خودرو و حمل‌و‌نقللپ تاپلوازم جانبی

رندرهای هوندا آکورد ۲۰۲۳ از طراحی جدید و جذاب آن خبر می‌دهند

اولین رندرهای رسمی هوندا آکورد ۲۰۲۳ اطلاعات و جزییاتی از نمای جلویی و نمای عقبی نسل یازدهم این سدان جذاب ژاپنی ارائه می‌دهند. همچنین هوندا تصویری از نمایشگر جدید مالتی مدیا که قرار است در نسل جدید هوندا آکورد ۲۰۲۳ مورد استفاده قرار دهد را به اشتراک گذاشته است. این صفحه‌نمایش که اندازه‌ای ۱۲.۳ اینچی دارد، به ادعای این شرکت ژاپنی بزرگ‌ترین نمایشگر لمسی بوده که این گروه خودروساز تا به امروز در محصولات خود از آن بهره برده است. آن طور که گفته می‌شود، هوندا نوامبر ۲۰۲۲ به طور رسمی از این خودروی جدید رونمایی خواهد کرد.

این خودروساز ژاپنی ضمن انتشار رندرهای رسمی هوندا آکورد ۲۰۲۳، ادعاهای بسیار بزرگی در مورد این خودرو دارد. هوندا در این رابطه توضیح داده که نسل یازدهم آکورد هیجان و جذابیت را بار دیگر به سگمنت سدان‌های سایز متوسط برمی‌گرداند. این شرکت همچنین اظهار کرده که یک مدل با پیشرانه‌ی هیبریدی روان‌تر و قدرتمندتر برای نسل جدید آکورد روانه‌ی بازار خواهد کرد.

هوندا آکورد 2023

تصاویر متعددی از نمای‌های بیرونی و داخلی این خودروی جدید در رسانه‌های خبری منتشر شده است. در همین راستا، رندرهای نمای بیرونی هوندا آکورد ۲۰۲۳ چهره خشن‌تر این خودرو در نمای جلو را به نمایش گذاشته‌اند. جلوپنجره شش ضلعی این خودرو از طراحی با لبه‌های بسیار تیز بهره می‌برد و چراغ‌های LED دی‌لایت نیز در بخش بالایی چراغ‌های اصلی این سدان ژاپنی جای خوش کرده‌اند.

در نمای پشتی نسل یازدهم آکورد تغییراتی در طراحی این خودرو صورت گرفته که جذابیت‌های آن را دوچندان کرده است. چراغ‌های بخش عقبی این خودروی جدید تقریبا بیشتر قسمت نمای عقب این خودرو را پوشانده‌اند؛ البته به جز قسمت میانی صندوق عقب که لوگوی هوندا روی آن به چشم می‌خورد.

شاید این مطلب جذاب باشد
تاریخ معرفی و عرضه پردازنده‌های نسل سیزدهم اینتل افشا شد

درون کابین هوندا آکورد ۲۰۲۳، نمایشگر بسیار بزرگ ۱۲.۵ اینچی این خودرو خودنمایی می‌کند. این نمایشگر مستطیلی شکل در قسمت بالایی داشبورد این خودرو سوار شده و مشتریان به راحتی می‌توانند از قابلیت‌های آن بهره ببرند. طراحی کلی این نمایشگر مشابه همان صفحه‌نمایشی بوده که هوندا در سیویک نسل جدید مورد استفاده قرار داده است؛ با این تفاوت که دکمه‌های فیزیکی که در کنار این نمایشگر در هوندا سیویک قرار داشت، در این خودروی جدید وجود ندارند. این شرکت خودروساز در راستای به‌روزرسانی تجهیرات این خودرو، تنها یک دکمه‌ی فیزیکی در گوشه سمت چپ و پایین نمایشگر آکورد ۲۰۲۳ تعبیه کرده که برای تنظیم بلندی صدای سیستم صوتی این خودرو مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

در این تصاویر برخی جزئیات نمایشگر پشت آمپر هوندا آکورد ۲۰۲۳ دیده می‌شود که به نظر می‌رسد از نوع دیجیتالی باشد. باید اشاره کنیم که ماه جولای تصاویر نمونه‌های اولیه از طراحی کلی نسل جدید هوندا آکورد در برزیل به اشتراک گذاشته شد. با مقایسه‌ی تصاویر اولیه و رندرهای جدیدی که اخیراً از این خودرو منتشر شده، می‌توان وجه اشتراک بسیار زیادی بین آن‌ها به ویژه در بخش چراغ‌های جلو و عقب مشاهده کرد.

هوندا آکورد 2023

اگرچه تصاویر منتشر شده اطلاعات بسیار جامعی در مورد طراحی و برخی جزئیات ریز طراحی این خودرو ارائه می‌دهند، اما هنوز هیچ اطلاعاتی در خصوص قوای پیشرانه‌ی نسل جدید هوندا آکورد ۲۰۲۳ (نسل یازدهم) به طور رسمی از این گروه خودروساز اعلام نشده است. باید اشاره کنیم که نسل فعلی این خودروی ژاپنی مجهز به پیشرانه‌ی ۱.۵ لیتری با ۱۹۲ اسب بخار قدرت و ۲۶۰ نیوتن‌‌متر گشتاور است. همچنین یک موتور ۲ لیتری توربوشارژ چهار سیلندر با ۲۵۲ اسب بخار قدرت و ۳۷۰ نیوتن متر گشتاور هم در این خودرو برای استفاده‌ی منشریان تعبیه شده است. مدل برقی هوندا آکورد ۲۰۲۳ از پیشرانه ۲ لیتری هیبریدی بهره می‌برد که در مجموع ۲۱۲ اسب بخار قدرت را به چرخ‌های این خودروی جدید انتقال می‌دهد.

شاید این مطلب جذاب باشد
قبل از خرید میکروفون ضبط صدا ، این نکات را بدانید!

منبع: Motor 1

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا