لپ تاپ

سامسونگ روش جدیدی برای تعامل با محصولات خود معرفی کرد: زمین بازی متاورسی

سامسونگ از ساخت یک زمین بازی مجازی در پلتفرم متاورس Roblox خبر داد که «Space Tycoon» نام دارد. در واقع این تجربه مجازی برای جوانان طراحی شده و بازیکنان می‌توانند در آن محصولات سامسونگ را بسازند، با آن‌ها بازی کنند و برخی لوازم‌جانبی مجازی را خریداری کنند.

همانطور که سامسونگ در پستی در وبلاگ خود توضیح می‌دهد، Space Tycoon یک فضای مجازی است که در آن کاربران می‌توانند با استفاده از محصولات سامسونگ الکترونیکس و همراه با برخی شخصیت‌های بیگانه در فضا، بازی کنند و تجربیات خود را به اشتراک بگذارند. طبق تصاویر منتشر شده، این بازی شبیه به سایر عناوین شبیه‌سازی سبک Tycoon است.

متاورس

در این پست توضیح داده شده که Space Tycoon در محیط یک ایستگاه فضایی مستقر شده و دارای یک آزمایشگاه است. برخی از اقلامی که بازیکنان در این فضای بازی می‌توانند تولید کنند شامل گوشی‌های هوشمند، تلویزیون، ساعت و سایر موارد مجازی می‌شود.

زمین بازی مجازی جدید سامسونگ همچنین برای کاربران پلتفرم محبوب Roblox به عنوان یک فضای جدید، باعث می‌شود تا با افراد جدیدی ملاقات کنند و تجربیات خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارند. Space Tycoon از 14 زبان پشتیبانی می‌کند و امکان شرکت در برخی مهمانی‌های مجازی و موارد دیگر را برای کاربران فراهم می‌کند.

توجه سامسونگ به متاورس

«جینسو کیم»، معاون اجرایی مرکز طراحی شرکتی سامسونگ الکترونیکس درباره این بازی توضیح می‌دهد:

«قصد داشتیم تا برای مشتریان نسل زد خود فرصتی ارائه کنیم تا محصولات سامسونگ را به گونه‌ای تجربه کنند که قبلا هرگز وجود نداشته است. ما همچنان به نمایش محتوایی که می‌تواند تجربیات دیجیتالی معنادار و سرگرم‌کننده‌ای را برای مشتریان فعلی و آینده ما ارائه کنند، ادامه خواهیم داد.»

سامسونگ در اوایل سال جاری میلادی اولین فروشگاه مجازی خود را در پلتفرم واقعیت مجازی Decentraland افتتاح کرده بود. علاوه بر این، کره‌ای‌ها مراسم رونمایی از گلکسی S22 را نیز در متاورس و Decentraland برگزار کرده بودند. همچنین از سال گذشته شایعاتی درباره این موضوع که سامسونگ روی توسعه هدست XR جدیدی برای ورود به متاورس کار می‌کند نیز شنیده می‌شود.

شاید این مطلب جذاب باشد
آیپد پرو M2 تا چند روز آینده معرفی می‌شود؛ معرفی مک‌های جدید در زمانی دیگر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا