کالای الکترونیکموبایل و گجت

بهترین گوشی های شیائومی در سال ۲۰۲۲ از نظر قیمت، دوربین و باتری [آپدیت اردیبهشت ۱۴۰۱]

بهترین گوشی شیائومی در سال ۲۰۲۲ مجموعه ای از مدل های پرچمدار، اقتصادی و سایر ویژگی هایی هستند که مصرف کنندگان برحسب نیاز خود انتخاب می کنند. برند شیائومی در حال حاضر سومین برند پرفروش جهان است و حتی گوشی های پرچمدار خود را که در حد و اندازه برندهای برتر جهان ظاهر شده با قیمت مناسب به فروش می رساند. در این مطلب جدیدترین گوشی شیائومی و بهترین ها را از جنبه های مختلف به طور کامل بررسی کرده ایم.

بهترین گوشی شیائومی از نظر کاربران

در ادامه با معرفی و بررسی اختصاصی بهترین گوشی شیائومی ۲۰۲۲ [آپدیت ماه می] در کنار قیمت روز شیائومی در فرنا، همراه شما هستیم:

  • شیائومی ۱۲ پرو (Xiaomi 12 Pro):

شیائومی ۱۲ پرو پرچمدار قدرتمند این کمپانی است که با فرم و ظاهری کامپکت و طراحی فوق العاده خود برای کسانی که گوشی موبایل گنده و حجیم نمی پسندند فوق العاده است. ویژگی های شاخص شیائومی ۱۲ پرو شامل پردازنده نسل هشتمی اسنپدراگون، صفحه نمایش AMOLED با نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز و قابلیت شارژ ۱۲۰ واتی به همراه دوربین فوق العاده قدرتمند به لطف لنز اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و اولتراواید ۵۰ مگاپیکسلی هستند. تمامی این ویژگی ها در کنار عملکرد و سرعت عالی، شیائومی ۱۲ را در بین بهترین ها قرار داده است. با این حال عمر باتری چندان بالا نیست و ضد آب نبودن گوشی هم برای برخی افراد حائز اهمیت است.

 

  • شیائومی پوکو X4 پرو (Xiaomi Poco X4 Pro):

گوشی پوکو ایکس ۴ پرو قطعا بهترین گوشی شیائومی در سال ۲۰۲۲ است مخصوصا که با وجود بدنه پلاستیکی نسبت به نسل قبلی پیشرفت چشمگیری در طراحی، ظاهر و عملکرد پیدا کرده است. صفحه نمایش با نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز، ظاهر جذاب و دلنشین و دوربین بسیار کوچک نگاه شما را خیره خواهد کرد. قابلیت فست شارژ ۶۷ واتی نیاز شما را برای مواقع ضروری به خوبی برطرف می کند. گوشی پوکو ایکس ۴ پرو بهترین گوشی شیائومی از نظر دوربین نیز هست که به لطف لنز واید ۱۰۸ مگاپیکسلی و اولتراواید ۸ مگاپیکسلی است که حتی در نور کم و شب نیز کیفیت بالایی دارد. اگر به دنبال گوشی پرسرعت ولی قیمت مناسب هستید باز هم این گوشی با پردازنده اسنپدراگون ۶۹۵ حرف های زیادی برای راضی کردن شما دارد.

شاید این مطلب جذاب باشد
اپل می‌گوید بازخورد لرزشی صفحه‌کلید شارژ باتری را سریع‌تر خالی می‌کند

 

  • شیائومی می ۱۱ (Xiaomi Mi 11):

می ۱۱ شیائومی یکی از بهترین گوشی شیائومی از نظر قیمت است که با وجود در اختیار داشتن سریعترین پردازنده سال ۲۰۲۱، صفحه نمایش فوق العاده با کیفیت، دوربین قوی (لنز اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و اولتراواید ۱۳ مگاپیکسلی)، فضای داخلی ۲۵۶ گیگابایتی و رم ۸ گیگابایتی و طراحی دلنشین، قیمت بسیار مناسبی دارد. با این حال برخی افراد بخاطر ضد آب نبودن و لنز تله فوتو در خرید آن مردد هستند با این حال عیب بزرگی محسوب نمی شوند و بستگی به نوع استفاده شما دارد.

شیائومی mi 11، از بهترین گوشی های شیائومی 2022

  • شیائومی ردمی نوت ۱۰ پرو (Xiaomi Redmi Note 10 Pro):

قطعا ردمی نوت ۱۰ پرو بهترین مدل گوشی شیائومی ۲۰۲۲ است و حتی طبق نظر کارشناسان بهترین مدل از لحاظ قیمتی نیز هست. صفحه نمایش گوشی دارای نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز با فناوری AMOLED است. دوربین های فوق العاده با کیفیت به لطف لنز اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، اولتراواید ۸ مگاپیکسلی و لنز تله ماکرو کیفیت بالای تصاویر را تضمین کرده اند. پردازنده مرکزی اسنپدراگون ۷۳۲G نیز عملکرد سریع و عالی حتی برای گیمرها را به همراه خواهد داشت. باتری نیز قدرتمند بوده و دارای شارژر ۳۳ واتی است. حتی در این گوشی از مادون قرمز هم پشتیبانی شده و اسپیکرهای استریو در نظر گرفته اند. تنها عیب گوشی عدم پشتیبانی از شبکه ۵G و برآمدگی بزرگ دوربین ها در قسمت پشتی است.

 

  • شیائومی پوکو F3 (Xiaomi Poco F3):

بهترین موبایل شیائومی ۲۰۲۲ که با وجود میان رده بودن اما از سطح انتظارات بسیار فراتر عمل کرده است. سخت افزار قدرتمند این گوشی تحت فرمان پردازنده کوالکام اسنپدراگون ۸۷۰ عمل می کند که یکی از بهترین پردازنده های بازار گوشی موبایل در جهان به شمار می رود. به همین دلیل پوکو F3 را به عنوان بهترین گوشی شیائومی برای بازی هم معرفی کرده اند. گیمرها می توانند از صفحه نمایش OLED با نرخ تازه ۱۲۰ هرتز و کیفیت فوق العاده آن لذت ببرند. طراحی در حد عالی است و دوربین گوشی هم به خوبی خود را اثبات کرده است. با این حال دوربین گوشی چندان جالب نیست و قابلیت شارژ وایرلس ندارد که البته نکات منفی مهمی نیستند.

شاید این مطلب جذاب باشد
۱۰ پاوربانک محبوب در دیجی کالا (۱۷ آبان ۱۴۰۱)

 

  • شیائومی ام ۴ پرو (Xiaomi M4 Pro):

مورد بعدی در لیست بهترین گوشی موبایل شیائومی ۲۰۲۲ همین نسل چهارم سری M است که با وجود عدم پشتیبانی از شبکه ۵G نسبت به گوشی های دیگر این سری، مزایای بیشتری برای شما به همراه دارد. صفحه نمایش AMOLED با کیفیت عالی، دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و طراحی بسیار زیبا و چشم نواز، فضای ذخیره سازی و رم قابل قبول باعث شده تا ارزش خرید بالایی به عنوان یک گوشی میان رده داشته باشد. با این حال اگر به دنبال یک گوشی میان رده در برند شیائومی هستید که باتری فوق العاده ای داشته باشد، به این گوشی فکر کنید.

 

  • شیائومی می ۱۱T Pro (Xiaomi Mi 11T Pro):

مدل Mi 11T Pro شیائومی، قطعا بهترین گوشی شیائومی از نظر باتری و حتی عملکرد و کیفیت صفحه نمایش است. صفحه نمایش فوق العاده نرم و روان با نرخ تازه سازی ۱۴۴ هرتز، عملکرد فوق العاده سریع با پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ و رم ۸ گیگابایتی، باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت نسل جدید لیتیوم – پلیمر، دوربین بی نظیر با قابلیت خلق تصاویر خیره کننده از ویژگی های این گوشی است. جالب اینجاست که قیمت این گوشی با وجود تمامی مشخصات گفته شده بسیار مناسب است. بنابراین با خرید این گوشی نه تنها از باتری قدرتمند آن لذت خواهید برد بلکه مشخصات فنی هم دست کمی از پرچمداران نخواهد داشت.

شیائومی می 11 پرو، بهترین مدل گوشی شیائومی در 2021

  • شیائومی می میکس فولد (Xiaomi Mi Mix Fold):

گوشی شیائومی Mi Mix Fold بهترین گوشی تاشو شیائومی است. البته شاید اطلاق این لقب چندان درست نباشد چرا که تنها گوشی تاشو این کمپانی است با این حال در مقایسه با رقبا نیز اختلاف بسیار کمی دارد. این گوشی نه تنها از قابلیت تاشو بودن بلکه سخت افزار قدرتمند، تجهیزات و فناوری های پیشرفته و قیمت عالی برای یک گوشی تاشو برخوردار است. پردازنده این گوشی به شکل غیر قابل باوری، اسنپدراگون ۸۸۸ انتخاب شده که با لنز جدید Liquid Lens 108 مگاپیکسلی دوربین خود چشم ها را خیره کرده است. این لنز قدرتی دو برابری نسبت به لنزهای ماکرو و تله فوتو دارد. با این حال در نظر داشته باشید که ابعاد بزرگ گوشی آن را به تبلت سایز کوچک بیشتر شبیه کرده است.

شاید این مطلب جذاب باشد
بهترین وبکم‌هایی که همین حالا می‌توانید از دیجی‌کالا بخرید – مهر ۱۴۰۱

با معرفی بهترین گوشی های شیائومی ۲۰۲۲ همراه شما عزیزان بودیم و مدل های مختلف این برند را از جنبه های گوناگون بررسی کردیم. شما می توانید برحسب نیاز خود بهترین مدل گوشی را خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا