لپ تاپلوازم جانبیموبایل و گجت

جدیدترین رندرهای سری گوگل پیکسل ۷ را ببینید

بر اساس اعلام گوگل، این شرکت قصد دارد در تاریخ ۱۴ مهر از گوشی‌های سری پیکسل ۷ رونمایی کند. در کنار این گوشی‌ها، شاهد رونمایی از هدفون بی‌سیم پیکسل بادز پرو و ساعت هوشمند پیکسل واچ هم خواهیم بود. تمام جزئیات گوشی‌های سری پیکسل ۷ فاش شده و حالا به لطف انتشار رندرهای جدید، می‌توانیم با قاطعیت در مورد طراحی این دو گوشی صحبت کنیم.

این دو گوشی از نظر پنل جلویی تفاوتی با نسل قبلی ندارند و بار دیگر شاهد قرارگیری حفره‌ی نمایشگر در مرکز بخش فوقانی صفحه‌‌نمایش هستیم. البته مدل استاندارد مبتنی بر نمایشگر تخت است و لبه‌های نمایشگر مدل پرو اندکی خمیده شده‌اند. در پنل پشتی، نوار افقی مربوط به ماژول دوربین توجه را جلب می‌کند و مدل استاندارد با دوربین دوگانه و مدل پرو با دوربین سه‌گانه راهی بازار خواهند شد. با وجود اینکه این نوار افقی در نسل قبلی هم دیده می‌شود، اما حالا نحوه‌ی چینش دوربین‌ها تغییر کرده و در کل شاهد پنل پشتی جذابی برای این دو گوشی هستیم.

پیکسل 7

پیکسل ۷

پیکسل‌ ۷ پرو از نمایشگر ۶.۶۷ اینچی LTPO با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد و نمایشگر مدل استاندارد اندکی کوچک‌تر است و رفرش ریت ۹۰ هرتز ارائه می‌دهد. هر دو گوشی مبتنی بر نسل دوم چیپست تنسور هستند و در کنار آن باید به بهره‌گیری از ۱۲ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی هم اشاره کنیم.

درون پیکسل ۷ پرو باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تعبیه شده که شارژ ۳۰ واتی را ارائه می‌کند اما هنوز در مورد ظرفیت باتری پیکسل ۷ با قاطعیت نمی‌توانیم صحبت کنیم. مدل پرو پیکسل ۷ با دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی به همراه اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی و تله‌فوتو ۴۸ مگاپیکسلی به دست کاربران می‌رسد. از طرف دیگر مدل استاندارد به غیر از فقدان دوربین تله‌فوتو، در این زمینه تفاوتی با مدل پرو ندارد.

شاید این مطلب جذاب باشد
۱۰ ساعت هوشمند محبوب در دیجی کالا (۲۰ شهریور ۱۴۰۱)

منبع: ۹۱mobiles

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا