تَلِنت (Talent)لپ تاپلوازم جانبی

بررسی ساعت هوشمند پرووان PWS05؛ جذاب با نمایشگر معمولی

اگر برای خرید ساعت هوشمند بودجه‌ی زیادی را کنار گذاشته‌اید، طبیعتا از بین برندهای مشهوری مانند اپل و سامسونگ دست به انتخاب می‌زنید. اما آیا یک ساعت با قیمت حدودا ۱.۵ میلیون تومانی هم می‌تواند نیازهای کاربران را به خوبی برطرف کند؟ در این ویدیو ساعت هوشمند پرووان PWS05 را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

همین ابتدا باید بگوییم که این ساعت دارای جعبه‌ی بسیار کوچکی است که درون آن به غیر از خو ساعت، شاهد شارژر مگنتی هم هستیم. در ضمن باید به وجود سه بند هم اشاره کنیم که از نوع سیلیکونی، فلزی و چرمی هستند. این در حالی است که تقریبا هیچکدام از برندها، همراه با ساعت هوشمند خود سه بند مختلف را ارائه نمی‌دهند.

طراحی بدنه‌ی ساعت بسیار ساده است و اندازه‌ی آن به ۴۶ میلی‌متر می‌رسد. به دلیل بزرگ بودن بدنه، این ساعت چندان مناسب افراد دارای مچ‌های ظریف و کوچک نیست. در سمت راست شاهد دو دکمه هستیم که یکی از دکمه‌ها برای خاموش و روشن کردن نمایشگر استفاده می‌شود و دکمه‌ی دوم هم برای دسترسی به منو‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. درون بدنه یک میکروفون و اسپیکر هم تعبیه شده که این یعنی با این ساعت هوشمند می‌توانید برای تماس تلفنی هم استفاده کنید.

فریم ساعت آلومینیومی است و پنل پشتی از پلاستیک ساخته شده است. بدون در نظر گرفتن بند، وزن ساعت به حدود ۴۰ گرم می‌رسد که این یعنی در کل ساعت سبکی نیست ولی مچ دست را اذیت نمی‌کند. به لطف داشتن گواهی IP68 هم این ساعت کاملا ضدآب محسوب می‌شود و با خیال راحت در استخر می‌توانید از آن استفاده کنید.

شاید این مطلب جذاب باشد
باکیفیت ترین پاور بانک ارزان قیمت، کدام است؟ 

ضخیم بودن حاشیه‌های اطراف نمایشگر، جذابیت این ساعت را کاهش داده است. نمایشگر این ساعت مبتنی بر پنل IPS LCD است و اندازه‌ی آن به ۱.۲۸ اینچ می‌رسد. طبیعتا کیفیت این نمایشگر به پای نمایشگر ساعت‌های هوشمند گران‌قیمت نمی‌رسد. اما در کل در زمینه‌ی تاچ عملکرد بسیار خوبی دارد. عمر باتری برای ساعت‌های هوشمند اهمیت زیادی دارد. در مورد ساعت هوشمند پرووان PWS05 هم باید بگوییم که با هر بار شارژ، می‌تواند تا حدود ۲ روز دوام بیاورد. این یعنی در این زمینه حرف چندانی برای گفتن ندارد اما خوشبختانه شارژ در عرض حدود ۱ ساعت صورت می‌گیرد.

این ساعت دارای سنسور گام‌شمار است و با استفاده از آن می‌توانید ضربان قلب خود را هم اندازه‌گیری کنید. همچنین باید به قابلیت‌های سنجش اکسیژن خون و پایش وضعیت خواب هم اشاره کنیم. اما در کل این سنسور‌ها چندان دقیق نیستند و بنابراین نباید تا حد زیادی روی دقت بالای آن‌ها حساب کنید.

در رابطه با نوتیفیکیشن‌ها باید بگوییم که این ساعت خوشبختانه از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند و در این زمینه مشکلی وجود ندارد. در کنار پاسخ به تماس‌های تلفنی، از طریق خود همین ساعت هم امکان برقراری تماس تلفنی وجود دارد که احتمالا این مشخصه مورد توجه برخی کاربران قرار می‌گیرد. عملکرد میکروفون و اسپیکر برای تماس تلفنی رضایت‌بخش است و در ضمن باید به امکان پخش موسیقی هم اشاره کنیم.

اگر برای ردیابی فعالیت‌های ورزشی می‌خواهید یک ساعت هوشمند بخرید، باید بگوییم که ساعت هوشمند پرووان PWS05 می‌تواند فقط ۶ فعالیت ورزشی را ردیابی کند. بنابراین در کل ساعت مناسبی برای ورزشکاران محسوب نمی‌شود. رابط کاربری این ساعت در کل عملکرد روانی دارد و از بین ۷ منوی مختلف می‌توانید دست به انتخاب بزنید. همراه با این ساعت یک اپ هم ارائه می‌شود که از آن می‌توانید برای کارهایی مانند تغییر واچ‌فیس استفاده کنید.

دیجی‌کالا مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای دیجی‌کالا در «استاندارد حرفه‌ای محتوا و تصویر» دارند. افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند.

شاید این مطلب جذاب باشد
تنظیمات هندزفری در گوشی سامسونگ

دیجی‌کالا به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به دیجی‌کالا مگ تَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید.

درباره‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا