لپ تاپلوازم جانبیموبایل و گجت

گوشی‌های سری ردمی نوت ۱۲ در تاریخ ۵ آبان معرفی می‌شوند

طی روزهای گذشته گزارش‌های زیادی در مورد احتمال معرفی گوشی‌های سری ردمی نوت ۱۲ طی روزهای آینده منتشر شده است. حالا بر اساس اعلام رسمی شیائومی، این گوشی‌ها در تاریخ ۲۷ اکتبر (۵ آبان) رسما معرفی خواهند شد.

در همین زمینه یک پوستر هم منتشر شده که ماژول دوربین یکی از گوشی‌های این سری را نشان می‌دهد. در این پوستر شاهد ماژول دوربین مبتنی بر دو دوربین بزرگ و یک دوربین کوچک هستیم که فلش باریک هم در سمت راست بخش پایینی آن دیده می‌شود. به طور کلی این ماژول دوربین عملا تفاوت زیادی با طراحی ماژول دوربین گوشی‌های سری ردمی نوت ۱۱T پرو ندارد. به نظر می‌رسد تنها تفاوت ظاهری همان شکل و شمایل فلش دوربین است.

حالا که شیائومی تاریخ معرفی این گوشی‌ها را رسما اعلام کرده، طی روزهای آینده بخشی از مشخصات آن‌ها رسما توسط این شرکت تایید خواهد شد. بر اساس اسناد فاش شده، به نظر می‌رسد این خانواده از ۴ گوشی ردمی نوت ۱۲، نوت ۱۲ پرو، نوت ۱۲ پرو پلاس و نوت ۱۲ پرو اولترا تشکیل شده است. از نظر سرعت شارژ هم احتمالا یکی از گوشی‌ها از سرعت شارژ ۲۱۰ واتی بهره می‌برد که سرعت بسیار بالایی محسوب می‌شود.

تمام گوشی‌های سری ردمی نوت ۱۲ قرار است با نمایشگرهای AMOLED دارای رفرش ریت بالا عرضه شوند و مدل‌های پرو از چیپست دایمنسیتی ۱۰۸۰ بهره می‌برند. ظاهرا این گوشی‌ها اوایل ۲۰۲۳ راهی بازارهای جهانی خواهند شد.

منبع: GizmoChina

شاید این مطلب جذاب باشد
لپ تاپ صنعتی انتخابی عالی برای کسانی که در شرایط نامتعارف مشغول به کارند!

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا