لپ تاپ

نگاه نزدیک به گوشی رول‌شونده ال‌جی؛ پروژه‌ای که لغو شد [تماشا کنید]

ویدیویی از گوشی رول‌شونده ال‌جی با نمایشگر گسترش‌پذیر به اشتراک گذاشته شده که ایده طراحی متفاوت آن را به نمایش می‌گذارد، البته این محصول قبل از اینکه وارد بازار شود، پروژه‌اش لغو شد.

 ال‌جی نیز همانند برخی برند‌های دیگر بازار، البته قبل از تعطیل کردن بخش موبایل خود، توسعه گوشی‌های هوشمند تاشو با دارای طراحی آینده‌نگرانه را در برنامه خود قرار داده بود که گوشی رول‌شونده با نمایشگر گسترش‌پذیر یکی آن‌ها بود. 

حالا ویدیویی از این گوشی هوشمند به نمایش گذاشته شده که طراحی آن را به خوبی نشان می‌دهد. دستگاهی که بعد از تعطیلی بخش موبایل این شرکت نتوانست در بازار خود را نشان دهد.   

باید گفت گوشی‌های هوشمند تاشو با وجودی که توانسته‌اند توجه بخشی از کاربران بازار را به خود اختصاص دهند، اما هنوز هم به نقطه اوج و طلایی خود نرسیده‌اند و طراحی‌های آینده‌نگرانه متفاوتی در مورد آنها مطرح می‌شود. 

گوشی رول‌شونده ال‌جی

اوایل سال 2021 ال‌جی برای اولین بار ایده گوشی متفاوتی با نام LG Rollable را مطرح کرد که در واقع دستگاهی با نمایشگر گسترش‌پذیر بود. طراحی ظاهری این موبایل شبیه گوشی‌های معمولی بود ولی می‌توانست ابعادش به اندازه تبلت بزرگ شود. 

این ایده را برندهای دیگری از جمله اوپو و TCL و چند برند دیگر دنبال کردند. اما به نظر می‌رسید که ال جی ایده‌ای جدی‌تر و واقعی‌تر را دنبال می‌کند و در آن مقطع زمانی که نام این دستگاه مطرح شد، اینطور به نظر می‌رسید که این گوشی هوشمند در سال 2021 به بازار می‌آید. 

اندکی پس از آنکه نام ال جی Rollable رسما رسانه‌ای شد، گزارشی منتشر شد که این شرکت پروژه را لغو کرده است. سپس ال‌‌جی به سرعت این گزارش را قاطعانه رد کرد. 

شاید این مطلب جذاب باشد
خنک‌کننده آبی چیست و چگونه پردازنده (CPU) را خنک می‌کند؟

به فاصله چند ماه بعد، ال‌جی بخش موبایل خود را تعطیل کرد و توسعه تمامی دستگاه‌های جدید و در حال توسعه را لغو کرد. ال‌جی V60 و ال‌جی Velvet در بین گوشی‌هایی بودند که در چنین وضعیتی قرار داشتند.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا