لپ تاپلوازم جانبیموبایل و گجت

گلکسی M04 احتمالاً با نام A04e در برخی بازارها عرضه می‌شود

اطلاعات منتشر شده از یک وب‌سایت صدور گواهینامه بلوتوث حاکی از آن است که سامسونگ احتمالاً روی گوشی هوشمند اقتصادی جدیدی به نام  گلکسی A04e با شماره مدل «SM-A042F» کار می‌کند. با این حال به نظر می‌رسد که گلکسی A04e همان نسخه‌ی ری‌برند شده‌ی گلکسی M04 خواهد بود که چند ماه قبل در یک بنچمارک معتبر قرار گرفت. انتظار می‌رود که سامسونگ به‌زودی از هر دو گوشی هوشمند مذکور رونمایی کند، زیرا صفحه‌ی راهنمای کاربری آن‌ها اکنون به صورت آنلاین در دسترس قرار گرفته است.

در حال حاضر اطلاعات چندانی در مورد گوشی‌های هوشمند گلکسی M04 و گلکسی A04e در دسترس نیست، اما طبق اطلاعات فاش شده از بنچمارک گلکسی M04، پردازنده‌ی هلیو G35 مدیاتک با پردازنده‌ی گرافیکی PowerVR Rogue GE8320 به عنوان قلب تپنده‌ی این گوشی هوشمند به انجام وظیفه می‌پردازند. باید اشاره کنیم که این تراشه‌ی مدیاتک به هشت هسته‌ی ARM Cortex-A53 با فرکانس ۲٫۳ گیگاهرتز مجهز شده که هر هشت هسته‌ی آن با فرکانس کاری یکسان کار می‌کنند.

گلکسی M04

در کنار این پردازنده، احتمالاً ۳ گیگابایت حافظه‌ی رم و و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی تعبیه خواهد شد که کاربران می‌توانند برای افزایش فضای دخیره‌سازی این گوشی از کارت حافظه‌ی میکرو SD نیز بهره ببرند. همچنین گفته می‌شود که سیستم‌عامل اندروید ۱۲ به صورت پیش‌فرض روی این گوشی هوشمند نصب خواهد شد که رابط کاربری OneUI 4.0 سامسونگ را اجرا خواهد کرد. بر اساس اطلاعات منتشر شده از صفحه‌ی راهنمای کاربری گلکسی M04 و گلکسی A04e، این گوشی‌ها از یک سیستم دوربین دوگانه بهره می‌برند.

آن طور که به نظر می‌رسد سامسونگ از سنسور ۱۳ مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی در گلکسی M04 بهره خواهد برد و علاوه بر آن سنسور ۲ مگاپیکسلی عمق میدان در ماژول دوربین این گوشی‌ به ایفای نقش می‌پردازد. همچنین دوربین اصلی این گوشی‌ قابلیت فیلم‌برداری ۱۰۸۰p با کیفیت FHD را به کاربران ارائه می‌دهد.

شاید این مطلب جذاب باشد
چگونه بفهمیم تاچ گوشی یا LCD خراب است؟

روی پنل جلویی این گوشی‌ هوشمند اقتصادی نیز یک سنسور ۸ مگاپیکسلی سلفی قرار خواهد گرفت که کاربران می‌توانند از آن برای برقراری تماس‌های ویدیویی و گرفتن عکس‌های سلفی بهره ببرند. همچنین اسکنر اثر انگشت روی دکمه‌ی پاور این گوشی ادغام شده است. با توجه به اقتصادی بودن این محصول جدید سامسونگ، حاشیه‌های زیادی نمایشگر این گوشی هوشمند را احاطه می‌کنند.

شایعات حاکی از آن است که یک باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت هم به عنوان منبع تغذیه‌ی این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده که با شارژر ۱۵ واتی انرژی مجدد آن تأمین می‌شود. پیش‌تر گلکسی M04 سامسونگ با شماره مدل SM-M045F/DS در وب‌سایت Wi-Fi Alliance قرار گرفت و مشخص شد که این گوشی با پشتیبانی از Wi-Fi تک بانده روانه‌ی بازار می‌شود. طبق شنیده‌ها، این گوشی هوشمند اقتصادی فقط از باند ۲.۴ گیگاهرتز پشتیبانی می‌کند.

صفحه‌ی راهنمای کاربری گلکسی M04 جزئیات بیشتری از این گوشی ارائه نداده، اما به لطف افشاگران دیگر مشخصات فنی این گوشی هوشمند فاش شده است. گلکسی M04 مجهز به نمایشگر ۵.۷ اینچی LCD خواهد بود که از رفرش ریت ۹۰ هرتزی، رزولوشن ۱۵۲۰ در ۷۲۰ پیکسل، حداکثر روشنایی نمایشگر ۶۰۰ نیت، نسبت تصویر ۱۹:۹ و تراکم پیکسلی ۲۹۵ ppi پشتیبانی خواهد کرد. ظاهراً سامسونگ برای محافظت از پنل این گوشی، از گوریلا گلس ویکتوس که مقاومت بسیار خوبی در برابر ضربات دارد استفاده خواهد کرد و حفره‌ی نمایشگر نیز پذیرای دوربین سلفی این گوشی خواهد بود.

گلکسی M04

هنوز از زمان معرفی گوشی‌های جدید گلکسی M04 و گلکسی A04e اطلاعاتی در دسترس نیست. اگرچه این دو گوشی نسخه‌ی ری‌برند شده‌ی یکدیگر هستند، اما سامسونگ احتمالا آن‌ها را به طور جداگانه معرفی می‌کند، زیرا هر دو گوشی سری M و سری A بازارهای مختلفی را هدف قرار می‌دهند. گوشی‌های سری M معمولاً کمتر در دسترس هستند و عمدتاً در بازارهای در حال توسعه مانند هند بیشتر یافت می‌شوند.

شاید این مطلب جذاب باشد
تنظیمات هندزفری در گوشی سامسونگ

منبع: Sammobile

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا