خودرو و حمل‌و‌نقللپ تاپلوازم جانبی

سوبارو فارستر ۲۰۲۳ به جز افزایش قیمت تغییر دیگری ندارد

معمولاً خودروسازان برای عرضه نسل جدید خودروهای فعلی خود، آن‌ها را با اعمال تغییراتی به‌روزرسانی می‌کنند. بسیاری از اوقات این تغییرات بسیار اساسی هستند و گاهی نیز تنها به تغییر رنگ تریم داخل خودروها بسنده می‌کنند. برخی مواقع نیز پیش آمده که این شرکت‌ها هیچ برنامه‌ای برای تغییر در نسل جدید خودروها ندارند. این موضوع در مورد سوبارو فارستر ۲۰۲۳ صدق می‌کند که تنها قرار است با قیمت بیشتر و بدون هیچگونه تغییر نسبت به مدل ۲۰۲۲ روانه‌ی بازار خودروها شود.

سوبارو قیمت شاسی‌بلند فارستر ۲۰۲۳ خود را اعلام کرده که در ماه دسامبر راهی نمایندگی‌ها خواهد شد. همه مدل‌ها از یک موتور ۲.۵ لیتری ۴ سیلندر تخت با ۱۸۲ اسب بخار قدرت و ۱۷۶ پوند فوت گشتاور بهره می‌برند که از طریق جعبه دنده سی‌وی‌تی به هر چهار چرخ هدایت می‌شود. همچنین همه‌ی تریم‌ها به فناوری کمک‌راننده EyeSight که با هدف پیشگیری از تصادفات طراحی شده، مجهز خواهند بود که شامل کروز کنترل هوشمند، سیستم کمکی فرمان و ترمز اضطراری، سیستم هشدار خروج از خط و سیستم هشدار حرکت خودروی جلویی است.

سوبارو فارستر 2023

بر این اساس سوبارو فارستر ۲۰۲۳ با افزایش ۱۳۰۰ دلاری در مقایسه با مدل ۲۰۲۲، با قیمت پایه ۲۷.۶۲۰ دلار در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. این قیمت پس از در نظر گرفتن افزایش ۱۰۰ دلاری در هزینه‌ی ارسال به مقصد روی این مدل‌ها اعمال شده است. مدل پایه‌ی فارستر با مجموعه‌ای از تجهیزات استاندارد از جمله صفحه‌نمایش ۶.۵ اینچی با پشتیبانی از اپل کارپلی و اندروید اوتو همراه خواهد بود.

در تریم پریمیوم که قیمت این خودروی جدید را به ۲۹,۳۹۵ دلار می‌رساند، شما از قابلیت‌های نظیر نمایش نقاط کور دید راننده، هشدار خروج از خط و دستیار حفظ خودرو بین خطوط، شناسایی علائم ترافیکی مسیر، ترمز اضطراری، شیشه‌های دودی،سیستم کیلس استارت، حالت X سوبارو و همچنین ۲ پورت شارژ USB-A به‌ همراه درب صندوق عقب برقی بدون دخالت دست بهره‌مند خواهید شد.

شاید این مطلب جذاب باشد
روش هایی ساده برای انتقال فایل از اندروید به آیفون

تریم اسپرت سوبارو فارستر با قیمت ۳۰,۹۶۵ دلار، عناصر بصری اسپورت‌تری را به داخل و خارج خودرو اضافه می‌کند. از جمله امکانات این مدل می‌توان به سنسور دنده عقب، نمایشگر ۸ اینچی، تشخیص نقاط کور راننده، سیستم صوتی برند حرفه‌ای هارمن کاردون و درب صندوق عقب برقی اشاره کرد.

سوبارو فارستر ۲۰۲۳ با تریم ویلدرنس که قیمتی ۳۴,۰۲۰ دلاری دارد، پیشرفت‌های مکانیکی بیشتری را نسبت به تریم پایه از جمله اصلاحات سیستم تعلیق برای ارائه قدرت بهتر در مسیرهای صعب‌العبور (و فاصله اضافی از سطح زمین)، لاستیک‌های مقاوم‌تر در برابر ضربات و یک سری آپشن‌ها نظیر نمایشگر ۸ اینچی، مسیریاب ماهواره‌ای، سیستم صوتی استریو هارمن کاردون و درب صندوق عقب برقی را به همراه دارد. شاخص یدک‌کشی این مدل برخلاف سایر تریم‌ها حدود ۱۳۶۱ کیلوگرم است.

سوبارو فارستر 2023

مشتریان برای خرید تریم لیمیتد این خودرو باید ۳۳,۰۷۵ دلار بپردازند و امکاناتی از جمله سنسور دنده عقب، نمایشگر ۸ اینچی به‌همراه مسیریاب ماهواره‌ای، سیستم صوتی هارمن کاردون و گرم‌کن فرمان را دریافت خواهند کرد. در نهایت باید به فارستر با تریم تورینگ اشاره کنیم که قیمت این خودرو را به ۳۶,۴۹۵ دلار می‌رساند و قابلیت‌هایی نظیر تزئینات اسپورت‌تر، چراغ های مه‌شکن LED، سقف ریلی، صندلی برقی سرنشین جلو و گرم‌کن صندلی‌های عقب را به مشتریان ارائه می‌دهد. این مدل همچنین مجهز به سیستم DriverFocus نیز هست که می‌تواند در صورت عدم پاسخگویی راننده، خودرو را متوقف کند.

منبع: Cnet

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا