لپ تاپ

اسپیس ایکس با بزرگ‌ترین تولید کننده اسباب بازی جهان وارد همکاری می‌شود

شرکت خدمات فضایی اسپیس ایکس متعلق به «ایلان ماسک» قرارداد چند ساله‌ای با شرکت «متل» (Mattel) بزرگ‌ترین تولید‌کننده اسباب‌بازی جهان امضا کرده که طی آن، اسباب‌بازی‌هایی با الهام از محصولات این شرکت می سازد که تا سال 2023 وارد بازار می‌شوند.

«برایان بجلد»، معاون اسپیس ایکس در بیانیه‌ای گفت :«ما مشتاقانه منتظر همکاری با Mattel برای کمک به الهام بخشیدن به نسل بعدی کاوشگران و علاقه‌مندان فضایی هستیم.» نیک کارامانوس، معاون ارشد مشارکت‌های متل نیز در بیانیه‌ای منتشر شده توسط وب‌سایت این شرکت نوشت:

«با توجه به اینکه اکتشافات فضایی سریع‌تر از هر زمان دیگری پیشرفت می‌کند، ما از کار با اسپیس ایکس و کمک به ایجاد الگوهای بازی برای کودکان و بچه‌های علاقه‌مند به فضا هیجان‌زده هستیم.»

تولید اسباب‌بازی‌های اسپیس ایکس از سال آینده

اسپیس ایکس

شرکت مستقر در شهر ال سگوندو، کالیفرنیا انتظار دارد که خط تولید اسباب‌بازی‌های اسپیس ایکس را در سال 2023 آغاز کند. با این حال، همانطور که CNBC گزارش می‌دهد، جزئیات مالی این قرارداد هنوز اعلام نشده است.

اسپیس ایکس از مدت‌ها قبل کالاهایی را از طریق وب‌سایت خود می‌فروشد، اما این کالاها معمولا به پیراهن، ژاکت و سایر لوازم جانبی مانند کلاه و کیف محدود می‌شوند. حالا با کمک شرکت متل، می‌تواند به فروش محصولات دیگری از جمله عروسک، موشک یا مجموعه‌های ساختمانی نیز بپردازد.

Mattel همچنین در اوایل سال 2020، دو وسیله نقلیه کنترل از راه دور بر اساس خودرو سایبرتراک تسلا نیز ساخته بود. بنابراین این اولین همکاری غول تولید اسباب بازی با ثروتمندترین فرد جهان، یعنی ایلان ماسک محسوب نمی‌شود.

شاید این مطلب جذاب باشد
واتس‌اپ به زودی اعضای پیشین یک چت گروهی را نمایش خواهد داد

شرکت Mattel که همچنین خالق عروسک‌های باربی است، در گذشته با همکاری آزمایشگاه ملی ایستگاه فضایی بین‌المللی دو نمونه از عروسک‌های خود را به فضا ارسال کرده بود. هدف از انجام این کار، تشویق دختران به شغل‌های هوافضا، مهندسی و STEM بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا