کالای الکترونیکموبایل و گجت

با خرید از گوشی دات کام برتری را حس کنید!

چکیده : همه ما می‌دانیم که خرید گوشی موبایل برخلاف چیزی که به نظر می آید اصلا کار راحتی نیست، یعنی کاربر باید از نیازهایش یک لیست مشخص تهیه کند، بودجه‌ای را در نظر بگیرد، میان برندها جستجو کند، رابط کاربری مدل‌های مختلف را وارسی کند، پس از آن باید متناسب با نیازهایش عملکرد گوشی‌ها را مدنظر قرار دهد. سپس چیپست و رم و کارت حافظه و پردازنده گرافیکی و… گوشی‌ها را مورد مقایسه قرار دهد. حالا می‌تواند دوباره نگاهی به جیبش بندازد تا ببیند توان خرید گوشی مدنظر را دارد یا نه.

همه ما می‌دانیم که خرید گوشی موبایل برخلاف چیزی که به نظر می آید اصلا کار راحتی نیست، یعنی کاربر باید از نیازهایش یک لیست مشخص تهیه کند، بودجه‌ای را در نظر بگیرد، میان برندها جستجو کند، رابط کاربری مدل‌های مختلف را وارسی کند، پس از آن باید متناسب با نیازهایش عملکرد گوشی‌ها را مدنظر قرار دهد. سپس چیپست و رم و کارت حافظه و پردازنده گرافیکی و… گوشی‌ها را مورد مقایسه قرار دهد. حالا می‌تواند دوباره نگاهی به جیبش بندازد تا ببیند توان خرید گوشی مدنظر را دارد یا نه.

امروزه همه ما ترجیح میدهیم برای انجام تمام این مراحل به یک سایت معتبر اعتماد کنیم تا علاوه بر راحتی خودمان بهتر بتوانیم نیازمندیها را بسنجیم.

 

اولین گام کلیدی در خرید آنلاین گوشی موبایل

اعتماد کردن به یک سایت اصول اولیه‌ای دارد که باید آن را در نظر داشته باشید؛ نشان اعتماد الکترونیکی یا اینماد را بشناسید. در واقع سایت‌های زیادی در زمینه فروش گوشی موبایل فعالیت می‌کنند اما این که یک سایت با ضمانت اصالت کالا و ایجاد اعتماد و اطمینان در مخاطب فعالیت کند، مقوله‌ ای جداست. حقیقتاً شما فقط با چند کلیک می‌توانید گوشی مدنظرتان را خریداری کنید، همچنین با بهره‌بری از مزیت خرید آنلاین گوشی موبایل از مقایسه قیمت و محصولات در فروشگاه‌های مختلف بدون نیاز به حضور فیزیکی برخوردار شوید. علاوه بر آن این امکان برای شما وجود دارد که مشخصات فنی و ظاهری گوشی موبایل را با دقت در جزئیات مطالعه کنید. اما نکته اساسی و بسیار مهم خرید آنلاین را فراموش نکنید، خرید از سایت‌ معتبر! حتما باید به نماد الکترونیک فروشگاه آنلاین دقت کنید و حتماً پیش از خرید اعتبار نماد اعتماد الکترونیک را استعلام کنید.

شاید این مطلب جذاب باشد
بهترین برندهای کامپیوتر در سال ۲۰۲۳

 

خرید گوشی رو با گوشی دات کام هموار کن!

فروشگاه اینترنتی گوشی دات کام از اولین مرحله خرید تا آخرین مرحله و حتی پس از آن شما را همراهی می‌کند. بررسی گوشی متناسب با عملکرد کاری است گوشی دات کام در دسته‌بندی گوشی‌ موبایل در باتری قوی، ضد آب، گوشی موبایل گیمینگ، گوشی عکاسی انجام میدهد. اگر از لحاظ قیمت بخواهیم نگاه کنیم؛ کاربر با توجه به بودجه‌ای که در دست دارد می‌تواند وارد دسته‌بندی گوشی‌های تا ۵ میلیون، ۵ تا ۷ میلیون، ۷ تا ۱۰، ۱۰ تا ۱۵ و ۱۵ به بالا شود تا گزینه متناسب را پیدا کند.

حال اگر دنبال برند خاصی باشید کار شما راحت‌تر است، گزینه‌های بسیاری برای گوشی موبایل سامسونگ وجود دارد همچنین برای گوشی موبایل شیائومی، هوآوی و… اما فراموش نکنید که شما باید یک لیست متناسب با خواسته‌هایتان از گوشی موبایل فراهم کرده‌اید پس در تنوع طرح و رنگ گوشی‌ها غرق نشوید. گوشی دات کام قیمت روز گوشی را متناسب با پکیج کشورها ارائه می‌دهد، اما شما سعی کنید قیمت گوشی موبایل را از چندین جای مختلف به دست بیاورید و سپس مقایسه کنید.

خرید بهینه و فوق‌العاده؛ یک گوشی با چند خدمت

سایت گوشی دات کام این امکان را فراهم کرده تا کاابران بتوانند از دقیق‌ترین مشخصات گوشی موبایل، همراه با قابلیت مقایسه انواع گوشی‌ها با یکدیگر بهره‌مند شوند؛ کاری که در دنیای واقعی انرژی زیادی از افراد می‌گیرد و نمی‌توان به صحت و سقم صحبت ها اعتماد کرد. انواع گوشی‌هایی که در سایت موجود هستند با توضیح کشورهای سازنده (پکیج هند، ویتنام، چین، تایوان و …) متفاوت ارائه می‌شوند؛ در نظر داشته باشید که امکانات برخی از این نسخه‌ها با یکدیگر متفاوت است. علاوه بر این موارد در کمترین زمان ممکن خرید شما صورت می‌پذیرد؛ به روز بودن لیست قیمت روز گوشی در کنار مدت زمان اندکی که گوشی را به شما می‌رساند کاملاً با هم مرتبط‌ اند. توجه داشته باشید که در شرایط کنونی گوشی با تأخیر به دستتان برسد یا لیست قیمت‌ها نواقصی داشته باشند، تداخل این دو با هم می‌تواند برای شما زیان باشد. از مزیت‌های گوشی دات کام مطمئن کردن مخاطب از خرید گوشی با ارائه گارانتی اصل و اختصاصی است، همچنین این گارانتی‌ها روی سایت موجود هستند.

شاید این مطلب جذاب باشد
اسنپدراگون ۸ نسل ۲ حدود ۲۰ درصد سریع‌تر از نسل قبلی است

ضمانت اصالت کالا اولین اصل فروشنده در عرضه کالا است؛ گوشی دات کام خرید شما را با بهترین قیمت تضمین می‌کند. چنانچه در تهران باشید نیز می‌توانید از قابلیت پرداخت در محل این فروشگاه بهره‌مند شوید.

دو غول بالارده از دو برند آسیایی در گوشی دات کام؛ ۱۱T pro و S21 FE

پرچمدار اقتصادی دسته‌جدیدی از گوشی موبایل است که برندهای معتبری چون سامسونگ و شیائومی آن را به بازار عرضه کردند. این در حالی است که پیش‌تر گوشی‌ها به سه دسته رده پایین، میان‌رده و پرچمداران تقسیم می‌شدند. خوشبختانه این گوشی‌ها از امکاناتی نظیر امکانات پرچمداران برخوردارند، با این تفاوت که از قیمت پایین‌تری نیز برخور

دارند و به تعداد بیشتری از کاربران اجازه می‌دهند تا از امکانات پیشرفته دنیای موبایل استفاده کنند. سامسونگS21 FE و شیائومی t Pro 11دو نمونه از این قاتل پرچمدار هستنند که مقابل هم قرار می‌گیرند.

چیپستی که سامسونگ در پرچمدار اقتصادی S21 FE کار گذاشته یک چیپست مدرن قدرتمند است، همچنین یک نمایشگر سریع و روشن با ابعاد مناسب در این گوشی موجود است. در کنار این امکانات، دوربین‌های توانمند این گوشی خبر از عکس‌ها و فیلم‌های باکیفیت می‌دهند.

اما سامسونگ یک رقیب جدی دارد؛ شیائومی. شرکت شیائومی در طراحی گوشی‌های خود سیاست جالبی را در پیش گرفته، زیرا قصد دارد در بازار گوشی موبایل بی‌وقفه بتازد. حتی در پرچمداران اقتصادی هم شیائومی گزینه‌ای برای رقابت با سامسونگ رو کرده؛ گوشی موبایل شیائومیT Pro 11 که از امکانات بسیار جذابی برخوردار است و حتی در برخی موارد از گوشی سامسونگ نیز برتر است.

گوشی موبایل شیائومی ۱۱ تی پرو از شارژدهی طولانی‌تری نسبت به s21 FE برخوردار است که تقریباً در ۱۷ دقیقه کاملاً شارژ میشود همچنین شارژر ۱۲۰ واتی برای این گوشی در جعبه آن قرار دارد. قاب پشتی این گوشی شیشه‌ای است. اما گوشی سامسونگ نیز در مقابل گواهی ضد آب IP68 دارد با فریم فلزی عرضه شده، لرزشگیر دوربین اصلی، تله فوتو مستقل دارد در حالی که ۱۱ تی پرو می‌تواند با کیفیت ۸K با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه فیلمبرداری کند و دوربین ماکرو با فوکوس خودکار را نیز داراست. با این همه گوشی موبایل سامسونگ با اندروید ۱۲ عرضه شده، در مقابل گوشی شیائومی از MIUI پشتیبانی می‌کند. برای مطالعه بررسی بیشتر دو گوشی ۱۱T pro و S21 FE می‌توانید به سایت گوشی دات کام مراجعه کنید.

شاید این مطلب جذاب باشد
مشخصات کلیدی گوشی ردمی K60 لو رفت

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا