کالای الکترونیکلپ تاپلوازم جانبی

رندرهای وان‌پلاس بادز پرو ۲ طراحی کامل آن را نشان می‌دهند

مدت‌هاست که شایعات بسیار زیادی در مورد نسل جدید ایربادز پرچم‌دار وان‌پلاس یعنی وان‌پلاس بادز پرو ۲ در رسانه‌های خبری مطرح می‌شود. اکنون و در همین راستا، وب‌سایت «۹۱mobiles» با همکاری افشاگری به نام «کوبا وویچیچوفسکی» رندرهای باکیفیتی از وان‌پلاس بادز پرو ۲ را به اشتراک گذاشته که طراحی کامل ایربادزها و کیس شارژ آن را نشان می‌دهد.

از لحاظ ظاهری وان‌پلاس بادز پرو ۲ بسیار شبیه به نسل قبلی خود یعنی وان‌پلاس بادز پرو است و در این تصویر، رنگ سبز زیتونی آن به چشم می‌خورد. گفته می‌شود که نسل جدید ایربادز پرچم‌دار وان‌پلاس با همکاری شرکت دانمارکی «Dynaudio» توسعه یافته که می‌تواند یک تجربه‌ی صوتی بسیار باکیفیت و شفاف را به کاربران ارائه دهد.

وان‌پلاس بادز پرو 2

در حال حاضر این شرکت هنوز تاریخی را برای معرفی رسمی از وان‌پلاس بادز پرو ۲ اعلام نکرده، اما انتظار می‌رود در روزهای آینده این تاریخ مشخص شود. سری نسل جدید ایربادز پرچم‌دار وان‌پلاس اندکی زاویه‌دار طراحی شده تا به راحتی در گوش کاربران قرار بگیرد و در طولانی مدت نیز موجب خستگی گوش‌ها نشود. ایربادزها دارای طراحی دو رنگ مات در قسمت بالایی و براق در قسمت پایینی هستند.

کیس شارژ این محصول نیز از نشانگر LED بهره می‌برد و یک دکمه فیزیکی نیز روی آن دیده می‌شود که احتمالا در حالت جفت شدن با گوشی هوشمند شما روشن خواهد شد. همچنین عبارت «Co-created by Dynaudio» روی کیس شارژ وان‌پلاس بادز پرو ۲ حک شده است. برخی از مشخصات فنی این ایربادز جدید وان‌پلاس پیش‌تر فاش شد که بر اساس آن‌ها، این هدفون‌ بی‌سیم جدید به درایورهای دوگانه ۱۱ و ۶ میلی‌متری، پشتیبانی از کدک LHDC 4.0 و قابلیت حذف نویز فعال پیشرفته (ANC) تا ۴۵ دسیبل مجهز خواهد بود.

شاید این مطلب جذاب باشد
چگونه می توان خط و خش پشت گوشی را از بین برد؟

وان‌پلاس بادز پرو 2

شایعات همچنین حاکی از آن است که وان‌پلاس بادز پرو ۲ می‌تواند تا ۶ ساعت با فعال بودن قابلیت حذف نویز فعال (ANC) به کاربران شارژدهی ارائه دهد که این مدت با بهره‌گیری از کیس شارژ این محصول به ۲۲ ساعت افزایش می‌یابد. در صورت غیرفعال بودن قابلیت حذف نویز فعال، این ایربادز تا ۸ ساعت دوام می‌آورد و با بهره‌گیری از کیس شارژ کاربران می‌توانند تا حداکثر ۳۸ ساعت از بادز پرو ۲ استفاده کند.

محصول جدید وان‌پلاس احتمالاً از ۶ میکروفون برای انتقال باکیفیت و شفاف صدای کاربران بهره می‌برد و تنها با ۱۰ دقیقه شارژ انرژی لازم برای شارژدهی ۳ ساعته را در خود ذخیره می‌کند. نسل جدید هدفون بی‌سیم وان‌پلاس از فناوری شارژ بی‌سیم نیز پشتیبانی می‌کند.

منبع: ۹۱Mobiles

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا