لپ تاپلوازم جانبیموبایل و گجت

گلکسی A54 با باتری نسبتا بزرگ‌تر راهی بازار می‌شود

سامسونگ قصد دارد به زودی از گوشی گلکسی A54 رونمایی کند که ظاهرا پیش از پایان رسیدن سال ۲۰۲۲ یا اوایل ۲۰۲۳ شاهد رونمایی از این گوشی میان‌رده خواهیم بود. حالا بر اساس اطلاعات فاش شده، می‌توانیم به ظرفیت باتری این گوشی بپردازیم.

به طور مشخص گوشی گلکسی A53 از باتری ۴۸۶۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد که البته در تبلیغات به عنوان یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مطرح شد. اما حالا گفته می‌شود نسل بعدی این گوشی یعنی گلکسی A54 از باتری ۴۹۰۵ میلی‌آمپر ساعتی استفاده می‌کند که این یعنی به احتمال زیاد به عنوان یک باتری ۵۱۰۰ میلی‌آمپر ساعتی معرفی می‌شود.

گلکسی A54

هنوز مشخص نیست که آیا این گوشی با شارژر راهی بازار می‌شود یا نه. در زمینه‌ی سرعت شارژ هم با توجه به رویکرد محافظه‌کارانه‌ی سامسونگ، به احتمال زیاد با سرعت ۲۵ واتی روبرو می‌شویم که برای یادآوری باید بگوییم که گوشی‌های S22 و S22 پلاس هم از همین سرعت بهره می‌برند.

S23 مجهز به دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی است ولی ظاهرا سامسونگ تصمیم گرفته برای A54 از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی استفاده کند. همچنین باید به احتمال حذف سنسور تشخیص عمق اشاره کنیم و در عوض با بهبود سه دوربین دیگر روبرو می‌شویم. مانند دیگر گوشی‌های میان‌رده، به احتمال زیاد در کنار دوربین اصلی از دوربین اولترا واید و ماکرو استفاده خواهد شد.

در رابطه با چیپست و جزئیات نمایشگر هم هنوز گزارش موثقی منتشر نشده است. اما مانند دیگر گوشی‌های سامسونگ که مدت‌ها قبل از معرفی معمولا بیشتر ویژگی‌های آن‌ها لو می‌رود، به احتمال زیاد برای این گوشی هم همین اتفاق همیشگی تکرار خواهد شد.

شاید این مطلب جذاب باشد
راهنمای خرید لوازم جانبی بازی

منبع: GSMArena

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا