لپ تاپلوازم جانبیموبایل و گجت

ردمی نوت ۱۱ پرو ۲۰۲۳ با ۸ گیگابایت رم در گیک‌بنچ دیده شد

ردمی ظاهرا قصد دارد در آینده‌ای نزدیک از گوشی ردمی نوت ۱۱ پرو ۲۰۲۳ رونمایی کند. در همین راستا به‌تازگی شاهد حضور این محصول با ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و پردازنده‌ی اسنپدراگون در بنچمارک گیک‌بنچ بوده‌ایم.

ردمی که در حال حاضر به عنوان زیرمجموعه‌ی شیائومی مشغول به فعالیت است، به نظر می‌رسد روی ساخت یک گوشی میان‌رده تحت عنوان ردمی نوت ۱۱ پرو ۲۰۲۳ مشغول کار باشد. محصولی که چند روز پیش هم خبری در رابطه با آن منتشر شده تا بدین ترتیب تقریبا از وجود آن مطمئن شویم. هرچند نام آن نشان می‌دهد اگر قرار به رونمایی و عرضه‌ی آن باشد باید در سال ۲۰۲۳ شاهد این اتفاق باشیم.

اخیرا ردمی نوت ۱۱ پرو ۲۰۲۳ را در بسیاری از وب‌سایت‌های صدور گواهی نظیر FCC و ECC مشاهده کرده‌ایم. حتی در کنسول گوگل پلی هم به این محصول اشاره شده است. حالا نتیجه‌ی بنچمارک گیک‌بنچ آن به بیرون درز کرده که به لطف آن توانسته‌ایم به یک سری از مشخصات فنی دستگاه یادشده دسترسی داشته باشیم.

ردمی نوت 11 پرو 2023

این گوشی که با شماره مدل ۲۲۰۹۱۱۶AG در بنچمارک گیک‌بنچ حضور پیدا کرده، به احتمال زیاد همان ردمی نوت ۱۱ پرو ۲۰۲۳ است. پردازنده‌ای که قرار است به عنوان قلب تپنده در آن ایفای نقش کند ساخت کوالکام خواهد بود که در کنار آن از ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم هم استفاده خواهد شد. نام رمز این پردازنده هم Sweet است که به احتمال زیاد باید اسنپدراگون ۷۳۲G باشد که توانسته در بخش تک و چند هسته‌ای به ترتیب امتیاز ۵۶۱ و ۱۷۹۸ را کسب کند.

شاید این مطلب جذاب باشد
RAM متغیر گوشی چیست و چرا خراب می شود؟

اسنپدراگون ۷۳۲G از ۸ هسته بهره می‌برد که شامل ۲ هسته از نوع Cortex-A76 با فرکانس ۲٫۳ گیگاهرتز و ۶ هسته از نوع Cortex-A55 با فرکانس ۱٫۸ گیگاهرتز می‌شود. این پردازنده مبتنی بر لیتوگرافی ۸ نانومتری است و سرعت قابل قبولی هم حتی در انجام کارهای نیمه سنگین دارد. البته نکته‌ی عجیب اینجاست که در کنسول گوگل پلی شاهد حضور این محصول با پردازنده‌ی اسنپدراگون ۷۱۲ بودیم؛ تراشه‌ای که مربوط به سه سال پیش است. حال باید دید در نهایت کدام یک از این دو تراشه به عنوان قلب تپنده در نماینده‌ی مورد انتظار ردمی ایفای نقش خواهند کرد. در هر صورت گوشی یادشده ۴G خواهد بود و نه ۵G.

از عجیب‌ترین نکات مربوط به این تست بنچمارک، تجهیز گوشی یادشده به اندروید ۱۱ است. این در حالی است که گفته می‌شود ردمی می‌خواهد در سال ۲۰۲۳ از این محصول رونمایی کند در حالی که فعلا اندروید ۱۳ هم در نسخه‌ی پایدار برای گوشی‌های اندرویدی در دسترس قرار دارد. به احتمال زیاد ردمی باید هنگام عرضه، این گوشی را حداقل با اندروید ۱۲ راهی بازار کند.

منبع: Gizmochina

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا