لپ تاپلوازم جانبیموبایل و گجت

مشخصات نمایشگر آنر X40 GT فاش شد

آنر قصد دارد فردا از گوشی X40 GT رونمایی کند در همین راستا این روزها اطلاعات زیادی از نماینده‌ی مورد انتظار خود منتشر می‌کند. امروز هم این شرکت چینی تصمیم گرفت جزئیات مربوط به نمایشگر آنر X40 GT را با کاربران به اشتراک بگذارد.

آنر X40 GT طبق تصویری که خود شرکت منتشر کرده از نمایگشری ۶٫۸۱ اینچی بهره خواهد برد که از رفرش‌ریت ۱۴۴ هرتزی هم پشتیبانی می‌کند. شایعاتی که پیش‌تر پیرامون این محصول وجود داشتند از تجهیز آن به نمایشگری ۱۲۰ هرتزی خبر داده بودند اما آنر با انتشار اطلاعات اخیر این موضوع را تکذیب کرده است.

نمایشگر آنر X40 GT
نمایشگر آنر X40 GT

آنر همچنین مدعی شده نمایشگر این گوشی از استانداردهای مخصوص بازی پشتیبانی می‌کند. یکی از دلایلی که باعث شده این شرکت چنین ادعایی را مطرح کند، در کنار پشتیبانی از رفرش‌ریت ۱۴۴ هرتز، بهره‌مندی از نرخ الگوبرداری لمس ۴۸۰ هرتزی است تا بدین ترتیب کاربران با هربار لمس نمایشگر در سریع‌ترین زمان ممکن بازخورد را دریافت کنند. آنر متأسفانه اطلاعات خاصی از رزولوشن تصویر این گوشی منتشر نکرده است. ولی گوشی مدل استاندارد از این سری یعنی آنر X40 به نمایشگری ۶٫۶۷ اینچی از نوع AMOLED با رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی و رزولوشن +FHD مجهز شده بود. این احتمال وجود دارد که با توجه به ارتقا در سایر بخش‌ها، وضوح تصویر مدل GT همچنان روی همان +FHD باقی بماند.

آنر اگرچه تاکنون اطلاعات خوبی از گوشی مورد انتظار خود منتشر کرده اما اصلا وارد جزئیات نشده است. برای مثال فقط می‌دانیم تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ قرار است به عنوان قلب تپنده در این محصول ایفای نقش کند، سه دوربین روی پنل پشتی آن به صورت X و درون ماژولی دایره‌ای شکل تعبیه خواهند شد و محفظه‌ی بخار آن هم ۴۰۰۰ میلی‌متر مربع بزرگی دارد و از خنک‌کننده‌ای ۱۳ لایه بهره می‌برد.

شاید این مطلب جذاب باشد
چطور خرابی آی سی لایت گوشی را تشخیص بدهیم؟

نمایشگر آنر X40 GT

رویداد فردای آنر در ساعت ۷:۳۰ شب به وقت چین (۳ بعد از ظهر به وقت تهران) برگزار خواهد شد و قطعا به تمام پرسش‌های باقی‌مانده پیرامون آنر X40 GT در آن پاسخ داده خواهد شد.

منبع: GSMArena

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا