر از ۳۹۵ گرمی D3400 است. در نهایت باید به باتری این محصول اشاره کنیم که قادر است تا ۱۵۵۰ شات عکس بگیرد. کاربران می‌توانند این دوربین عکاسی را با قیمت ۱۶,۲۰۰,۰۰۰ تومان از فروشگاه دیجی کالا خریداری نمایند.

شاید این مطلب جذاب باشد
شرکت چینی بیانکا سال ۲۰۲۴ اولین خودروی خود را عرضه می‌کند

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۷. دوربین دیجیتال نیکون مدل Coolpix P1000

P1000 به عنوان مدل جانشین نیکون P900 معرفی شد که زوم اپتیکال ۱۲۵ برابری دارد. این مقدار از زوم اپتیکال، P1000 را تبدیل به غولی در میان دوربین‌های سوپرزوم معرفی کرده است. در قسمت سنسور، P1000 تفاوت زیادی با نسل پیشین خود ندارد و از همان سنسور ۱۶ مگاپیکسلی ۱/۲.۳ اینچی بهره می‌برد که امکان عکاسی در بازه‌ی ۱۰۰ تا ۶۴۰۰ را در کنار ثبت تصاویر خام به کاربران می‌دهد. P1000 در قسمت فیلمبرداری قابلیت ضبط ویدیوهایی با رزولوشن ۴K و نرخ ۲۵ یا ۳۰ فریم بر ثانیه در کنار ویدیوهایی با رزولوشن ۱۰۸۰P را دارد. شما می‌توانید این محصول را با قیمت ۳۲,۹۳۰,۰۰۰ تومان از فروشگاه دیجی کالا خریداری نمایید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۸. دوربین دیجیتال کانن مدل Powershot G1X Mark II

این دوربین را باید پیشرفته‌ترین دوربین کامپکت دنیا دانست. اندازه سنسور تصویر آن با اختلاف زیادی بیشتر از سایر دوربین‌های کامپکت است. قلب G1X MKII یک سنسور ۱.۵ اینچی CMOS ساخت کانن است که مساحت آن از سنسور به کار گرفته شده در مدل قبلی کم‌تر است. طبق اعلام رسمی شرکت کانن این دوربین با نسبت تصویر ۳:۲ می‌تواند با دقت ۱۲.۸ مگاپیکسل و با نسبت تصویر ۴:۳ که از تمامی سطح این سنسور استفاده می‌کند، با دقت ۱۳.۱ مگاپیکسل تصاویر را ثبت نماید. G1X مدرن‌تر از مدل گذشته خود بوده و به تکنولوژی NFC و شبکه‌ی Wifi نیز تجهیز شده که می‌تواند به تلفن هوشمند یا تبلت شما متصل شود. کاربران می‌توانند این دوربین را با قیمت ۱۶,۰۰۰,۰۰۰ تومان از دیجی کالا نمایند.

شاید این مطلب جذاب باشد
۱۰ پاوربانک محبوب در دیجی کالا (۱۷ آبان ۱۴۰۱)

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۹. دوربین دیجیتال نیکون مدل D5600 به همراه لنز ۱۸-۵۵ میلی متر VR AF-P

Nikon D5600 یک دوربین عکاسی DSLR درخشان، جمع‌و‌جور و شیک است که قابلیت تصویر‌برداری چندرسانه‌ای را با فناوری بی‌سیم چند منظوره ترکیب کرده است. تنها تفاوت بارز این دوربین با مدل قبلی و پرفروش خود D5500، دارا بودن قابلیت SnapBridge است که این دوربین را به یک دوربین بسیار هوشمند جهت انتقال داده به کامپیوتر و موبایل تبدیل کرده است. مانند مدل قبلی، برای D5600 هم یک سنسور با قطع APS-C (۲۳.۵x۱۵.۶ میلی‌متر) تعبیه شده است. شما می‌توانید این دوربین عکاسی را با قیمت ۲۴,۱۹۵,۰۰۰ تومان از فروشگاه دیجی کالا خریداری کنید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۱۰. دوربین دیجیتال بدون آینه کانن مدل EOS M100 به همراه لنز ۱۵-۴۵ میلی متر

این دوربین یک صفحه‌نمایش LCD لمسی دارد که برای سلفی بسیار مناسب است و برای استفاده آسان تا ۱۸۰ درجه می‌چرخد. این محصول کانن دارای مجموعه‌ای کامل از ویژگی‌های بی‌سیم برای پخش تصاویر شما در رسانه‌های اجتماعی است. این دوربین از لنز کانن EF-M استفاده می‌کند و همچنین می‌تواند از طریق یک آداپتور اختیاری از لنز EF هم بهره ببرد. عکاسانی که مایل به استفاده از یک دوربین کامپکت و قدرتمند هستند، عملکرد M100 با یک حسگر ۲۴٫۲ مگاپیکسلی APS-C CMOS و پردازنده‌ی DIGIC 7 آن‌ها را راضی خواهد کرد تا عکس‌های سریع را در حساسیت تا ISO 25600 به ثبت برسانند. M100 توانایی ضبط فیلم با کیفیت بالا را تا ۶۰ فریم در ثانیه نیز دارد. این دوربین عکاسی با قیمت ۲۵,۵۰۰,۰۰۰ تومان در فروشگاه دیجی کالا به فروش می‌رسد.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا