لپ تاپلوازم جانبیموبایل و گجت

آنر پلی ۴۰ پلاس با باتری غول‌پیکر و قیمت ۱۶۵ دلار معرفی شد

آنر مدتی قبل از گوشی X40 GT با اسنپدراگون ۸۸۸ در چین رونمایی کرد. حالا این شرکت بی سروصدا یک گوشی ۵G ارزان‌قیمت دیگری را به نام پلی ۴۰ پلاس در چین معرفی کرده که در ادامه به مشخصات و قیمت این گوشی می‌پردازیم.

آنر پلی ۴۰ پلاس از نمایشگر ۶.۷۴ اینچی LCD بهره می‌برد که رزولوشن ۷۲۰ در ۱۶۰۰ و رفرش ریت ۹۰ هرتز را ارائه می‌دهد. قلب تپنده‌ی این گوشی دایمنسیتی ۷۰۰ مدیاتک است و در ضمن باید به بهره‌گیری از باتری غول‌پیکر ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی هم اشاره کنیم. طبق اعلام آنر، کاربران با هر بار شارژ می‌توانند از این گوشی به مدت ۲۳ ساعت برای پخش ویدیو استفاده کنند. این باتری از شارژ ۲۲.۵ واتی پشتیبانی می‌کند و بنابراین برای شارژ کردن آن باید زمان زیادی منتظر بمانید.

برای خرید آنر پلی ۴۰ پلاس کاربران باید بین ۶ یا ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی دست به انتخاب بزنند. دوربین سلفی که در بریدگی قطره‌ای شکل قرار گرفته از سنسور ۵ مگاپیکسلی بهره می‌برد و در پنل پشتی هم شاهد دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و سنسور ۲ مگاپیکسلی هستیم. خوشبختانه در بدنه‌ی این گوشی جک هدفون وجود دارد و حسگر اثر انگشت هم در دکمه‌ی پاور تعبیه شده است. ضخامت این گوشی به ۸.۲۷ میلی‌متر می‌رسد و بدنه آن ۱۹۶ گرم وزن دارد.

کاربران چینی برای خرید مدل ۶/۱۲۸ گیگابایتی باید ۱۶۵ دلار بپردازند و مدل ۸/۱۲۸ و ۸/۲۵۶ گیگابایتی هم به ترتیب ۱۹۳ و ۲۲۱ دلار قیمت دارند. هنوز مشخص نیست که آیا این گوشی راهی بازارهای جهانی هم می‌شود یا نه.

شاید این مطلب جذاب باشد
هندزفری بلوتوث و هولدر گوشی، فرشته های نجات شما در رانندگی!

منبع: GizmoChina

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا