لپ تاپلوازم جانبی

اینستاگرام روی قابلیت اشتراک‌گذاری مجدد پست کار می‌کند

به گزارش وب‌سایت TechCrunch، اینستاگرام روی قابلیت اشتراک‌گذاری مجدد پست کار می‌کند تا فرایند بازنشر پست‌های مختلف بسیار راحت‌تر صورت بگیرد.

برخلاف بسیاری از اپلیکیشن‌های اجتماعی دیگر، اینستاگرام هیچوقت راه حل ساده‌ای برای اشتراک‌گذاری مجدد پست های مختلف برای کاربرانش نداشته است. اما اینطور که به نظر می‌رسد، این وضعیت قرار است به‌‌زودی تغییر کند چرا که گفته می‌شود اینستاگرام در حال تست و بررسی قابلیت پست مجدد با گروه کوچکی از کاربران است. چند روز پیش بود که مت ناوارا، مشاور فنی اینستاگرام به وجود این قابلیت اشاره داشت و بعد از آن هم خود متا، شرکت مادر اینستاگرام رسما این موضوع را تأیید کرد.

ما در حال بررسی قابلیتی هستیم که کاربران بتوانند به کمک آن پست‌ها را در فید اصلی خود بازنشر دهند. درست مثل امکان بازنشر در استوری. در نتیجه مردم می‌توانند ضمن حفظ نام منبع، هرآنچه را که می‌خواهند به اشتراک بگذارند.

این صحبتی بود که مت ناوارا دیروز انجام داد. او حتی یک اسکرین‌شات از صفحه‌ی رسمی آدام موسری، مدیرعامل اینستاگرام منتشر کرده که نشان می‌دهد قابلیت اشتراک‌گذاری مجدد پست قرار است در کنار گزینه‌های پایین صفحه، در یک بخش مجزا به نمایش در بیاید که احتمالا کاربران با کلیک روی آن می‌توانند به تمام پست‌هایی که یک مخاطب بازنشر کرده دسترس داشته باشند.

The Instagram profile page of Instagram chief Adam Mosseri.

فرایند اشتراک‌گذاری مجدد یک پست هم به احتمال بسیار فراوان از طریق گزینه‌ای تحت عنوان Repost (هنوز نام آن اعلام نشده) صورت خواهد گرفت که در کنار پست تمام کاربران به نمایش در خواهد آمد. البته طبق گفته‌های یکی از افشاگران به نام الساندرو پالوزی، ظاهرا این گزینه در منوی اشتراک‌گذاری پست‌ها قرار خواهد داشت.

شاید این مطلب جذاب باشد
بهترین وبکم‌هایی که همین حالا می‌توانید از دیجی‌کالا بخرید – مهر ۱۴۰۱

از آن‌جایی که اینستاگرام فعلا در حال تست و بررسی این قابلیت است، نمی‌توان گفت چه زمانی شاهد عرضه‌ی رسمی آن برای اپلیکیشن یادشده خواهیم بود. این قابلیت یکی از آن تغییرات خوبی است که شاید بتواند کاربران معترض به تغییرات اخیر اینستاگرام را کمی آرام کند. منظورمان همان تغییراتی است که باعث شده اینستاگرام شبیه به تیک‌تاک شود.

در حال حاضر تنها راهی که برای بازنشر پست یک کاربر در اینستاگرام وجود دارد این است که از آن اسکرین‌شات بگیریم و خودمان آن را پست کنیم. یا اگر هم محتوا ویدیویی بود، آن را دانلود و بار دیگر پست کنیم. اما با اضافه شدن قابلیت جدید، دیگر نیازی به طی کردن این همه مراحل نخواهد بود.

منبع: DigitalTrends

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا