لپ تاپ

امسال احتمالا 31 ایموجی جدید به iOS و اندروید اضافه می‌شوند؛ کمترین در طول تاریخ

یکشنبه هفته آینده مصادف با 26 تیر ماه روز جهانی ایموجی است و طبق رسم هر سال، پیش‌نمایشی از ایموجی‌های نسل بعدی iOS و اندروید را خواهیم دید. کنسرسیوم یونیکد امسال فقط 31 ایموجی جدید طراحی کرده که در سال 2022 و 2023 عرضه می‌شوند. از جمله این ایموجی‌های جدید می‌توان به صورت در حال لرزیدن و علامت «بزن قدش» اشاره کرد.

اگرچه از حالا تا ماه سپتامبر که زمان نهایی شدن سری ایموجی 15.0 است، زمان زیادی مانده و ممکن است موارد بیشتری به این فهرست اضافه یا از آن کم شود، اما وب‌سایت Emojipedia پیش‌نویسی را از این ایموجی‌ها را منتشر کرده است. جذاب‌ترین ایموجی جدید صورت در حال لرزیدن است که شوکه شدن فرد را نشان می‌دهد و البته می‌تواند در زمان زلزله استفاده شود.

برخی از کاربران در گذشته از ایموجی دستان کنار هم به عنوان علامت «بزن قدش» استفاده می‌کردند، اما بالاخره یک ایموجی اختصاصی برای این حرکت طراحی شده است. این ایموجی دست راست و چپ را به صورت جداگانه ارائه می‌کند که می‌تواند به معنای «بزن قدش» و یا امتناع و توقف استفاده شود. این ایموجی به درد زمانی می‌خورد که مدیر شرکت کاری را از شما می‌خواهد و وقتی در جواب این ایموجی را فرستادید، می‌توانید مدعی شوید که هدفتان زدن قدش بوده است.

ایموجی‌های جدید در پاییز نهایی می‌شوند

ایموجی 15.0

در ایموجی‌های جدید بالاخره به علامت وای فای دست پیدا می‌کنیم تا دیگر به اشتباه از علامت نوار آنتن استفاده نکنیم. ایموجی قلب سه رنگ جدید خواهد داشت و البته چند حیوان تازه هم به این جمع اضافه می‌شود. امسال سر گوزن شمالی، الاغ، غاز، عروس دریایی و سیاه‌پره را خواهیم دید. سنبل، زنجبیل و نخود فرنگی هم از گیاهان این نسخه‌ هستند.

شاید این مطلب جذاب باشد
سامسونگ روی سیستم دوربین زیر نمایشگر دوگانه برای بهبود تشخیص چهره کار می‌کند

31 ایموجی امسال نسبت به 112 ایموجی پارسال و 334 ایموجی سال 2020 کاهش قابل توجهی داشته. در واقع، Emojipedia می‌گوید این مقدار کمترین مقدار ایموجی‌های پیشنهادی سالانه در یونیکد در طول تاریخ است.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا